Ne Rüyasından Bahsediyorsun?

2.2K 145 62
                                    

Bölüm çok zorlayıcı olacak en son Egeyle tartısmanın olduğu (Elif bomb) bölüme bi daha göz atmanız tavsiye edilir.

Kesinlikle wattyde ilk gibi bişi yapıyorum. :D

-*-**-*--*-*-*-**-*-*-

"Seni seviyorum, hep mutlu ol"

Yüzüne bakışlarımı çevirdiğimde kedi sesi çıkarmıştı.

Ne?

"DAMLA UYANN HADİ BULUŞMAYI KAÇIRACAKSIN!"sesiyle kalktım.

ÖYKÜ? KAMP? NOLUYOR YA BEN NASI BURDAYIM?

"Hı?" Diyebildim sadece.

"Damla kamkicim senin Emre'yle randevun yok mu ya? Egeyle tartıştigınız andan beri burdayım. 3 saat aralıksız uyudun. Harbiden Girdiğimdendir uyuyorsun? Hadi kalk giyin." Dedi.

Bi dakika bi dakika...onca şey rüya mıydı?

Yatağımın üstündeki kırmızı elbiseme baktım. Hey ben bu seneryoyu hatırlıyorum!

Asla bu şeyi giymeyecektim.

Kader bana bi şans daha vermişti anlaşılan. Cidden şuan dünya dönmüştü ve yaşadıklarım aslında yoktu.

Sevinçle baģırarak Öyküye sarıldım. Denizin ona aldığı bileklik kolundaydı. Ayrılmamışlardı!

Öykü bana mal mı bu ya der gibi baktı

Ciddi ciddi şuan ćok mutlu ve hazırlıklıydım.

Ama herşeyden önce Ege'den özür dilemeliydim.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

"Demek kapıma geldin ha?" Dedi Ege gülerek.

"Evet. Ve Özür dilerim. İşte-"

"Tek bi şartla kabul ederim özrünü.." dedi.

"..Bi daha bişey dersem yapacaksın."

^^^^^^^^^^^^^

Ege denilen hayvanus la barıştıktan sonra. -en az 2 saat dil döktüm- Şu yapacağı süpriz için Emre'nin yanına geldik.

Emre bana baktı. "Her halinle güzel olabilmek size özgü sanırsam hanımefendi. " dedi.

Ciddiyetimden ödün vermeden masaya oturdum.

Sandlyye otrdum bi kre tbi.s.s masaya otrulmz.s.s

Yanımdaki hayvansa (EGE) Kaşlarını çattı

Emre"Bana hakaret edenlerle samimi olman çok tuhaf." Dedi. Üzüntüsü belli olmuştu.

"Hak edene denilecek söz bellidir." Dedi Ege.

Hala nasıl benim bu rüyamı tahmin edebildiğini anlamamıştım, Cidden zeki biriydi Ege. Olacakları çok önceden görebilmişti. Yani rüyamda olanları.

Herneyse

"Ya harbi ergenleşmişsin bilader. Neyse. Hadi yemeğe geçelim Damlam" dedi gülümseyerek.

Ege ben ve Emre'nin oturduğu masa ne kadar normal olabilirse o kadar normaldi.

Emre umursamadan yemeğini yerken Egeyse fazlasıyla gergindi.

Yemek biterken "Süprizimize gelsin mi sıra ne dersin fıstık?" Diyip göz kırpan Emre'ye

"Olur tabi" dedim.

"Ama yanlız olsak..? "Dedi kızararak.

Egeye göz ucuyla baktım. Başını Hayır anlamında salladı.

ADAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin