Het gaat allemaal even niet zo lekker meer.

5.7K 166 15
                                    

Ik fietste naar huis ik was heel blij van binnen. Ik dacht aan Tomas. Zal hij nu ook aan mij denken? Ik stopte die gedachte snel weg. Ik hoorde de wind langs mijn oren suizen, gelukkig had ik wind mee dus hoefde ik niet zo hard te trappen. Aah verdorie het stoplicht was weer eens rood. Ik wachtte en wachtte. "Hey Sterre!" Ik schrok me dood en me hart sloeg een sprongetje over. Was dat Tomas? Ik keek achterom en ja hoor, dat was hem. "Hallo Tomas, woont u hier ook dichtbij?" "Ja jij ook? Je mag trouwens wel je zeggen hoor" "Oke, waar woon je precies?" "Ken je die supermarkt de aldi?" "Ja, die ken ik" "daar woon ik dus in de buurt" "oké leuk" "waar woon jij?" "Ik denk zo'n 8 minuten bij je vandaan" "leuk, maar ik ga hier naar rechts, tot morgen Sterre!" "Tot morgen Tomas!" Hij is echt zo leuk! Ik was bijna thuis. ik zette snel mijn fiets in de schuur en liep naar binnen. Ik zag mijn vader aan de drank en drugs. Het deed zo veel pijn. En mijn moeder heb ik nooit echt gekend, ze heeft me op vroegere leeftijd al verlaten. "haai pap" "STEERRRREEEEEEE!!!! Waar zijn mijn paddo's gebleven?" "Die heb ik nergens gezien hoezo? Ik kreeg het een beetje benauwd van binnen. "Sterre je geeft ze nu terug of..." "Pap ik heb ze niet!" Hij liep op me af en het laatste wat ik me kon herinneren was een zwarte vlek. Ik werd wakker en voelde toen ik me buik aanraakte iets heel pijnlijks. Ik liep naar de spiegel toe en trok me shirt omhoog en zag een hele grote blauwe plek. Ik moest huilen, had mijn vader dit gedaan? Het was nu 2 uur s'nachts en realiseerde dat ik morgen naar school moest en ging snel in bed liggen. Ik probeerde aan positieve dingen te denken. Zoals Tomas, maar dat maakte het er niet beter op, toen ik realiseerde dat hij een vrouw heeft en twee kinderen en hij 31 is en ik 16. Ik ging maar aan school denken zal ik mijn vmbo halen? En toen viel ik uiteindelijk in slaap.


verliefd op mijn leraar?(voltooid)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu