Geliyoruz.

11 0 0
                                    

Aşk neydi sahiden,bir çift göze tutulmakmı,o mutlu olunca mutlu olmak mı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aşk neydi sahiden,bir çift göze tutulmakmı,o mutlu olunca mutlu olmak mı. Ben uzaya aşık olmak için bir sebep aramadım hiç sormadım kendime neden diye çünkü biliyordum cevabını uzayı sevmem için bir sebep aramıyordum yan yana gelince hızlanan kalp atışlarım zaten bunu açıklıyordu..

1 buçuk saat sonunda dağ evine varmıştık yolda uzayı düşünerek uyuya kalmıştım, uyandığımda arabada tektim ateşle ve sarp arabaya yaslanmış aralarında birşeyler konuşuyorlardı. Arabadan çıkmak için hareket ettiğim esnada boynum aynı pozisyonda uyuduğum için tutulmuş ve canımı yakmıştı ağzımdan "ahh" diye bir inilti koptu
Sarp ve ateş duymuş olucakki hızla bana baktılar.

"Noldu iyimisin su" diyen sarptı

"İyiyim boynum tutumuş" diyerek yanlarına ulaştım

"Girdinizmi içeri uzaydan bir haber varmı?"

"Girmedik ,sen uyuyorsun diye bekledik uyanmanı birlikte gireriz şimdi"

Onlaylar şekilde kafamı salladım ve eve doğru yürümeye başladım diğer ikiside arkamdan geliyordu. Ateş elindeki anahtarla yanıma ulaştı ve kapıyı açtı.gercekten büyük ve yıpranmış,bakımsız bir evdi güzel bir temizlik ve bakımla güzel bir yere dönücegı kesindi. Yavaş adımlarıma eşlik ediyordu sesim bir yandan "uzay burdamısın" diye sesleniyorum.

"Ateş bahçeye bakalım arka kapıdan ordadır"

Sarpın sesiyle hepimiz bahçeye yöneldik ilk ben bahçeye bir adım attım ve durdum sarp ve ateşte hemen yanımdaydı. Uzay ordaydı arkası dönük bir şekilde ağaç kütügünün üstünde oturuyordu havanın soğuk olmasına aldırmamış olucakki üstünde kısa kollu bir buliz vardı yanındaysa bitmiş bir kaç içki şişeleri.

"Uzay!" Hiçbir tepki vermemişti seslenme yavaşça yanına doğru ilerledim yanına çöktüm ve ona doğru döndüm.

"Uzay seni çok merak ettik nerdesin,niye açmıyorsun telefonları,neden haber vermeden gittin?"

"Yanlız kalıp düşünmeye ihtiyacım vardı"

Günler sonra sesini duyuyordum çok özlemiş ve çok merak etmiştim bir sürü soru vardı aklımda ama sormanın kesinlikle yeri değildi.

Günler sonra sesini duyuyordum çok özlemiş ve çok merak etmiştim bir sürü soru vardı aklımda ama sormanın kesinlikle yeri değildi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ateş yanımıza yaklaştı"abi nerdesin sen merak ettik insan bir haber verir" dedi meraklı bir ifadeyle."iyiyim işte olum işlerim vardı" uzay'da bir tuhaflık vardı daha önce onu bu kadar düşünceli,şaşkın görmemiştim.

"Neyse donduk içeri geçelim hadi" diyen sarptı ellerini birbirine sürtüp hareket ediyordu üşümüştü belliki.

"Uzay hadi kalk buz gibi olmuşsun içeri geçelim ve konuşalım"dedim ikna etmek istercesine. Sözümü ikiletmedi ve yerinden kalkarak içeriye doğru hareket etti hepimiz içeri girip üstü çarşaflı koltuklara yerleştik.

"Abi noldu anlatıcakmısın artık kimleydin,bunca vakit ne planlıyorsun?"

Uzay kafasını kaldırıp ateşe baktı sanki konuşmak istiyorda nerden başlayacağını bilmiyormuş gibiydi rahatlatmak ve azda olsa yanında olduğunu hissettirmek için elini tutup samimice gülümsedim.

"2 gün önce tufan abinin yanındaydim biliyorsunuz babamın yakın arkadaşıydı"

Hepimiz uzayın cümlesiyle büyük bir dikkatle dinlemeye başladık.

"Bir kaç aydır yurt dışındaydı iş gereği,bir hafta önce dönmüş dönünce 'de buluşmak için aradı,"

"Deden hiç sevmezdi tufan abiyi" dedi ateş

"Onaylar şekile uzay kafasını salladı,buluştuk işte dedemle ne kadar araları iyi olmasada ikisininde birbirinlerinin geçmişindende , şuan naptıklarındanda haberleri var. Yurtdışındayken tufan abi işi gereği bir fuara davetli olarak gitmiş davetliler arasında biri dikkatini çekmiş başta emin olamamış, yanlış gördüğünü sanıp inanmak istememiş"

Uzayın yüz ifadesi gerilmişti ateş ve Sarp merakla dinliyordu.

"Kimi görmüş abi çatladık burda" diyen ateş gerginliği olsa gerek dizini sallamaya başlamıştı.

"Uzay aklıma geliyor ama imkansız" sarp fazla ciddi bir ifadeyle uzayın gözlerinin içine bakıyordu.

Hafif  uzaya Dönüp "kim" diye  sordum

"Annemi" dedi...

SCHMERZlICHÖNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin