POV STERRE
Ik opende mijn ogen, en hoorde twee bekende stemmen praten. Bram? En was het niet die ene vrouw die... Rizzie? Nee, dat kan niet... Hoe kan ik hier zijn? Opeens zag ik een bezorgd hoofd.. Het was die van Rizzie. "Gaat het?" Vroeg Rizzie "is ze wakker?" Hoorde ik Bram vragen. "Het gaat wel" "Hoe ben ik hier terecht gekomen?" "We vonden jou op de hoek van de straat op de grond liggen" "O" was het enige wat ik kon uitbrengen. Waarom moet Bram mij nou zo zien... Hoe kan ik ooit nog normaal in zijn les zitten? Terwijl hij mij zo gezien heeft.. Bram liep de kamer uit en kwam even later terug met wat kleren. "Hier Sterre, trek deze kleren maar aan" ik zag dat hij voor mij een joggingbroek had gepakt een een warme blauwe sweater. "B-bedankt" "Je kan je boven even omkleden als je wil"
"G-ga ik d-doen" ik pakte de kleren aan en liep naar boven. Ik kan het haast niet geloven, wat er vandaag allemaal gebeurt is.. Bram is echt het liefste persoon dat bestaat op de wereld volgens mij en Rizzie ook.. Ik begrijp niet dat mensen zo'n goede aard kunnen hebben, iedereen heeft toch wel iets naars in zijn persoonlijkheid?? Bram niet, nou althans dat lijkt zo. Hij is echt lief, heel lief. Toen ik de kleren van Bram had aangetrokken ging ik snel weer naar beneden. "B-bedankt" zei ik zachtjes. "Dat ziet er beter uit, voel je, je al beter??" vroeg Rizzie. "Ja, bedankt" Toen zag ik Bram uit de keuken lopen met een kopje thee en een koekje. "Hier heb je wat thee als je wil, het hoeft niet hoor" het was zo lief, dat ik het niet kon weigeren.. "Ja graag" "Ga maar lekker zitten" ik ging op de bank zitten, en pakte de thee aan.. "Ik moet gaan Bram en Sterre΅ "O jammer, het was heel gezellig" zei Bram "Bedankt voor al je hulp, en nog een goede reis terug" "Dankjewel meid, zorg goed voor jezelf!" "zal ik doen" Bram liep met Rizzie mee naar deur en zwaaide haar uit. Wat was het toch een schat van een vrouw. Bram kwam terug en zo te zien had hij een dekentje meegenomen. "Wil je een dekentje??" "J-ja graag" zei ik. Hij kwam naast me zitten en legde het dekentje over mij heen. ¨ zullen we een film kijken??" vroeg Bram. "Ja, lijkt me heel erg leuk!" "Jij mag kiezen" "Nee, kies jij maar" ik kan namelijk nooit keuzes maken.
"Cars??" zei Bram lachend.. "Nou nee bedankt!" "Ik mocht toch kiezen??" Ik sloeg hem met een kussen.. "O, gaan we het zo spelen??" Hij pakte een kussen en sloeg me tien keer zo hard terug.. "Laat de beste winnen!" zei ik en ik sloeg hem vol in zijn gezicht. ik kwam niet meer bij van het lachen.. Hij sloeg mijn kussen weg uit mijn hand en hield me vast in de houdgreep.. Hij hing vlak boven mij en we keken elkaar aan, ik voelde iets, iets bijzonders...
POV BRAM
Ik keek haar aan, met haar mooie ogen. Ik zou haar willen zoenen, maar ze vind me niet leuk en al zal ze mij leuk vinden het zou niet mogen. Alleen het idee al, dat ik nooit bij Sterre zou kunnen zijn is verschrikkelijk ik krijg het daar echt benauwd van. "Wat??" hoorde ik Sterre vragen. "Niks, ik eeh, laat maar"
"Bram, vertel ik zie toch dat er iets is!"
Hoe kan ze dat zien?
"Er is echt niks Sterre, ik zweer het" ik probeerde het zo overtuigend mogelijk te zeggen. Sterre keek naar me en keek me ongelovig aan.POV STERRE
Bram zegt dan wel dat er niks is, maar ik geloof hem niet. Het zit hem dwars. Hij had me nog steeds in de houdsgreep. Ik zou hem zo omkunnen duwen en hem in de houdsgreep houden. Zal ik het doen? Ja, ik doe het. Met al mijn kracht duwde ik Bram van me af. En ging ik boven hem liggen en pakte zijn handen aan beide kanten en hield hem in de houdsgreep. Ik lag boven hem, ik kan nu recht zin zijn mooie groene ogen kijken. Ik zou hem willen zoenen. We keken elkaar nog steeds aan, ik zou wel uren zo kunnen kijken, nee wel dagen of jaren! Ik boog iets naar voren en gaf een subtiel kusje op zijn lippen. Hij moest blozen. Wat schattig! Toen kwam hij wat omhoog en zoende mij teder op mijn lippen. Het voelde goed. Zijn lippen waren zacht en voelde magisch aan. We zoende elkaar en het voelde zo goed. Ik trok zijn shirt uit en keek naar zijn lichaam het was perfect. Niet zo perfect als die van Tomas, maar toch perfect. Ik wil verder gaan. Ik ben er klaar voor. Ik maakte de knoopjes van zijn broek open. "W-wat doe je? Vroeg Bram geschrokken. "Ik ben er klaar voor, ik wil jou, je bent perfect" "Sterre, ben je er echt wel klaar voor? Je hebt best wel wat meegemaakt" Wie denkt Bram wel niet dat hij is? Ik kan dit heus zelf wel beslissen. Ik duwde hem van me af. "Wat ben jij een klootzak eigenlijk" Bram trok snel zijn shirt aan. "Het spijt me" zei Bram, ik had je niet moeten zoenen, maar jij zoende mij eerst dus je voelt toch ook wel wat?" "Ja, ik voel wat voor je en dat is haat! Ik heb je gebruikt, ik wou je alleen zoenen omdat ik Tomas wil vergeten,ik ben op hem, maar hij heeft een vrouw." Bram moest huilen, wat een baby.
"Ga nou niet zo huilen als een baby,je voelt toch ook niks voor mij?" Toch? "J-jawel Sterre, ik voel wel wat voor je" o nee, wat heb ik gedaan? "O, nou dan heb je pech! Ik voel niks voor jou!"POV BRAM
We waren aan het zoenen en Sterre trok mijn shirt uit, en daarna maakte ze de knoopjes van mijn broek open. Waarom doet ze dit? "W-wat doe je?"
"Ik ben er klaar voor, ik wil jou, je bent perfect" wat was dat een lieve reactie, maar zal ze er wel echt klaar voor zijn? "Sterre, ben je er echt wel klaar voor? Je hebt best wel wat meegemaakt" Sterre duwde me van haar af. "Wat ben jij een klootzak eigenlijk" au, dat deed pijn. Het leek net alsof iemand op mijn hart stond en het in duizend stukjes brak. Ik voelde de tranen achter mijn ogen branden. Ik trok snel zijn shirt aan. "Het spijt me" zei ik. "Ik had je niet moeten zoenen, maar jij zoende mij eerst dus je voelt toch ook wel wat?" "Ja, ik voel wat voor je en dat is haat! Ik heb je gebruikt, ik wou je alleen zoenen omdat ik Tomas wil vergeten,ik ben op hem, maar hij heeft een vrouw." Ik moest huilen, ik kon het niet meer inhouden, ik was diep gekwetst.
"Ga nou niet zo huilen als een baby,je voelt toch ook niks voor mij?" Toch? "J-jawel Sterre, ik voel wel wat voor je" "O, nou dan heb je pech! Ik voel niks voor jou!" Ik moest nog harder huilen, ik ben misschien wel een jongen, maar dit deed mij zo veel verdriet. Maar dat Sterre zo gemeen is, had io nooit verwacht.------------------
Lieve lezers,
Hier is het nieuwe hoofdstuk! Sorry dat jullie weer zo lang moesten wachten.
Wie vinden jullie leuker? Bram en Sterre of Tomas en Sterre of Sterre alleen?
Laat please nog even een reactie achter met wat je van dit hoofdstukje vond en vergeet niet te stemmen!Loveyou all♡
JE LEEST
verliefd op mijn leraar?(voltooid)
RandomDit verhaal gaat over een meisje Sterre. Sterre zit nu in haar examenjaar. Het is een druk jaar en ze begint behoorlijk wat te stressen. Dit jaar heeft ze een nieuwe economie leraar. Ze vind hem gelijk wel leuk. Zal het wat worden? Of komt liefde so...