Hoofdstuk 18

3.1K 149 48
                                    

POV TOMAS

Daar zat ze dan helemaal te trillen en te huilen. Het klonk afschuwlijk. Het was zo irritant. Wat heb ik gedaan? Waarom heb ik haar in mijn kelder opgesloten? Ik moet haar hier uithalen... Want me vrouw komt straks terug en dan heb ik een groot probleem als ze er achter komt. Ik moet ook even nog wat kleren voor haar regelen, want zo kan ze de deur echt niet uit. Ik ga zo wel even op zolder kijken of er nog iets ligt.

POV ONBEKENDE

Hier sta ik dan, met open mond en ogen er naar te kijken. Het was verschikkelijk. Wat doet Tomas met haar? Ze is een bitch, maar dit gaat veel te ver. Wat moet ik doen? Hopeloos staar ik voor me uit. Ik moet Sterre hier uithalen. Maar ik kan haar niet helpen. Ze verdient het niet.

POV Sterre

Ik zag iemand naar me toelopen ik kon niet zien wie het was. "Drink op" hoorde ik een stem zeggen. Ik had dorst, maar zal ik het wel drinken?

Ik wist het niet meer, het enige wat ik wil is weg, weg uit deze donkere ruimte. Ik voelde verdriet, maar ook woede. Ik dronk het drankje op en alles werd langzaam wazig.. ik zag niks meer, en voelde ook niks meer.

POV Bram

Hier zit ik dan op de bank me te vervelen, was Sterre hier maar. Ze is zo leuk, ik wil haar echt zien vandaag. Straks gebeurt er iets met haar. Ik voel dat er iets mis is, maar wat? Ik kon er niet uitkomen. Ik zat televisie te kijken, maar kon me totaal niet concentreren. Ik hoorde de telefoon. Ik stond op en liep ernaar toe. "Met Rizzie" Rizzie mijn zus belt, ik heb haar zo lang niet meer gesproken."met Bram" "heee Bram, ik had een vraagje of ik vandaag even langs kan komen!" "Natuurlijk Riz, super gezellig" het idee dat ik dan misschien Sterre uit mijn hoofd kan zetten is geweldig.

POV TOMAS

Sterre ligt bewusteloos op de achterbank. Ze lijkt wel een varken, zo lelijk hoe ze daar ligt. Ik had wat kleding van mijn vrouw bij haar aangetrokken, en het zag er niet uit. Alles was veel te klein voor Sterre, al haar vet sprong er onder uit. Ze is zo lelijk. Ik was bijna bij het bos aangekomen waar ik haar zou afzetten. Ik was nu inmiddels al bij het bos aangekomen. Ik pakte Sterre en sleepte haar mee diep het bos in. Niemand kwam ooit bij dit bos, want er gaan namelijk verhalen rond dat hier mensen vermoord worden. Ik liet Sterre los en liep terug naar mijn auto.

POV Sterre

Ik zag wazige vlekken voor mijn ogen die steeds duidelijker werden. Ik had het koud ijs koud. Ik begon te rillen. Lag ik in een bos? Ik knipperde met mijn ogen. Ik zag nog steeds alleen maar bos.. mijn ademhaling versnelde. Adem in, adem uit, zei ik tegen mezelf. Wat was er gebeurt? Waar ben ik? Ik stond op en voelde alles draaien. Ik pakte me snel vast aan een boom. Ik herrinner mij niks meer. Wat was er gisteren gebeurt?

Ik liep het pat door en door, maar er kwam maar geen einde aan. Huilend ging ik zitten. Zag ik daar nou iemand? Het was een meisje rond de 28 jaar. Ze kwam steeds verder dichterbij. "God meisje, gaaf het wel?" Ik begon nog meer te huilen.. "J-ja" "wat doe je hier? En waarom ben je zo koud gekleed?" Vroeg het meisje bezorgd. "I-ik weet het allemaal niet m-meer" "kom loop met mij mee, ik kom net van het station en loop door dit bos omdat het een veel kortere route is naar de Borisstraat" Borrisstraat? Ik herkende die naam ergens van. "D-dankje" "Ik heet Rizzie trouwens, ik heb daar kleren voor je" "Ik eehm heet S-sterre en bedankt" Rizzie heet ze dus, wat een aardige vrouw. Ik liep naast haar en het was een tijdje stil "wil je erover praten?" Vroeg Rizzie. "Ik weet niks meer" "o, oké" even later liepen we het bos uit, en liepen we door straten. Wat ik wel grappig vond is dat we steeds dichter bij Brams huis waren. "We zijn er bijna, het is over twee straten naar links en dan zijn we er" nee, dit meent ze niet! Ze woont gewoon bij Bram in de straat. "Hier is het" Neee, dit is Brams huis, ik moet hier weg hij mag me niet zo zien. Vandaar dat ze van het station kwam, en nu ik haar aankijk zie ik het ze lijkt verdomt veel op Bram. "Eeh Rizzie, sorry ik ga, ik red het zelf wel, heel erg bedankt voor uw hulp" "Maar meis, je ziet er echt heel slecht uit" ze drukte op de bel. "S-sorry ik moet gaan" ik rende op mijn allee hardst weg.. alles draaide, en toen zag ik niks meer.

POV RIZZIE

Dat was raar zeg? Opeens was ze weg. Ze zag er echt slecht uit, heb ik iets verkeerd gezegt. Straks gebeurt er nog iets met haar. "Heee Riz" hoorde ik Bram zeggen. "Wat is er Riz? Je kijkt zo bezorgd" "he Bram, ik vertel het je binnen wel" "wil je wat drinken?" "Koffie graag" ik zag Bram de koffie zetten, en zoals altijd zag zijn huis er weer netjes uit. "Maar wat was er nou?" Vroeg Bram met een serieus gezicht. Ik zag dat hij naast mij op de bank kwam zitten. "Ik liep naar jou toe, toen zag ik een meisje huilend in het bos zitten, ze wist niet hoe ze daar was gekomen en wat er gebeurt was, ze had veels te kleine kleren aan en ze had ook veel blauwe plekken" Ik zag Brams gezicht wit worden.. "Wat erg, waar is het meisje nu, wou ze geen kleren lenen" vroeg Bram bezorgd. "Ja, eerst wel maar toen ik voor jou huis stond, wou ze het opeens niet meer.." "oohh" "Dat meisje, Sterre zit echt in de problemen, ik weet het niet hoor, maar een normaal kind van haar leeftijd vind je niet zo in het bos" Brams gezicht verstijfte.. "S-sterre?" Hoorde ik Bram stotterend vragen. Waarom doet de naam Sterre hem zo veel? "Sterre ja" ik zag dat hij bijna moest huilen..

POV Bram

Sterre? Sterre? Ik kon haast niet meer ademen is het 'mijn' Sterre? Die lieve, mooie, aardige meid? Ik kreeg een brok ik mijn keel. Ik moest nu niet gaan huilen. Ik beet keihard op mijn tong. "R-riz? We moeten haar vinden" "Bram Maa" "Nee nu" zei ik gehaast."oke, ken je haar dan?" Zal ik vertellen dat ik haar leuk vind? "Ja, ze is een leerling van school" "o, je geeft haar dus aardrijkskunde" ik gaf geen antwoord en pakte mijn autosleutels en rende de deur uit. Ik pakte mijn auto.. bij de eerste hoek kon ik even niet meer ademen, daar lag ze.. "D-daar" zei ik tegen Rizzie. "Bram wacht jij hier maar even" even later kwam Rizzie aan met Sterre, die nog steeds bewusteloos was. We legde haar in de auto en reden naar mijn huis.

Toen we binnen waren pakte ik haar op en legde ik haar op de bank, en legde een kleedje over haar heen.

-------------------------------------------------------------

Hey,
Hier is dan eindelijk het nieuwe hoofdstuk. Sorry, sorry, sorry dat het zooo lang geduurd heeft. Ik had er even geen zin meer in, ik had geen motivatie meer om te schrijven..
Ik zou vanaf nu proberen om vaker een nieuw hoofdstuk online te zetten

Xx onzekermeisje

P.s vergeet niet om een comment te plaatsen en te liken♡

verliefd op mijn leraar?(voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu