Multimedia-> EgeŞİMDİ GENÇLER BÖLÜMLERDE Bİ RÜYA OLAYI OLDUĞU İÇİN O RÜYALARIN OLDUĞU BÖLÜMLERİN GERÇEKTEN İBARET OLMADIĞINI NETLESTİRMEK İÇİN O BÖLÜMLERİ TEKRAR OKUMANIZ TAVSİYE EDİLİR. BU ARADA BÖLÜMÜ ÇOK SEVDİĞİM OKUYUCULARİMDAN BİRİNE Asya_ceren1 İTAFEN YAZMAK İSTEDİM.
"Ay Hayriye hocaaam şimdi siz beni mi aradınız?" Dedim hala şaşkınlıkla.
Yani. Hayriye. Yani.
Yanlışlıkla aramıştır?
"Ben değil tüm kamp. Kampımız baya yardımseverdir." Dedi. Birkan ve Berkanın duyacağı ses tonuyla.
Gözlerimi devirdim.
Kampa doğru yaklaşırken harbiden adı sanını bilmediğim insanları yolda Damla diye bağırarak bulmak gururumu okşadı.
Ay durun ayol gururum tahrik oldu
Sonunda kampa girdiğimde Öykü koşarak bana sarıldı ve ufak bi çığlık attı.
"Aman tanrım!.. aman tanrrııım!!!! S-siz Berkan ve birkansınııııız!!!" Diye baģırdı.
Ihm. Evt. Biras alındım. Tüm kamp çevremize toplandiginda kızlar selfie için birbirlerini eziyordu.
Nıy. Burda iki dakka daha kalmam.
Yiyin birbirinizi.
*-*-*-*-**-*-*-*
Nihayet barakama geldiğimde Egeyi bankta otururken buldum. (Multimedia)
Hadi damla. Özür dilemek için doğru zaman. Hadi kızım yaparsın. Ne kaybedersin hem?
Özür için ağzımı tam açtığımda
"Önemsiz" dedi. Gülümsedim. Beni çok iyi tanımayı nasıl beceriyordu.
Sarıldım.
Yorgun hissediyordum ki tüm gece ormanda nasıl uyuyabilmistim bilmiyordum.
Kendimi yatağa atıp uyudum.
^-^-^-^-^-^-^-^-^
"Sanane lan! Sevgilim değil mi?!" Diye ses duymamla uyandım.
Gelen Emre'ydi. Evet. Ondan da Özür dilemeliydim değil mi? Egeyle didişiyorlardı.
Bi dakka bişi yapmalıyım.
"Emre ben öz-
"Kapa çeneni. Beni tüm kampa rezil ettin zaten!"dedi Emre sinirlice.
Hıh?
"N-ne?" Dedim.
"Bitti tamam mı bitti. Git derdini çekecek başka birini bul!"dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADA
ChickLit"Of Öykü! Ne uğraştırıyosun kızım beni?! Ne kampı ya?? Ben evde oturup g*t büyütecektim belki??" "Lan yeter evde oturup zıbardığın birazda beni dinlesen içine cin mi kaçacak?" "Adıyla anma gerizekalı! Çarpılcan! Çarpılcan! " "Hadi hazirlan mal! Geç...