İlk Bölüm

12K 334 200
                                    

Herkese merhabaaa💖

Evde çok sıkıldığım için bir fic yazmak istedim çünkü neden olmasın?

(İlk bölümü oldukça kısa tutmaya çalışacağım diğer bölümlere nazaran kısa olacak aşklarım🥰)

Umarım beğenirsiniz keyifli okumalar dilerim<3

○○○○○○○○○○○○

Jimin bir kaç yıldır şirketinde belli bi noktaya gelmek için uğraşan bir asistandı.
Taehyung'un asistanı.

Bu şirkete geleli bir buçuk sene olmuştu. İşinde oldukça başarılıydı,Taehyung'a asistanlık yapmakla kalmıyor,toplantılarda ve ya riskli her hangi bir sunum esnasında şirkete güven elde edilmesini sağlıyordu.

Ama şirketini her zamanki gibi savunurken başına böyle birşey geleceğini nasıl tahmin edebilirdi...

"Hadi jimin saat 20:00 da orada olmalıyız" diye çıkışmıştı Taehyung

"Hazırım Taehyung"

Jimin'in üstünde beyaz bir gömlek altında ise siyah bir pantolon vardı.

Taehyung Park Jimin'i anlaşma yapılması planlanan bir yemeğe götürüyordu,yemekte gösterilen dosyalar,belli bir kararın sonucuna yol açacaktı.

Taehyung,yanına dört tane çalışanını da almayı ihmal etmemiş, anlaşma yapacağı Jungkook'un evine gidecekti.

Arabaya binmişler, ve yola koyulmuşlardı.

"Bu yemek tam olarak ne kadar sürer peki?" 

"Jungkook ne kadar oyalayacak bilmiyorum Jimin" Taehyung'un verdiği cevap çekik gözlerin açılmasına neden olurken yanıt vermişti.

"Her zaman restoranda yediğimiz iş yemeğini neden birinin evinde yiyoruz ki?"

"Sen gerginsin sanırım"

"Hayır değilim,öğrenmek istedim sadece..."

Jimin

Oyalamakta neymiş, adam akıllı şirket meseleleri falan konuşacağız,ayrıca neden yemek için eve gidiyorduk ki?

Araba ile yolculuğumuzun sonuna gelmiştik.

Burası o bahsesilen Jungkook'un evi olmalıydı. Tabi ki de villaydı ve çok lükstü. Evin görünümü resmen ruhumu aydınlatırken iç çekmeden edemedim.

Geride bıraktığımız arabanın kapılarını kilitleyip eve doğru yürümeye başladık.

Büyük kapıda bekleyen neredeyse bir düzine adam vardı ve bizi içeriye davet ettiler.

Tanrı aşkına hepsi oldukça ciddi insanlardı. Neden bu kadar koruması vardı ki?

İçeri girdiğimizde salonun ortasında duran kocaman masaya oturmuştuk.

Jungkook denilen adam da bizden hemen sonra masaya oturdu.
Üstünde siyah bir gömlek ve pantolon vardı.

"Memnun oldum" diyerek hepimize selam verdi.

Yapılı,sert ve çok seksi bir adamla aynı masadaydım. Şirketle ilgili fikirlerini duymak için heyecanlanmıştım.

Ne jungkook ne de Taehyung sıcakkanlıydı, etraf buz kesiyordu. Ortam çok gergindi.

Taehyung ile Jungkook konuşmaya başlamadan önce hepimizin önüne biftek ve biraz salata koyuldu.

Etrafımızda bir çok koruma kılıklı adam bizi izliyordu. Açıkçası rahatsız olmuştum.

MOİRA ~JIKOOK~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin