BİTANEMCİKLERR CANIMCIMLARRR BU BÖLÜM ÇOK UZUN OLDU YANİ BAYA UZUN OLDU ASLINDA.. WATTY DE SANIRIM Bİ TEK BENİM DİİL Bİ ÇOK YAZAR ARKADAŞIMIN DA BAŞINA GELEN GÜNCELLEME SONRASI CAKIŞMA FİLAN YAZISIYLA YAZDIĞIM BÖLÜM BİKAÇ KES SİLİNDİ. MOBİLDE YAZAMADIM VE BİLGİSAYARDAN BU HATAYI DUZELTTIM. BAYADIR KAYBOLMUŞTUM ASLINDA BU BÖLÜM TELAFİSİ OLSUN 0:) SİZİ SEVİYORUM İYİ SEYİRLER..
"Burda kalın işte." Dedi Berkan. Hani demesi kolay. Ege Deniz Hayriye... hiçbiri burda olduğumuzu bilmiyor.
"Hay sokayım böyle işe-
Diyen Tunca döndüm.
"Noldu?" Dedi Berkan
"Elektrik gitti nası bi yağmursa...Of neyse sigara içmeye çıkıyorum. "Diyip Giden Tunç arkasından Hayat bağırdı.
"Yağmurlu gecelerde tek dışarda dolaşmak mantıksız. Her yerde ruhlar temizleniyor."
(Hani bu cümleyi kimin söylediğini dememe gerek bile yok aslında.)
Hayat ve Birkan'ın emeği boşa gitmişti. 3 saat boşa. Kayıt editleri elektrik kesilmesiyle sıfırlanmıştı
"Yola çıkalım" Dedi Öykü.
"Sonrada cinler sik-
"Yuh." Dedim sonunda.
"Ne var cinler siklon yaratsinlar diyecektim."dedi Hayat. Ama hala anlamsızca bakıyorduk.
Birkan sonunda "siklon?" Diye sordu.
"Atmosferde bir alçak basınç alanı çevresinde hızla dönen rüzgârların oluşturduğu güçlü fırtına. Kimse bilmiyor mu cidden?"dedi Hayat.
"Bende şeeey sandııı-
Derken Öykü kendini susturdu.Bian etraf sessizleşti. Sanirsam burda kalmak yapabileceğimiz tek mantıklı şeydi.
*-*-*-*-*-*-*
"ya Hayır yandın Hayat."dedim
"Aynen mızıkçılık yapmayalım."diye bana katıldı Berkan göz kırparken
Ard arda internetsiz geçen iki saat ardından aralıksız gülmüştük. Şimdi de 5taş oynuyorduk.
İlginç olan yağmur hala şiddetini arttırıyordu.
"Durun! Şebeke çekiyor, nihayet!" dedi Öykü. Ve oyunu bırakıp Egegili aramaya koyulduk.
Ki Öykünün telefonuna gelen ardı ardına mesajlar ve cevapsız aramalarla dudağımı dişledim.
Direkt Denizi aradık ve ilk çalmasıyla telefon açıldı. Hoperlöre aldık
-NERDESİNİZ SİZ?!
Hızlı ve öfkelice bağıran Denize aslında hak vermemek imkânsızdı.
-Aşkım Denizim Bitanem Canıım...
-BÖYLE KURTULAMAZSIN ÖYKÜ BANA BAK KIZIM CANIM ÇIKTI BURDA NERDESİNİZ?!
Denizin sesi Bu sefer daha çok telaşlı ve tedirgin çıkmıştı.
-Ya biz öyle geziyoduk..
-KİMLE NERDE?!
Öyküyle birbirinize sıçtık bakışı atarken bianda durduk.
-Hayatla. İşte şimdi onun barakasındayız.
-HAYAT KİM LAN?!
-Arkadaş işte yetenekliler kampında. şimdi yağmurda yağınca geri dönemedik geceyi burda gecircez heral sizi seviyorum öpüldünüz. Ege beye de selamlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ADA
Chick-Lit"Of Öykü! Ne uğraştırıyosun kızım beni?! Ne kampı ya?? Ben evde oturup g*t büyütecektim belki??" "Lan yeter evde oturup zıbardığın birazda beni dinlesen içine cin mi kaçacak?" "Adıyla anma gerizekalı! Çarpılcan! Çarpılcan! " "Hadi hazirlan mal! Geç...