ik werd met een stom gevoel wakker: weekend.. Nu kan ik Tomas niet zien en ik moet maar weg uit dit huis voordat mijn vader... Me weer pijn doet.. Soms zit ik in het weekend wel 4 uur in het bos te wandelen en te zitten.. Weetje eigenlijk woont Tomas best wel dichtbij best raar dat ik hem nog nooit eerder heb gezien. Ik kan niet meer stoppen met denken aan Tomas. Vrijdag die dag zal voor altijd in mijn geheugen staan.. Wij samen van de glijbaan, het romantisch nou zo ervaarde ik het. Ik kan wel uren in zijn bruine ogen en zijn perfecte lach staren.. Ik kreeg een opwindend gevoel van binnen. Ik moet hem zien.. Zal ik een nep email adres aanmaken en met hem anoniem gaan chatten?? Nee Sterre stop met zulke gedachtes.... Het is een leraar...Het mag niet... Er was nog maar een optie over en dat was hem uit mijn hoofdzetten... Als hij nou mijn leraar niet geweest was dan.. ja wat dan?? zo moet je niet gaan denken in de wat als of wat dan... Ik zette de computer aan.. Hopen dat de computer het doet hij is nu al zo oud soms sluit hij zich zelf af.. En soms als je dan op internet drukt dan moet hij eerst 4 uur warm worden voordat je eindelijk iets op kan zoeken. Maar ja geld voor een nieuwe computer was er niet.. Ik was al blij als er geld was voor eten..Ik hoop diep van binnen dat mijn vader ooit weer normaal word.. Dingen met mij doet en gezellig samen eten. Maar ik heb me er maar bij neer gelegd dat het nooit zo gebeuren, ik zal voor altijd een zielig alleen kind blijven.. zielig?? nee dat niet maar wel alleen zonder echte ouders. En zonder mijn ware liefde Tomas. Vroeger dacht ik altijd dat ware liefde niet bestond maar een ding weet ik nu wel zeker het bestaat. Ik voelde me opeens heel verdrietig en ik moest huilen.. De tranen rolden over mijn wangen en ik voelde ze op mijn schoot vallen. Ik had weer eens een huilbui.. Soms heb ik daar wel eens last van. Nog nooit ben ik door iemand getroost, behalve door Tomas.. Ik wou dat hij nu hier was me vast hield en zich dicht tegen zich aan hield en dat ik de warmte van hem voelde.. Opeens voelde ik mij heel leeg.. Hij was hier niet en hij zou hier ook nooit zijn. Ik ging depressief weer me bed in, ik had toch niks beters te doen..
*maandag
"BEEP BEEP BEEP" ik hoorde het geluid van me wekker weer. Als ik dat geluid hoor word ik al helemaal blij, een nieuwe schooldag aangebroken! Ik pakte me kleding van de grond en deed ze aan, ze waren eigenlijk al vies maar ik had niks anders meer. Ik bekeek mezelf in de spiegel en kamde me haren.. Zal ik een keer make up op doen??? Ik pakte mascara, lippen stift en foundation.. Toen eindelijk alles erop zat bekeek ik mezelf, ik leek net een barbie.. Ik haalde snel alles er weer af en had besloten om maar geen make-up naar school te dragen vandaag. Vandaag zie ik Tomas weer. ik kreeg een glimlach op mijn gezicht. Een raar idee dat iemand je zo blij kan maken door alleen maar aan die gene te denken. Ik zie er nu al weer tegen op om naar Fleurs gênante versierpogingen te kijken..
toen ik op school was zag ik dat ik 10 minuten te vroeg was.. Zal ik alvast naar Tomas gaan?? Ik kon mezelf niet beheersen liep de trap op en liep naar het lokaal toe.. Ik keek door het raam en daar zag ik Fleur met Tomas staan praten. Ik werd misselijk van binnen.. Ze ging steeds dichter op Tomas staan... Ik werd jaloers heel jaloers ik wou het liefste nu naar binnen rennen en schreeuwen: Tomas is van mij blijf van hem af! Maar helaas zo werkt het niet.. Ik zag Fleur naar Tomas lachen.. die lach die flirterige lach... Ik zou haar zo die lach uit haar mond willen slaan.. Toen zag ik Fleur dichter en dichter naar Tomas toe buigen.. zou ze hem gaan zoenen?? ik kon dit niet langer meer aanzien.. 3 2 1 nu ik deed de deur open en "Haai!!!" "Ooh stoor ik??" "Ja, je stoort je verpest alles ik zat bijna met Tomas te zoenen en nu kom jij binnen.."zei Fleur.. Ik werd rood en raakte overstuur.. Ik liep snel het klaslokaal uit.. Hier hoef ik niet langer meer bij te zijn. Ik voelde de tranen achter mijn ogen branden.. Ik had dit ook totaal niet van Tomas verwacht.. Hij maakt een grote fout... Maar denk maar niet dat ik nu ooit nog eens aardig tegen hem doe. Eerst geeft hij mij echt het gevoel dat ik speciaal ben.. met teksten zoals "Ik zal je altijd beschermen" en geeft hij een kusje op mijn achter hoofd. Maar eigenlijk betekende dat helemaal niks.. Hij doet dat blijkbaar bij alle leerlingen wel.. Ik voelde me ogen branden. Nu heb ik ook nog een gebroken hart... Ik voelde me niet lekker.. Ik liep naar de concierge en meldde me af.. Toen ik thuis was, was ik meteen op bed gaan liggen.. Nu maar rustig alles even op een rijtje zetten..
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Lieve lezers,
Sorry dat dit zo'n kort en niet speciaal hoofdstuk is..
Ik had niet zo veel inspiratie en tijd..
Ik zal proberen om het volgende hoofdstuk wat langer te maken en leuker. Het spijt me..
Hebben jullie nog wensen van wat er moet gaan gebeuren? laat dan gerust een reactie achter!
Bedankt voor het lezen en ik hoop ondanks dat het kort was jullie het toch een leuk hoofdstuk vonden!
JE LEEST
verliefd op mijn leraar?(voltooid)
RandomDit verhaal gaat over een meisje Sterre. Sterre zit nu in haar examenjaar. Het is een druk jaar en ze begint behoorlijk wat te stressen. Dit jaar heeft ze een nieuwe economie leraar. Ze vind hem gelijk wel leuk. Zal het wat worden? Of komt liefde so...