sonsuzluk 4.

15 1 2
                                    

Ve akşam oldu.yemek için aşağıya indim annem yemekleri hazırlamıştı
+bugün menüde ne var annee
-pirinç plavı ve köfte
+ııımmm bayılırım
-biliyorum
Yemeğimizi yedikten ve temizledikten sonra odama çıktım ve saat 12:30 da uyudum sabah 8:00'da kalktım formalarımı.giydim kkahvaltmı'da tamamlayıp okulun yolunu tuttum yolda yürürken uzayı düşünmeden edemedim.bugünde onu görücegim için garip bir şekilde heyecanlıydım okula geldim ve sınıfa çıktım gözüm ilk uzayı aradı ama yoktu ,bugün gelmiycekmiydi? Yüzümü kocaman bir mutsuzluk kapladı ve sırama yerleştim hoca geldi ve ilk dersimiz matamatikti hoca derse tam başlıyordu'ki kapı çaldı.hoca girmesini söyledi ve kapıyı açan kişi uzaydı bir anda yüzümde kocaman bir mutluluk beliri verdi,buğünde onu görebilecektim,uzay yerine geçmek için ilerledi ve arka sıraya oturdu.ders başlamıştı uzayı düşünmekten hocaya odaklanamıyordum ne oluyordu bana? Ve zilin çaldığını farkettim herkez sınıftan boşalırken yanıma bir çocuk geldi.
-merhaba ben buğra
+merhaba ben su
-güzel isimmiş
+teşekkür ederim
-arkadaşın falan yok sanırım hiç hep tekmi takılırsın?
Dedi ve omzumda bir el belirdi bu uzayın eliydi
+hayır gördügün gibi ben varım!
-sen neyi oluyorsun pardon suyun?
+sanane uza dedim burdan hemen!
-su arkadaşın falanmı? Arkadaşınsa cidden bu tipten uzak durmalısın

+nasıl bir tipmiş?eyer gitmessen hemen burdan senin tipin die bişey kalmaz!
-su tanıştıgma memnun oldum görüşürüz
+görüşürmüş şuna bak
-uzay?
-su?
-bu neydi şimdi ne yaptıgnı sanıyorsun?
+napmışım başından bir gerizekalı kurtardım fenamı
-onu tanıyormusun?
+yoo
-peki nerden biliyosun gerizekalı oldugnu
+Allaha şükür kör değilim su kimin ne mal oldugnu göre biliyorum.
Dedi ve sırasına doğru ilerleyip oturdu
Şaşırmıştım neden buğrayla arkadaş olmamı istememişti konuşturmadı bile neden? Bunların bir açıklaması olmalı!

SCHMERZlICHÖNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin