Kampa Go'luyoruz

10.5K 423 30
                                    

Önceden yazdığım diğer hikayeyi silinmesi nedeniyle başka bir hikaye yayımlıyorum. Umarııım beğenirsiniz.

Multi=Damla

Ya allah belanı vermesin Öykü! Öykü mesajlaşcam diye kaldırdığın telefon uzanırken üstüne düşsün Öykü. Gerçek yangını tatbikat sanıp okulun içinde dolanasın Öykü!!!!

Beddualarımın sebebi belli bence. Hangi mal yaz tatilini okulla gideceği kampta geçirir ki? Tabikisi de o mal Öykü sayesinde ben oluyorum.

Neymiş efendim taş çocuklar varmış

Hayır söylemesede biliyorum zaten niyetini de.. Ben niye bu işin içindeyim la?

Yanii benimde taş erkeklere zaafım olabilir ama bu gezide bizim 0'cı Hayriye varken eğleneceğimizi sanmıyorum

Bi insan aynı anda nasıl 5 yeri görür ki? Kadın cin gibi. Pardoon onlara asla ismiyle hitap etmiyoruz. Üç harfli.

Ben bu konularda biraz paranoyayım. Yani şeysi.. Herneyse.

Valizim ve çantamla aşağı inmeden soru yağmuru değil fırtınasına tutuldum.

Hayır Hayriye'nin bile sınav soruları bu kadar boğucu değil anne.

"Tarağını aldın dimi? Ay sen orda pikeni de istersin, al kızım vesikalık beni özlersin fal......

"Anne valla yeter. Zaten tüm gerekli şeyleri aldım."

"Kızım ağda almayı unuttun dimi sen?"

"Anne allah rızası için şu konuyu kapat."

"Senin yüzünden cin-

"Üç harfli.."dedim

"Üç harfli ayet mi diyim kızım. Kolayca cin'ayet te dedirttirmiyorsun kızım."

Derince bir of çekip dışarı çıktım.

A bi sn trkmı unttm.

Kapıyı yumrukladım

"Anne ben tarağımı-

"Biliyodum zaten sen hep böylesin.. Kime çektin bilmiyorum. Bu kadar da dağınık mı olunur.. Vs vs."

....

Okula gelince Öykü sinsice sırıtıyordu.

Hayır öyle bir gülüyo ki dabbedeki kadın zanneder.

"Merabaaaa arkaadaşııım!!!"diyip sarıldı. Biliyor sinirlendiğimi..

"O arkadaşın kadar başına taş düşsüüüün."dedim. Gözlerini devirdi

"Damla sadece üç ay!"dedi gözlerini açıp

"Biliyorum yaz tatili zaten o kadar."dedim cici kız sırıtmamla

Konuştuk. Konuştuk

Vs vs.

(Ne üşengeç bi yazarım la üşengeçlikten aklımdakilerin yerine bile vs yazıyorum)

Okulumuzun 20 saygı değer şahsiyeti sadece gelmiş ve bunlardan ikisi de bizdik

0'cı Hayriye benim en sevdiğim hocaya yani Şimşek Ertan'a (bedenci) mize sulanıyordu

Allam ilk başta insan insana benzer; öyle yavşar kalıbından utan be Hayriye!

Otobüse bindik. Öykü tam bişi diyecekti ki "yatıyom ben"diyip uyudum

Banane yaa. Daha ne kadar gitcemizi bilmeyen ben yolu mu takıcam.

Arkama yaslandım kulaklık taktım veee gerisi uyku..

Dünyadaki en iğrenç şeyi keşfettim. Kulağında kulaklık olup uyurken aniden çalan telefon

Arayan ismine bakınca öyle bi küfür ettim ki ben bile kendime inanamadım

Arayanımız :Öykü. Öykü şuan napıyor? Gülmekten yıkılıyor.

"İntikam."dedim

"Neyyy"dedi gülerken

"İntikamım diyorum çok acı olacak."dedim

"Ya ben sadece şaka yapmıştım."dedi Öykü.

Biliyor tabi intikamı nasıl aldığımı.

Bi gün bi kız bana zenci diyip küçümsedi diye siyah sprey boyayla boyamıştım.

Bir hafta dışarı çıkamamıştı. Nihahaha

Bindiğimizdendir 4 saat geçmişti

"Ne zaman molaya incez?"dedim

"Çoktan indikte sen öyle güzel horluyordun ki uyandırmaya kıyamadık. Molalar bitti zaten şimdi direkt kampa GO'luyoruz."

Ona çikolataya peynir bandırıp yiyen insanlara baktığım gibi baktım

Cümlenin tercümesi: iğrenerek baktım.

Biz bunları yaparken aynı anda kampa GO'luyosak aynı anda iki iş yapmış oluyoruz ya..O zaman Hangi mal aynı anda iki iş yapılmaz dedi ki?

Burdan sonuç olarak; çok işsizim lan ben!

ADAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin