O gece saat geç oldugu için orda kalmaya karar verdik anneme bu gece eve gelemiyceğimi arkadaşım sılalarda kalıcağımı söyledim.
-ben acıktım ya
+poşetin icin de sandüvinç ve meyve suyu olucak dur getiriyim.
-çok iyi olur.Gidip getirdim ve uzay kıtlıktan çıkmış gibi yemeye başladı.onun hayatıma mucize gibi girip herşeyim olmasını kim beklerdiki? Aşk... ucu bucagı gözükmeyen bir yol,o yolda bazen çıplak ayakla camların üzerinden basa basa ayakların kanaya kanayada gidicektik,bazende sırt sırta verip engellerin üzerinde aşarakta,önemli olan uzayın hep yanımda olmasıydı eğer ayaklarım kanıyosa o yolda yanımda olup yaralarımı sarması gereken kişiydi biz bunu becere bilirmiydik bilmiyorum ama herşeyin üstesinden birlikte gelelim istiyorum...
+oh doydum ya sonunda acıkmışım baya
-afiyet olsun
+rica ederim meraklı bıdıgım
-şurdaki koltugu açalım uzanalım üstümüze örtücek baddaniyede var zaten şöminede yanıyo üşiycegmizi sanmam
+bencede hadi geçelimKoltuğu açıp birbirimize sarılıp uzandık...
-su?
+efendim
-sen hangi rengi seversin?
+siyah
-neden?
+geceyi severim kapkara ve sonsuzluk var veee
-vee?
+gözlerin...
-gözlerimin rengide kara oldugu içinmi seviyorsun?
+evet oda var tabi
-pekii en sevdigin yemek?
+makarna
-bende çok severim yaparsın yeriz bir ara,sahi sen yemek yapmayı biliyomusun?
+biliyorum tabi benden çok iyi aşcı olur bir kere!
-o zaman bir gün bana yemek yapmanı dört gözle bekliyo olucam.
+kurabiyede yaparımUzayın aklına babaannesinin yaptığı kurabiyeler gelmiş olucakki sessizce sadece saçlarıma öpücükler kondurmakla yetindi.
+bu zamana kadar anne baba yokluğuyla büyümüşsün uzay senin için üzüluyorum...
-ben bile üzülmüyorum artık herkez cezasını çekicek merak etme
+nasıl yani?
-boşver su.
+nasıl dedim uzay
-dedem...
+nolmuş o pisliğe
-öldürücem cezasını çekicek su
+ne?
+uzay sen ne dediginin farkındamısın?ne saçmalıyorsun?ne öldürmesi?
-sakin ol su bir!
+anlat
-annemle babamı aldı elimden su hemde ben daha onları tanımadan daha doğumuma 1 ay kala aldı benden onları! Hemde saçma sapan gururu yüzünden! Ben doğdum doğalı gerçekleri ögrendim ögreneli anladımki cenazeler ölenler için değil kalanlar içinmiş annemle babamın intikam ateşiyle kavruldum!onlar suçsuz sebebe şuan mezardaysa suçlu bir şekilde o herif elini kolunu sallayarak yaşayamaz!+bak seni anlamaya çalışıyorum ama olmuyo ya sen daha genceciksin öldürdükten sonra nolucak uzay? Dur ben söyliyim sana!hapisaneye giriceksin hemde bir daha çıkmamak üzere beni sensiz bırakıcaksın uzay! Ya sen değilmiydin beni bırakmamaya söz veren biz değilmiydik?!
-su güzel sevgilim ben sözümde durucam ben senin gölgenim dedim bana bişey olmiycak korkma ve bu konuyu kapatmak istiyorum şuanda tamamı güzelim?
+uzay nasıl kapatmamı bekliyosun? Korkuyorum uzay kor-ku-yo-rum!
Sensiz kalmaktan,seni bir daha hiç görememkten,seni sensiz yaşamaktan çok korkuyorum...Gözlerimden akan yaşlar uzayın tişortünü ıslatıyordu.
-korkma ben hep ve her daima senin yanında olucam senin başına bişey gelmesine izin vermiycem seni nerde olursan ol bulucam.
Başıma öpücük kondurup daha sıkı sarıldı ve uykuya yelkenleri açtık...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SCHMERZlICHÖN
ChickLit"bir bakışın var gitme diyor sanki birde sözlerin var kalbimi yerle bir eden gitsem gözlerin,kalsam sözlerin kovuyor beni kalbinden.söyle sevgilim napayım ben?" "Bakıyorum sana gitme der gibi anla çagresizligimden sözlerim hançerdir sırtını delen Al...