/İNSAN MISIN OLUM SEN?/

5.3K 255 26
                                    

Multi:Ege

"Uyan çirkin ördek!!! Geldik!!"diyen Öykü çığırışlarıyla uyandım. Oha ama bildiğin ada gibi bi yere gelmişiz. Bu ne ya?

Issız orman falan ..valla biri şaka yaptım tatiliniz burada geçmeyecek desin söz kızmıcam.

La burada ben iki gün dayanamam be! İki gün!

E tabi istnisnalar olabilir. Mesela diğer okulun gelen 20 öğrencinin arasındaki taş çocuklar gibi.

Harbi harbi iki özel okul birleşip 40 kişi ediyor ve aralarında 20 erkeğin hepsi meteor geri kalanların hepsi taş.

E ama bunlar insansa biz ne oluyoruz?biz derken ben. Bizim okulun çirkin kızları olmasını kıyamet alametlerinden sayıyorum. Tabi onların yanında tek ezik ben oluyorum.

"Burdan kara yoluyla tek giriş çıkış var ve biz burdan 3 ay boyunca çıkmayacağız!!!"dedi Öykü.

Bizim okulun kıroları diğer okulun kızlarını keserken kezbanlarımızda erkeklere göz kırpıyordu.

Allah topluca belamızı verdi.

Arabadan indik.

Hayriye "Çocuklar beni takip ediyosunuz. Özellikle sen Meraklı Damla.."dedi. Demesiyle kırmızı kesildim. Diğer okul ve bizim okul kahkahası ardından

"Hocam niye hep ben. " bu hoca her sözünde bana laf koyardı. Bende sinirlenirdim

Cevap verecekken bizim Şimşek ertan'ı görüp sustu. Iyyk iğrençsin Hayriye! İğrenç!

İlk şakamı sana yapıcam Hayriyeeee!!!!

Kamp kuracağımız alana geldik. Bildiğiniz tatil köyü yav!

Ben buraya adım atmaya kıyamam !

Kamp evleri için her gruba iki anahtar verildi.

Bir odada dört kişi mi kalıncak. Ao. İki kız iki erkek olacak gruplar açıklandı. Çok dinlemedim doğrusu. Hatta hiç dinlemedim

"....son olarak Damla-Öykü-Deniz-Ege"dedi Şimşek.

Deniz ve Ege karşı okuldan geliyooor!

"Hocam biz bunlarla mı kalcaz şimdi."diye sitem etti yakışıklı olan

KİMİ KANDIRIYOM LA İKİSİ DE METEOR!

"Evet oğlum. Hem ne var ki? İkisi de sevdiğim iyi öğrencilerdir."dedi Bedenciiiim.

I love you Şimşek!

"Of.iyi."dedi. Ego yığınına bak sen.

"Sanki biz meraklıyız sana gerizekalı!"dedim.

"Sen sus Meraklı!"dedi tükürür gibi. Valla öldürcem seni Hayriyee!!! Sayende düştüm ellerin dilineee

"Kız Doğru söylüyor abi, boşver hadi odaya geçelim.Bu arada ben Deniz"dedi yanındaki taş.

"Bende Damla memnun oldum. Ama Bekleyin önce biz girelim."dedim.

"Neden?"dedi Deniz.

"Şey arkadaşım Öykü altan mayo giymeyi unutmuşta.."diye yem fırlattım önlerine.

Öykünün yüzü kızardı.

Tabi dirsekte yedim. "Ahaha peki."dedi Deniz ve Öyküye göz kırptı.

Tuttu beyler.

Anahtarı çevirip kapıyı açtıktan sonra sevinçten çığlık attı(k). Ben şok geçirdiğimden çığlık atamadım.

Hemen şakamın ilk aşamasını hazırlamaya başladım...

ADAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin