İyi okumalar,sizi seviyorum bebeklerim🤞🏻❤
BDSM'in anlamını bilmeyerek okuyan okuyucu istemiyorum teşekkürler 🙂
○●○●○Jungkook kucağında oturan küçüğünün kalçalarına ellerini yapıştırmış sertçe masaj yaparken Jimin'den işittiği son şey ile bütün dünyası susmuştu sanki.
"Nedenini sorma,inan ben de bilmiyorum...S-sadece senin olmak istiyorum" bunu Jimin demişti...
Jungkook'da çok iyi işitmişti bu cümleyi.
Günlerdir işitmek istediği tek cümleydi bu...
Artık ikisi de beklemek istemiyordu, birbirlerini hiç olmadıkları kadar arzuluyorlardı.
Jungkook daha fazla bekletmeden yapıştı hasret kaldığı dolgun dudaklara.
Sanki ayağına taş bağlanmış bir vaziyette okyanusun ortasına batarken ona nefes veren şey Jimin'in dudakları olmuştu.
İnce dudaklar dolgun dudakları sarmış, sertçe öpüyor ve alt dudağını da eziyordu.
Jungkook Jimin'in dudaklarını emerken hafif pemde dudakların kenarına vardığında, Jimin'in ağzından bir inleyiş firar etmişti.
Jungkook salondaki sandalyenin üstünde, sanki bir daha kavuşamayacaklarmış gibi emiyordu dudaklarını.
Moraracaktı belki de,ama diliyle Jimin'in tadını almıştı bir kere. Vazgeçemezdi bu tattan...Asla vazgeçemezdi.
Jungkook hızlı bir hareket ile ayaklanmıştı. Kemikli parmakları Jimin'in dolgun kalçasını sıkıca kavramış, Jimin'in ise minik elleri Jungkook'un boynuna dolanmış haldeydi. Akıl sağlığı tehlikedeydi, bu yunan heykeli gibi olan adam aklının sınırlarını zorluyordu.
Jungkook adımlarını odanın kapısına yönlendirmiş, büyük evdeki geniş koridordan geçip salona varmıştı.
Adımları merdiven ile kavuştuğunda ezbere çıkıyordu bütün basamakları.
Dudaklarını Jimin'in nefis dudaklarından bir saniye bile ayırmıyor, ellerine ise Jimin'in dolgun kalçasıyla ziyafet çektiriyordu.
Dilleri birbirlerini sarmıştı.O kadar hazzlı öpüşüyorlardı ki dişleri bir salise çarpışmıştı. Sorun etmeden devam ediyorlar ve vakit geçtikçe odaya daha da yaklaşıyorlardı.
Jungkook bütün basamakları çıktığında,daha önce Jimin'in görmediği bir odaya doğru yürüdü.Jimin gözlerini kapatmış, arada bir inliyordu.
Jungkook kapının yanına ulaştığında, Jimin'in ince beline tek kolunu sarmış,diğer eli ile kapı kolunu açmıştı.
İçeriye girdiklerinde odanın havası kelimelerle anlatılamayacak kadar güzeldi.
Tavandan kırmızı küçük şık ışıklar ince uzun bir zincir ile sarkıyordu.
Göz bandları için tamamen farklı,küçük bir askılık duruyordu. Jimin gözlerinin bağlanacağını aklından geçirdiğinde bu oldukça hoşuna gitmiş ve dudaklarını hızlıca yalamıştı.
Büyük bir yatak, siyah renkli duvarlar vardı.
Uzun geniş camdan bir dolabın içinde fantezi eşyaları da bulunuyordu.
Bir köşenin duvarında raflar ve asılmış seks eşyaları duruyordu.
Yatağın üzerinde ise uzun demirlere tutunmuş istenildiği zaman açılabilecek bir salıncak vardı, seks salıncağı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MOİRA ~JIKOOK~
FanfictionJungkook simsiyah saçlarına geceyi, Jimin ise sapsarı saçlarına gündüzü sığdırmıştı. Onların bedenleri değil, ruhları sevişiyordu. Ve her simsiyah geceyi tamamlayan sapsarı bir gündüz vardı.Tıpkı ikisinin birbirini tamamladığı gibi. 📍BDSM 📍SMUT 📍...