PREVIEW

29 6 11
                                    

Syirasyhrh_2021

mempersembahkan

Sebuah karya bersempena dengan Comeback BTS - BUTTER

AJARKAN AKU CINTA | JJK

CAST:

Jeon Jungkook
You

.

GENRE:

Romance
Idol life
Friendship

.

AGE RATE:

+16
(Saya tidak bertanggungjawab ke atas segala kekasaran bahasa dan aksi yang akan ditulis di dalam buku ini)

.

AMARAN:

Karya ini adalah 90% idea asal saya. Sebarang aktiviti memplagiat adalah tidak dibenarkan.

Persamaan idea adalah tidak disengajakan. Harap maaf.

Watak-watak di dalam karya ini adalah rekaan semata-mata. Tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun mati.

Kehidupan sebenar watak adalah tidak berkait langsung dengan karya ini.

.

PESANAN PENULIS:

Ini adalah zon larangan bagi bagi pembaca sepi.

Rajin-rajinkanlah jari anda untuk menekan butang bintang di bawah sekali.

Kerjasama anda sangat dialu-alukan.

.

PROLOG:

"Cuba lahirkan perasaan tu. Macam mana viewers nak feel apa yang kau sampaikan?"

-

Aku buang pandangan ke luar van. Keluhan dilepaskan. Ramai fan yang mengangkat sepanduk dengan namaku menyokongku. Senyuman terukir.

Salah tak kalau aku bercinta betul-betul?

Bukan untuk drama ini.

Tapi untuk diri sendiri.

-

"Dalam post instagram Jungkook baru-baru ini, Jungkook ada menulis caption 'Perasaan dan ucapanku adalah sama.' Boleh Cik Haneul ulas?"

Aku memandang ke arah Jungkook di hujung studio sana.

Kenapa?

-

"Kita dah lama bersama, Haneul. Takkan kau nak putuskan macam tu je."

"Tak putus. Kita masih kawan. Cuma, aku bukan untuk kau."

Air mataku jatuh. Sakit hati melihat kawan baik sendiri yang selama ni mendukung aku dari bawah menangis kerana aku.

.

Selamat membaca sayang.
-syira-

[DISCONTINUED] AJARKAN AKU CINTA | JJKWhere stories live. Discover now