DENGESİZ GÜÇLER:3.BÖLÜM

247 47 100
                                    

"Hayır, önce yönetim birimine gideceğiz. Bir iki işim var onları hallettikten sonra her şeyi evde sakince anlatırım. " dedi. Somurtmaya devam ederken ihtişamlı yollarda Ezekiel'in arkasından yürümeye devam ettim. Baş koruyucu bitmişti şimdi birde yönetim birimi çıkmıştı. Yönetim birimide neyse artık!

Biraz daha yürüdükten sonra bir sürü kanatlı ve kanatsız varlığın olduğu ve hepsinin elindeki garip aletlerle telaşlı bir şekilde ortalıkta dolaştığı bir yere geldik. Varlık diyordum çünkü benim bildiğim kadarıyla insanların kocaman kanatları yoktu.

Ezekiel, elinde daha önce hiç görmediğim türden bir alet olan esmer, mavi gözlü ve baya yapılı bir adama doğru ilerlerken

"Alvaro!" diye seslendi ve adamın durmasını sağladı. Demek adamın adı Alvaro'ydu. Sessizce Ezekiel'in arkasından giderken Alvaro'nun gözleri bir anlığına Ezekiel'in yanında duran bana kaydı ve şüpheyle beni süzdükten sonra bakışları yeniden Ezekiel'i buldu.

"O mu?"

Ezekiel Alvaro'yu küçük bir baş hareketiyle onaylarken

"Bir değişiklik var mı?" diye sordu.

Artık aralarındaki diyaloğu bile dinleyemeyecek kadar olayları göz ardı etmeyi başardığımda bir an önce işinin bitmesini ve her şeyi öğrenmeyi beklemeye başladım.

İkisi anlamadığım bir şeyler konuşmaya devam ederken yanımıza kumral, çıtı pıtı, sevecen bir kız geldi ve

"Hoş geldin Ezekiel. Bugün her zamankinden geç geldin bir şey mi oldu?" diye sordu .

"Bir şey olmadı Nancy. Baş Koruyucuyla bir görüşmem vardı."

Ezekiel'in kısa cevabıyla kız onu başıyla onaylarken bu sefer bakışları bana döndü. Alvaro'nun aksine merakla bana bakarken sevecen bir şekilde elini uzattı ve

"Merhaba ben Nancy. Nancy Lee. Yenisin galiba, ilk defa görüyorum seni burada." dedi. Sakince kızın elini sıkarken cevap verdim.

"Bende Patricia Black."

Kız merakla sözüme devam etmemi beklerken hafifçe omuz silktim ve

"Ne, başka bir şey bilmiyorum. Bana bir şey sorma. " dedim. Kız şaşkınca bana bakarken sanki aklına bir şey gelmiş gibi yüzü birden aydınlandı ve

"Ha sen o' sun." dedi. Kaşlarım çatılırken

"Kim mişim ben?" dedim merakla. Bu kadarı cidden fazlaydı. Kız tam ağzını açmış bana bir açıklama yapacakken Ezekiel ondan önce konuşmaya başladı

"Nancy daha bir şey anlatmadım. O yüzden şimdilik biraz sussan mı?"

Kız hızla Ezekiel'e dönerken çocuğunu azarlayan bir anne edasıyla konuşmaya başladı.

"Sen cidden böyle bir şey yapmış olamazsın. Kıza hiçbir şey anlatmadan mı getirdin buraya kadar? Ya birinin kanatlarını görseydi. Gerçi çoktan görmüştür bile. Kimse bir şeyi umursamıyor, boş boş dolaşıyor etrafta zaten. Kızın tepkisi ne olurdu kim bilir?"

Nancy'nin azarlaması bitince umursamaz bir tavırla cevap verdim.

" Ben o kanatları görüyorum zaten. Şuan şoktayım, sakin olduğuma bakmayın. Bir iki saat içinde başlarım bağırıp çağırmaya."

Üçünün de gözleri yavaş modda bana dönerken umursamaz bir şekilde omuz silktim ve

"Bakmayın bana öyle. Sende ne işin varsa çabuk bitirde sorularımı cevapladığın kısma geçelim, çünkü ben gerçekten delirmek üzereyim." dedim.

DENGESİZ GÜÇLER |KANATLAR VE KARARLAR SERİSİ-1|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin