hoofdstuk 11

3.6K 159 20
                                    

Pov Sterre

Ik had een leuke aardrijkskunde les gehad.. Maar Bram keek niet een keer naar me, ik zat zelfs gewoon vooraan.. Dat doet best pijn. Waarom doet hij dat toch de ene keer begint hij een heel gesprek en de andere keer kijkt hij niet op of om. Maarja waarschijnlijk haat hij me gewoon, net zoals de rest van de klas. Ik voelde de tranen branden. "Doei, Bram" zei ik hopend op een antwoord. "Tot vanmiddag, Sterre" mooi hij is me dus niet compleet aan het negeren. Ik zag een meisje uit mijn klas naar hem toelopen. En ze was behoorlijk aan het flirten. Maar Bram reageerde er niet op. Hij was een goede leraar. Hij is schattig. Maar hij heeft iets meegemaakt dat zie ik in zijn ogen. Ik moest maar eens naar de volgende les lopen, want volgensmij zat ik Bram net de heletijd creepy aan te staren. Ik liep snel naar de volgende les. En zag Katy ik liep naar haar toe, maar het leek wel alsof ze steeds sneller ging lopen, want ik liep nog steeds niet naast haar. Zal ze haast hebben? "Heey Sterre!!" Hoorde ik Fleur zeggen. "Ehm heey Fleur" "hoe gaat het tussen jou en Tomas?" "Goed, ik hou echt van hem!" "Fleur, hij is een player.. hij heeft een vrouw en hij gebruikt je alleen maar.. sorry". "Hoe weet jij dat nou?? En het klopt niet eens. Zoek je ruzie ofzo hij houdt echt van mij, ziels veel." "Ziels veel? Hij heeft een vrouw denk eens na!" "Hij houdt meer van mij, en hij gaat het met zijn vrouw uitmaken." En dan?? Hij heeft toch kinderen ach laat ook maar. "Je hebt gelijk Fleur, hij houdt van je." Daar zag ik Bram lopen, ik lachte naar hem. Hij lachte terug ik moest blozen. Gek genoeg zei Fleur niks erover dat ze met hem wil.. Zal ze echt verliefd op Tomas zijn? "Wie lachte er net naar jou??" Vroeg Fleur. "M'n aardrijkskunde leraar" "o hij lijkt me streng." Zei ze nou niet eens dat ze hem knap vond?? "Streng?? Ja op een goede manier, maar het valt wel mee hoe streng hij is." "O oké." Hmm.. Fleur is zo anders vandaag. Ze is verliefd op Tomas, ze vind hem echt leuk. Ik heb zo veel medelijden met haar.

*bijles aardrijkskunde

POV Bram

Ik zat zenuwachtig op me stoel heen en weer te schuiven. Wanneer zal Sterre komen?? Waarom heb ik dit aangeboden?? Misschien vind ik haar dan nog wel leuker worden. Ik hoorde de deur open gaan. "Hallo Sterre". "Hallo Bram" ik was zenuwachtig. "Kom maar ehm hier zitten." "Is goed!" Zal ik vragen of ze nog een leuke schooldag heeft gehad?? Of zou ze me dan stom vinden? Ik zag Sterre zenuwachtig aan haar nagelvelletjes pulken. Wat schattig. Ze keek zenuwachtig naar de grond, ze zag er zo schattig uit. "B-bram??? Wanneer gaan we beginnen?" Stotterde ze nou?? Aah. Ze hoefde niet verlegen te zijn. Ze is zo leuk hoe ze is. "J-ja is goed." Wat nee zeg niet dat ze dat gehoord heeft. "Pak je boeken maar." "Oke." "Heb je eigenlijk nog een leuke schooldag gehad?" "Nee, alleen u les was nog wel interessant." "O dat is jammer." "Bram???" Ik zag een bezorgde blik op haar gezicht staan. "Ja wat is er Sterre??" "Ik ben bang dat ik niet overga voor de eerste toetsen die ik heb gemaakt zijn allemaal onvoldoendes." Het liefste zou ik nu haar hand vast pakken, of haar een knuffel geven en troosten, maar ik weet dat het niet goed is om te doen. "Sterre, je bent een heel slim en leuk meisje, je gaat slagen ik weet het zeker." "Jja maar ehm u vraagt mij toch ook voor bijles??" "Ja omdat ik het leuk vind om dat te doen voor jou!" "O dat is lief van je.." "begrijp je alles van dit hoofdstuk?

"Nee" "kom dan leg ik het je even uit."

POV Sterre

Wat was Bram toch schattig, en lief voor me. Hij legde alles uit en ik begreep het snel. Ik keek hem aan wat was hij leuk. Ik hoorde de deur open gaan wie was dat?? Ik keek opzij en me gezicht verstijfde, en ik werd geïriteerd van binnen. Wat doet hij nou weer hier? "Hallo Tomas, waar kan ik je mee helpen??" Vroeg Bram. "Kan ik Sterre even lenen??" "Nou we zijn eigenlijk even bezig met bijles" "nou eigenlijk was het geen vraag maar een bevel." Ik wou niet met hem mee. Sterker nog ik vind Tomas een beetje eng geworden.. "O oke stel je vraag dan maar aan Sterre" "Kom je even mee Sterre?" "Nou je kan het ook wel hier vragen hoor, zo belangrijk zal het niet zijn" "Sterre kom nou even mee, maar twee minuten." Nee ik heb geen zin, maar ik kon niet anders "oké twee minuten niet langer" Ik liep de deur uit achter Tomas aan naar zijn lokaal. "Sterre, ik moet met je praten." Waarom moet hij nou weer met mij praten?"oke vertel" "Heb je iets met Bram?? Vind je hem leuk?? Ik hoop het niet voor hem, want ik ga zijn leven dan echt verpesten.." verpesten?? Wat hoezo??? O nee arme Bram. En we hebben nog geen eens iets. "Nee, we hebben niks, maar hoezo zijn leven verpesten." Probeerde ik zo kalm mogelijk te zeggen. "Omdat jij van mij bent Sterre, ik hou van je van niemand anders." Wat? BAM die had ik niet aan zien komen.. wow.. maakt hij een grapje?? Ik keek hem aan wat was hij toch knap. Hij glimlachte en knipoogte naar me. "M-maak je een grapje???" "Nee Sterre, ik hou van je niet van Fleur niet van mijn vrouw alleen van jou. Je bent mijn alles." Was ik zijn alles? Wat was Tomas toch eigenlijk leuk! Hij kwam naar voren en zoende me.. Ik probeerde het te stoppen en het lokaal uit te lopen. Het lukte niet. Hij greep me vast. Het deed zo veel pijn. "Sterre als je niet meewerkt dan gebeurt er iets waar je niet blij van word. Werk mee zoen me.." Ik zoende het vieste wat ik ooit gedaan had, was hem zoenen. "Aah aahh ga zo door.. mm mm" hij pakte me vast en trok me shirt uit. Ik pakte het terug en deed het weer aan. "Sterre ga niet weg!! Ik ga Bram..." "Nee waarom Bram??" "Wat heeft hij hier mee te maken?" "Ik zie heus wel dat hij verliefd op je is, en hij is een concurrent en hoe minder concurrenten hoe beter." Er kroop een rilling over mijn rug.. brr.. wat een engerd.

-------------------------------------------------------------

Ik hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vonden! Volgende week weer een nieuwe of misschien eerder.:)

Vergeet niet te volgen en te liken. Dankjullie wel alvast!♡

Door jullie lezers krijg ik echt de kracht om weer verder te schrijven.

Xx onzekermeisje

verliefd op mijn leraar?(voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu