- Nu, nu e nevoie să mă aștepți la aeroport! repeta Adrian pentru a treia oară. Începu iar să-și învârtă bricheta între degete în încercarea de a se calma. Era un pachet de nervi de când plecase la drum. Peste toate se adauga și o frustrare sexuala cum nu mai simțise de mult.
Parul rebel al Claudiei stătea împrăștiat pe spătarul scaunului și o pace absoluta se așternuse pe chipul ei de când căzuse într-un somn profund. Buzele-i întredeschise îi dădeau o pofta nebuna sa-si facă de cap cu ele, iar gâtul delicat îi era expus și l-ar fi sărutat până la epuizare. Sânii mari se conturau irezistibili in bluza mulata. Adrian se foi in scaun, simtindu-se inconfortabil deodată.
- Bai, tu ai auzit ce am zis? strigă Daniel in telefon.
- Sunt foarte obosit, vreau să mă duc să mă odihnesc. O sa vin mâine dimineață să discutăm afaceri.
- Dar ..
- Daniel, nu mai insista! Pe mâine! Adrian închise brusc apelul și se strădui să-și păstreze o figură impasibilă când observă că Claudia incepe sa se trezească. Se frecă la ochi și își dădu seama că Adrian se uită la ea cu insistență. Maria dormea buștean și Claudia ii spuse lui Adrian in șoaptă:
- As vrea la toaleta.
După ce-i făcu semn in ce direcție sa o ia, Claudia se ridică și merse spre baie. După ce se chinui puțin să ia o decizie, Adrian o urmă. Aștepta răbdător să iasă din baie, apoi trase perdeluța care separa sectorul cu baia de cabina. Când ieși din baie, Claudia se trezi prinsa intre ușa și corpul puternic al lui Adrian. Își dăduse cu apa pe față și deși încercase să se șteargă, mici picături i se scurseseră pe gat, până între sani. Cu un gest lent, Adrian urmări cu degetul traseul picăturilor până în zona sânilor. Claudia avea senzația că trasase pe pielea ei o linie de foc. Cu aceeași lentoare, începu să-i deseneze cercuri pe sâni cu podul palmelor. Simțea că i se întăresc sfârcurile și își arcui spatele ca și cum ar fi căutat cu disperarea atingerea lui. Adrian privea fascinat cum se evidențiau prin bluza protuberantele sânilor ei. Se pregăti să-și desfacă cureaua și să-i elibereze sânii din bluza, când un plânset de copil îl opri.
- La naiba! spuse frustrat și lovi cu pumnul ușa băii.
Roșie la fata, Claudia își trase mai bine bluza și îl dădu la o parte cu hotărâre, apoi se grabi să ajungă la fetiță. Adrian intra in baia strâmtă și își dădu cu multa apa rece pe fata, încercând să-și revină. Fusese cat pe-aci. O dorea ca un nebun, el care nu avusese nicio problema in trecut în a sta cate o lună fără femeie. Se uită in oglindă și constata cu groază că arata ca un adolescent cu hormonii razna. Era roșu la față și răsufla greu. Trase aer în piept și ieși în cele din urmă, cu același aer impasibil ca întotdeauna. Claudia se chinuia să-și prindă parul și își ridicase mâinile, lucru care-i punea și mai bine in valoare curba sânilor. Adrian se uita chiorâș la ea, își luă pachetul cu țigări și se retrase în cabina pilotului. Daca mai stătea mult acolo, ar fi fost în stare să sară pe Claudia sub privirile copilului.Vila imensa o intimida pe Claudia. Totul emana putere, bani și lux dus la extrem. Și totuși interiorul era rece. Fiecare piesa de mobilier era așezată doar ca să dea bine, fără să-i ofere casei amprenta personala a proprietarului. Era decorata in alb și negru și Claudia nu văzu pe nicăieri o fotografie, o decorațiune, ceva care să-i dea impresia că e casa lui Adrian. Cum as putea sa o țin pe Maria aici? se întreba înfrigurată ea. Era atât de impersonal încât o cuprinse un frison.
- Sunt 23 de grade în casa, Ii zise Adrian cu reproș.
Se comportase foarte distant cu ea în ultima oră și Claudia nu știa ce atitudine să aibă. Era alt om pentru ea. Era ciudată toată situația și se simțea stingheră in casa lui.
- Vino! Aici vei sta cu fetița, ii arată el un dormitor imens, cu mobilier și covoare in aceleași tonuri de alb și negru. Dormitorul de alături este al meu. Este și o ușă de comunicare între cele două camere, ii spuse el cu subînțeles.
- Bine...
- Trebuie sa plec pentru o ora, mai adăugă el consultandu-si ceasul.
Abia după ce pleca el, Claudia incerca sa se relaxeze. Daca nu ar fi reușit să ațipească in avion, ar fi fost terminată de oboseala acum. Analiza încăperile, urmată îndeaproape de fetiță.
- Mami, mi-e foame tare! ii spuse timid Maria.
- Desigur, scumpa mea! Hai sa vedem ce găsim prin frigider!
Reuși să-i pregateasca fetiței un sandwich cu o cana de lapte, apoi o instala la desene.
Orele treceau și noaptea se așternu peste oraș. Deși casa era înconjurată de un gard înalt și agenți de pază erau la tot pasul, Claudiei ii era frica fara Adrian. Ar fi vrut să vina mai repede, deși știa ce însemna asta. La ora 9, ii citi Mariei o poveste și o culcă, apoi se apuca sa spele vasele și să curețe prin bucătărie. Totul arata perfect și Claudia avea senzația că era într-o sală de operație, nu într-un cămin. O cuprinse mila gandindu-se la sentimentul de singurătate pe care probabil că îl bântuia pe Adrian de fiecare dată când ajungea în asemenea casa. O casa imensa, dar goala. Pentru ea, apartamentul mizerabil din care tocmai plecase fusese de o mie de ori mai primitor decât casa asta.
- Nu ca să speli vasele te-am adus aici! auzi vocea dura a lui Adrian.
Claudia scapa in chiuveta bolul pe care tocmai îl spala și întoarse privirea spre el. Stătea cu mâinile încrucișate sprijinit de tocul ușii, într-o poziție ce se voia relaxată, dar Claudia simțea tensiunea ce plutea în aer.
- Lasă vasele! Doarme Maria?
- Da...
- Du-te in fata dulapului de acolo, arată el spre dulapul negru cu blat alb
Claudia îl privi nedumerită,dar făcu ce îi ceru el.
- Bun! Acum dezbraca-te!
- Nu înțeleg...
- Și totuși vorbesc in romana, nu? Vreau să-ți dai jos hainele și să te întinzi pe dulap.
Claudia tot mai ezita, dar începu să-și ridice bluza cu degete tremurânde, sub privirea înfometată a lui Adrian. Până să se dezmeticească, reuși să rămână doar in lenjeria intima.
- E suficient! Întinde-te și tine privirea în tavan!
Cu ochii fixați pe peretele alb, Claudia auzea frigiderul deschizandu-se și inchizandu-se, apoi un zgomot de lichid și înainte de a-și da seama ce se întâmplă, Adrian îi dădu la o parte mâinile de pe piept și simți pe pielea înghețată atingerea delicata a cremei de frișcă și auzi fâșâitul tubului. Adrian îi trasa o linie cu frișcă de la gat până la buric, apoi insista pe sâni, unde turna o cantitate mai mare. Claudia se înfioră și i se făcu frica. Cicatricile de sub buric ii atraseră atenția lui Adrian și i le pipăi pe fiecare în parte, vrând parcă să le memoreze. O furie cumplită împotriva celui care o torturase îl cuprinse, dar știa că era demult mort. Spre ghinionul lui. Nimic nu i-ar fi plăcut mai mult decât să-l chinuie pe ticălos.
Atingerea lui era atât de fina încât Claudia constată că îi plăcea ce-i făcea și își arcui spatele. Adrian puse deoparte tubul și îi unse buzele cu frișcă. Claudia le curata cu limba și ochii lui Adrian o devorau. Faptul că era încă îmbrăcat o atâta și mai tare pe Claudia și o dorință de nestapanit o făcu să intinda mâinile spre el.
- Ridică mâinile! Tine-le deasupra capului! Nu ai voie sa le lași în jos, înțelegi? ii spuse el.
Adrian se aplecă asupra ei și începu să traseze cu limba urmele de frișcă de pe corpul ei. Claudia credea că o s-o ia razna. Un foc mocnea in interiorul ei și își depărta picioarele, gâfâind. Fiecare atingere de-a lui o trimitea într-o altă dimensiune și nu putea crede că totul era real. Era o tortura plăcută și Adrian ridică din când în când capul ca să îi urmareasca reacția. Când simțea că explodează, Adrian o pătrunse și o mângâie în același timp in cel mai secret loc al ei, până explodara împreună. Simțurile le fuseseră date peste cap și Adrian se prăbuși gâfâind peste ea, cu chipul îngropat în părul ei.
CITEȘTI
Un trandafir de gheata
RomanceViața fusese nedreaptă cu Claudia de când se știa. Singura pe lume, mereu se simțise folosita. Când se crezuse la adăpost de tenebrele vieții alaturi de un traficant de droguri și își găsise liniștea alaturi de un bărbat cinstit, Claudia rămâne vădu...