Hayat beni neden yoruyosun?

1.6K 95 5
                                    

SUPRUZZ BÖLÜÜM VE KARSINIZDAYIM;) BAYRAMA ÖZEL HEMEN YAYINLAMAK İSTEDİM. ^^ NEYSE FAZLA TUTMİYİM. HEPİNİZİ SEVİYORUM İYİ BAYRAMLAR CANIMCIKLAAAR!! ERKEN KALKIN HADİ

MULTİMEDİA: HAYAT

^-^-^-^-^-^-^-^

Damladan

Ege bana iyi geliyordu. Herhalde onsuz şu kampta napardım bilmiyorum. Öykünün erkek versiyonuydu benim için. Ki Öyküyle biz yapışık ikiz gibiydik. Tabi bu kamp biraz uzaklaştırmıştı ama olsundu.

Destek çıktığı için minnettardım.

Neys.

(Ya ne üşenmesi sizde adım çıkmış 9 a valla ya)

Bu kadar yeteer. HADİ ÖYKÜYÜ BULALIM!

Millet ne derdinde bu ne derdinde der gibi bakan Egeye dil çıkardım.

Lets go baby!

^-^-^-^^-^-^-^-^

Öyküyü bulmak zor olmadı desem yeridir. Kumsalda büyük bi kalabalık görünce; mutluluktan gözleri yaşarmış bir adet Öykü, yanında kıskandığı her halinden belli olan bir adet Deniz barındırıyordu.

Bu kadar mı?

Hayır efenim. İkizler ve bizim okulun kız Tayfası da vardı.

Hadi ama yeter bu fanboyluk. Öyküye ihtiyacım var benim.

"Afedersiniz... İzninizle... Aa gecebilir- EEE YETTİ AMA ÇEKİLİN ÖNÜMDEN BE YALANDAN FOTOĞRAF ÇEKİLMELER NE O ÇOCUKLARIN ÜSTÜNE ÜŞÜŞTÜNÜZ TAPACAK GİBİ. YETER AMA!" diye bağırmamla ćember bozuldu ve içeri girdim.

Ya arkdş bu ne ya.

Resmen kalbi saran akciğer gibi ortalarına almışlar.

Yiyecekler yamyamlar.

"Kıskandı birileri."dedi aralarından bi kız

Kızlardan kıskıs gülme sesleri

İi aman ne komik.

"Onları mı? Bikaç saate kadar adlarını bilmiyordum. Önemli birileri olsa haberim olurdu."dedim

"O senin cahilliyin canıım." Dedi demin ki kız.

"Ay sanki atom parcaladılar bana. Tesla kim desem bi cümle kuramazsın. Gelmiş bana burda laylaylom yapıyor."dedim.

(Allah herkesi cahil azabından korusun -ilberortaylıcıyıss)

Öykü gözlerini devirip yanıma gelirken. Deniz allah razı olsun der gibi baktı.

Bu iyiliği unutma evlat.

(Unutma unutturma)

"Ya Damla ne var?"dedi Öykü.

"Kızım yeter egolarını okşadığınız. Sizinle düzgün konuşmuyorlar bile. Hem benim sana ihtiyacım var."

"Damla eğlence bozuluyor- ne noldu?"dedi.

ADAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin