DENGESİZ GÜÇLER:17.BÖLÜM

131 17 4
                                    


Patricia'nın Ağzından:

Yönetim biriminden sonra Nancy ile birlikte tekrar eve geçtiğimizde bugün burada ilk defa Ezekielsiz bir gün geçirmiştim. Kimseye hesap vermemek güzel hissettirirken aynı zamanda onsuz gökyüzünde dolaşmak çok garip geliyordu. Sanırım buna alışsam iyi olacaktı çünkü olağanüstü bir durum olmadığı sürece Ezekiel'in evine dönmeyi düşünmüyordum. Bunlardan birinin nedeni ise Nancy'nin artık hep onda kalmamı teklif etmesiydi. Ezekiel ile böyle bir durumda iken bu teklifi oldukça cazip gelmişti ve bende düşünmeden kabul etmiştim.

Nancy'nin evine geri döndüğümüzde ise Nancy üstünü değiştirdikten sonra direk mutfağa girip yemek yapmaya başlamıştı. Bende bana verdiği kıyafetler ile üstümü değiştirirken peşinden mutfağa girdim ve onu seyretmeye başladım. Dikkatle onun yemek yapışını izlerken bir anda bana dönüp bu halime gülümsemesi ile merakla ona baktım.

"Ne oldu?"

"Hiçbir şey. Sadece yemek yapan birini bu kadar dikkatli izleyen ilk seni görüyorum."

Sözleri ile omuz silktim. Bende bir çok şeyin ilkini burada yaşamıştım ve hâlâ daha yaşıyordum. Birazda onlar garipsemeliydi. İçimde daha önce hiç hissetmediğim bir sıkıntı vardı ve bunun sebebini anlayamıyorum. Sanki biri benim hoşlanmayacağım bir şeyler yapıyordu ve ben bunun farkında değilmişim gibi bir his vardı içimde. Derin bir nefes alıp kendime gelmeye çalışırken tekrardan yemek yapan Nancy'e odaklandım. Elleri senkoronize bir şekilde hareket ederken sanki bir robotmuş gibi hiç duraksamadan ne olduğunu bilmediğim bir yemek yapıyordu.

Nancy ile normal iki ev arkadaşı gibi mutfakta yemek yapmaya çalışırken arada bir sohbet ediyor birbirimize sorular soruyorduk. Bazense bu sohbetlerin yerini küçük gülücüklere bırakıyordu. Bu küçük sohbetler içimdeki sıkıntının yerini huzurun almasını sağlarken sıkıntılı bir şekilde başlayan bu günün sonu huzurlu bir şekilde devam ediyordu.

Yemeğimizi yedikten sonra mutfağı toplayıp salona geçtik ve Nancy bana koruyucular hakkında daha önce anlatamadığı şeyler anlattı. Anlattıklarından anladığım kadarıyla burası kusursuz bir sistemle yönetiliyordu ama her sistemde illaki bir pürüz olurdu. O pürüzse benim düşündüğüm kadarıyla Aida'ydı ama kimsenin bundan haberi yoktu.

Uzun süren bir sohbetin ardından geç olunca ikimizde odalarımıza çekildik. Odama girdiğimde beni rahatsız edici bir yalnızlık karşıladı ve bunu hissetmek beni dumura uğrattı. Bir zamanlar o çok sevdiğim yanlızlık ne zamandan beri beni rahatsız eder olmuştu. Bunu anlamak sanki çok sevdiğim biri tarafından ihanete uğramışım gibi hissettirirken odada biraz daha ilerledim ve yatağımın içine girdim. Ezekiel'in bende değiştirdiği akışkanlıklar tablosuna bir artı daha eklenirken bir süre sonra kendime hayret eder hâle gelmiştim. Onun üstümdeki etkisi bu denli çok ve bu denli etkili olmamalıydı.

Yeni bilinmezlikler arasında kendimi zorda olsa uykuya bırakabildiğimde uykunun verdiği uyuşukluk ile biraz olsun rahatladım ama bu rahatlama çok da uzun sürmedi. Nancy'de bende derin bir uyku içerisindeyken gecenin bir körü savaş çıkmış gibi kapının çalınmasıyla sıçrayarak yerimden uyandım. Beynim bir kaç saniye neler olduğunu kavrayamazken kapının açılma sesini hemen ardındanda Alvaro'nun endişeli sesini işittim.

"Patricia nerede? Hemen onunla konuşmam lazım."

Kurduğu sözler benimde telaşlanmama neden olurken Alvaro'nun gecenin bir köründe benimle ne konuşabileceği hakkında hiçbir fikrim yoktu. Bir miktar kendime gelebildiğimde yorganı üstümden hızla atarak odadan çıktım. Kapıda bir adet telaştan delirmiş Alvaro ve uykulu haliyle ayakta zor duran Nancy'i görürken odadan çıkan ben ile ikisinin de gözleri bana döndü. Nancy hiçbir şey anlamamış bir şekilde etrafına bakınırken Alvaro beni gördüğü gibi yanıma geldi.

DENGESİZ GÜÇLER |KANATLAR VE KARARLAR SERİSİ-1|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin