Vandaag is het zo ver ik ga zwemmen met school!!! En Tomas gaat ook mee..Dat was nog het leukste van alles.. Als ik al aan hem denk dan gaat mijn hart al sneller kloppen. Het was zo schattig gisteren hoe hij het ijs voor me pakte en hoe hij zijn hand op die van mij legde.. Ik heb nog nooit zo veel liefde en warmte gevoeld.. oké wel toen Tomas mij troostte.. Ik voel me zo prettig bij hem. Ik kan mezelf zijn.. Ik moet m'n tas maar eens gaan inpakken.. ik pakte me tas in met de boeken die ik nodig had en niet te vergeten mijn bikini en een handdoek.. Ik ging pas met school om half twee weg dus had nog wel een paar lessen waaronder economie. Ik had er nu al zin in! Het idee dat ik morgen weekend had maakte me verdrietig.. In de weekenden had ik altijd het meeste kans op een conflict met mijn vader omdat ik er dan meer was.. Ik smeerde snel mijn boterhammen en ging naar school. Ik was blij en ik voelde me goed dit ging een leuke dag worden ik voelde het. Ik kwam aan op school en ik was er een kwartier te vroeg, mijn vriendinnen waren er nog geen eens. dat kwam niet vaak voor... Toen zag ik Fleur aan komen lopen.. "heeey Sterre!΅ "haai Fleur!" "Wat je bent op tijd of is dit een droom??" "Nee, ik ben er gewoon een keer te vroeg!" "zozo, vindt jij die Tomas ook zo'n lekkertje en slimmerik? Ik denk dat hij mij wel ziet zitten.." "Wat Fleur doe normaal hij heeft een vrouw en twee super leuke kinderen!" "Nee, ik meen het ik bind hem om mijn vinger dan zoen ik hem en dan ga ik er mee dreigen en dan haal ik opeens alleen nog maar negens en tienen!"zei Fleur. Wat een gestoord kind is het dat zeg je toch niet??? Wat gemeen.. "Fleur., jij bent echt gemeen dit doe je gewoon niet en dan ook nog wel bij Tomas kom op zeg dat verdient hij niet..." "Nee als het aan jou ligt niet nee." "Waarom denk je dat ik allemaal tienen bij biologie haal??" wat neee meent ze dit heeft ze Lars nee... " Nee Fleur, meen je dit??" "Ja natuurlijk.. O ja niet doorvertellen he anders heb je een probleem.." wow dit verklaart ze haalde altijd zulke hoge cijfers en dat terwijl ze niet eens leerde... Dit is zo gemeen. Ieuwl maar dat Lars de biologie docent haar gekust heeft is ook wel shocking zeg... Ik staarde verbaasd naar de muur. "Sterre, zo erg is het niet hoor.. Iedereen doet het wel is!" "Wat Fleur?? doet iedereen dit wel is?? ben je wel goed wijs??? niemand doet dit soort rare dingen.." "Sterre, geef maar toe jij probeert Tomas ook te gebruiken.." "Nee, dat verdient hij niet, en dat zal ik sowieso nooit doen!" wat denkt ze wel niet dat ze is... "Heeyy Sterre en Fleur!!" daar was Katy yes... "Sterre ben je nou te vroeg?? je bent je leven echt aan het verbeteren.." In de verte zag ik Tomas lopen hij glimlachte subtiel naar mij en liep naar boven.. Ik werd al weer helemaal hyper van binnen.. hij glimlachte naar mij!! gewoon naar mij!! ik weet dat het niks voorstelde maar het voelde voor mij als een onbeschrijfbaar mooi gevoel dat ik elke dag zal willen voelen... De bel ging economie yes ik had er nu al zin in. Ik liep het lokaal binnen met een grote glimlach zo blij was ik.. Ik ging zitten en Fleur kwam naast me zitten.. Wat wel logisch was want het waren nu vaste plekken... Ik zag Fleur naar Tomas knipogen en ik zag dat ze haar blouse expres meer open had gedaan.. WALGELIJK vond ik dit.. Ik keek naar Tomas die gelukkig er niks mee deed en ook niet op haar walgelijke versier pogingen inging.. "Sterre, kijk dan naar Tomas hij vind me echt leuk." nee gewoon niet. of wou ik het gewoon niet zien?? "Ehhm ja ehm nou eerlijk gezegd denk ik van niet..." "Je bent gewoon jaloers hij kijkt me de hele tijd aan." nee hij kijkt naar de computer maarja ik zeg wel wat ze wil horen dan ben ik er maar weer vanaf "Ja inderdaad hij kijkt zo veel naar je en hij ziet je echt zitten." hopelijk klonk het niet al te sarcastisch.. "Ik hoorde Katy achter mij lachen.. Dan heeft Tomas sowieso onze gesprekken gehoord. "Ik wist wel dat je het diep van binnen ook wist dat Tomas op mij is.. Ik bedoel eigenlijk verdient hij iemand zoals ik niet ik ben eigenlijk veel te goed voor hem," nu gaat ze echt te ver.. ze kraamt alleen nog maar onzin uit.. ik lachte.. "Zit je me nou uit te lachten??" "Ja, wat denk je dan?? dat je overal te goed voor bent?" "Nee, maar kom op Sterre ik ben het Fleur.." Het leek net alsof naar zo'n bitch uit een film aan het kijken was, ik wist niet dat ze zo ook in het echt bestonden... Geen enkele jongen verdient Fleur. Dat ik met haar vriendinnen was.. "Fleur, sorry dat ik dit zeg maar je gedraagt je echt als een arrogante bitch." het viel me mee dat ik dat durfde te zeggen.. "Wie denk je wel niet dat je bent Sterre??" "eehm" "Ik weet het wel een arrogante k*t bitch die niks voorstelt niemand mag jou NIEMAND!" Bam dat kwam als een klap binnen,.. "Fleur gele kaart halen nu!" Tomas stuurde Fleur er uit?? o wat was ik hem daar dankbaar voor.. "Nou ik ga echt geen gele kaart halen hoor, Sterre moet hem halen zei is de oorzaak dus eeh ik zal er nog maar eens goed overnadenken.' Ben ik de oorzaak? pff.. "Fleur ik geef je nog 1 waarschuwing er uit nu!" Fleur pakte haar tas keek me woedend aan en liep het lokaal uit.. Ik voelde me schuldig.. Had ik dit nou veroorzaakt? Tijdens de rest van de les kon ik me niet goed meer concentreren. De bel ging.. "Sterre blijf even zitten dan kan je het uitpraten met Fleur." "Nee, Tomas met haar valt niet meer te praten.. En pas voor haar op straks.. laat maar" "Nee Sterre, vertel." "nou straks zoent ze je nog." En daar zag ik Fleur staan als ze dat maar niet gehoord heeft.. "Sterre, het spijt me echt.." daar was haar goedmaak actie weer.. "oké, het is al goed" ik meende er niks van.. "Fleur, je mag je maandag om half acht melden.." zei Tomas.. "Oké meneer" ze liep naar hem toe en deed nog een knoopje van haar blouse open.. "Alstublieft meneer hier is mijn gele kaart" ieuwl was dat kind wel goed wijs?? Ik keek naar Tomas die er niet op lette en gewoon nog naar haar gezicht keek.. Ik zag ook aan hem dat hij niet zo goed wist wat hij met haar moest.. "Dankje Fleur" "kom je mee Fleur naar de volgende les??" "Ja" "doegg Tomas!!" schreeuwde Fleur zowat.. ik zei er snel nog even achteraan "tot zo bij het zwemmen" "Sterre? gaat hij mee zwemmen???" "ja"
even later in het zwembad..
Ik liep de kleed kamer uit en liep naar binnen wow wat zag het er mooi en groot uit! En wat veel glijbanen.. Zelfs eentje in het donker voor met zo'n band voor met z'n tweeën! Daar zag ik Tomas sexy in zijn zwembroekje staan wat zag hij er leuk uit! Ik zwaaide naar hem. Maar helaas hij zag me niet. Ik stond te wachten op Fleur en Katy. Toen ze er eindelijk waren gingen we gezellig zwemmen. "Zullen we zo in die glijbaan gaan in het donker??" vroeg Fleur. "Ja is goed, ik ga nog even naar de wc wachten jullie daar??" "oke" zei ik. we liepen er naartoe en ik zag Tomas staan.. Fleur liep er regelrecht op af.. Ik liep er achter aan.. "Hey Tomas, ga je mee??" "Ja hoor" "zullen wij samen??" vroeg Fleur.. Ohnee please hoe kan ik dit voorkomen. Ik ben boos en jaloers tegelijkertijd. Daar kwam Katy aangelopen.. "Fleur zullen wij samen gaan??" "Ja jullie kunnen wel samen gaan dan ga ik wel met Sterre."zei Tomas.. "gaat u ook mee?? leuk!"zei Katy "Ja goed idee" zei Katy er nog achteraan.. Katy ze was geweldig ik zou haar nu wel willen omhelzen van blijheid ze heeft me gered. En Tomas. Ik zag Fleur boos naar Katy kijken.. wat is ze toch ook gemeen.. Katy en Fleur liepen voor ons naar boven de trap op. "zal ik voor gaan of wil jij voor??" vroeg Tomas "maakt mij niet uit wat wil jij??΅ "maakt mij ook niet uit ga jij anders maar voor" "oké" de zenuwen kon ik bijna niet meer onder controle houden. Ik ga gewoon met Tomas van de glijbaan af! is dit een droom?? Toen we boven waren zag ik Katy en Fleur op het groene licht wachten.. En daar gingen ze ik hoorde ze gillend de glijbaan in gaan.. ik begon een beetje te trillen door de zenuwen.. "Sterre, gaat het wel met je vind je het spannend??" "Ja, het gaat wel gewoon een beetje zenuwachtig" We konden nu onze band al op de glijbaan leggen ik ging er al vast inzitten. en Toen werd het groen en Tomas zette ons af. aaaaaaaa ik gilde de longen uit mijn lijf. maar toen opeens botste we tegen een rand aan en ik viel naar half van de band en gleed ook een beetje naar achteren. Tomas schrok en hielp me snel overeind en hij hield me dicht tegen zich aan.. ik kreeg het zo warm vanbinnen ik voelde me zo veilig.. hij beschermde mij... "D-dankje Tomas.." en toen gaf hij een kusje op mijn achterhoofd..ik kon niet meer normaal meer denken.. het voelde zo goed en zo speciaal. ¨ Ik zal je altijd beschermen" zei Tomas.. ik was verzonken in zijn mooie teksten.. " Ik zal jou ook beschermen" zei ik terug. En daar zag ik de uitgang al helaas.. Dit waren de mooiste 3 minuten van mijn leven.. Hij liet me snel los en we gilden allebei. we belandde lachend het water in.. we zwommen samen naar de kant. " Sterre doe alsof dit niet gebeurt was dit was mijn bedoeling niet.. vertel het tegen niemand oke?"hoorde ik Tomas fluisteren.. "Ik zal het niet doorvertellen het blijft tussen ons." "dankje΅ dit was echt wow ik ben er nog steeds van in de war.. Ik liep naar mijn vriendinnen toe. 'En hoe vonden jullie het??" "Super gaaf, en hoe was het met Tomas??" "wel oké" ik probeerde niet al te blij te klinken.. "Wel oké?? Ik wou eigenlijk met Tomas om hem te versieren en jij vond het niet eens geweldig maar oké???" zei Fleur.. " Ja ik vond de glijbaan wel heel gaaf, maar ja Tomas is wel een leraar!" even later gingen we ons af douce en was het tijd om weer naar huis te gaan. Ik had weekend.. ik werd bij het idee alleen al misselijk. Maar niks kon deze dag nog verpesten! zou hij ook op mij verliefd zijn?? ik had werkelijk geen idee. Ik moet maar blijven hopen dat hij mij ook leuk vind..
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Beste lezers ik zal waarschijnlijk deze komende week niet zo veel hoofdstukken op zetten omdat ik SE week heb dus sorry daarvoor. Maar ik hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vonden en hebben jullie nog ideeën?? Maar ik zal proberen om deze week om de dag wel nog een hoofdstuk te plaatsen.. xx
JE LEEST
verliefd op mijn leraar?(voltooid)
RandomDit verhaal gaat over een meisje Sterre. Sterre zit nu in haar examenjaar. Het is een druk jaar en ze begint behoorlijk wat te stressen. Dit jaar heeft ze een nieuwe economie leraar. Ze vind hem gelijk wel leuk. Zal het wat worden? Of komt liefde so...