Claudia se întinse epuizată in patul dublu și așteptă să se bage și Maria in patutul ei roz, lipit de al ei. Hotărâse să o culce separat pentru că noaptea nu prea reușea să se odihnească din cauza mersului la baie atât de des și nu voia să o deranjeze. In plus, bebelușul creștea în ritm accelerat și burta tot mai proeminenta ii facea mișcările greoaie.
- Mami, mi-a plăcut mult în spațiul ăla de joaca. Ai văzut că era și Mickey acolo!
- Da... Spuse Claudia cascand cu pofta. Erau toate personajele tale favorite, scumpo. Cred că ar cam fi timpul sa ne culcam.
- Da mami, îi spuse fetița și o sărută cu dragoste,apoi îi mângâie burta. Oare ce o sa am? Frățior sau surioara?
- O sa aflam când mergem la doctor luna asta, iubito.
Abia după jumătate de oră de sporovăială, timp in care Claudia abia își ținu ochii deschiși, reuși să adoarmă și Maria.
Claudia căzuse într-un somn profund și Adrian o privea de parcă ar fi vrut sa ai devoreze. Se împlinise de când nu o mai văzuse și era superbă. Parul mai scurt îi stătea așezat pt obraz și Adrian i-l îndepărta cu grija, profitand ca să-i mângâie și obrazul in treacăt. Pătrunsese cu greu in teritoriu și în apartamentul ei. Idioții care o păzeau îl lăsaseră cu greu sa intre, după câteva telefoane date chiar sefului organizației din SUA. Totuși asta însemna că avuseseră grija cum trebuie de dânsa, lucru care îl mulțumea.
Stinse veioza de lângă pat pentru cazul in care s-ar fi trezit. Nu voia ca ea să îl vadă încă. Ii era frica de reacția ei. Claudia începu să se foiasca. Bebelușul îi dădea ghionturi și zâmbi pe jumătate adormita, ducandu-si mana la burta și mangaindu-o.
Adrian îi urmări cu aviditate gesturile și nu se putu abține. Îi cuprinse mâna și i-o sărută cu patima. Claudia deschise deodată ochii și dădu să tipe, dar Adrian îi puse mâna la gură. Nu dorea să o trezească pe Maria. Claudia îl privi speriata și sentimente contradictorii o invadară pe loc. Desi nu îl vedea prea bine, știa cine e. Și îi era frica de el și de ea însăși. Adrian îi făcu semn spre fetiță și ea înțelese că nu vrea sa o trezească. Poate că era un semn bun. Nu venise să o răpească.
Începu să-i mângâie buzele, apoi bărbia, gâtul și cobora tot mai jos până ajunse la burtica unde se agita cel mic. Pesemne că îi transmisese propria ei stare. De parcă ar fi vrut sa ii ceara voie, Adrian se uita la ea câteva secunde înainte de a îndrăzni să pună mâna, dar tentația fu prea mare și ceda. O atinse delicat și simți în palma lui micile mișcări ale bebelușului. O emoție necaracteristică lui îl cuprinse și în momentul ăla hotara că nimeni niciodată nu-l va mai tine departe de ea și de copilul lor. Claudia întorsese capul, incapabilă să-l privească în timp ce o atingea atât de intim. Nici când se culcase cu el nu avusese sentimentul asta de intruziune.
Adrian se aplecă și o sărută pe frunte, apoi îi spuse la ureche:
- Ești atât de frumoasă, Claudia. Nimeni și nimic nu o să ne mai despartă.
Claudia nu putu răspunde nimic. Inima îi bubuia in piept și se simțea amețită, desi era întinsă în pat. Adrian se ridică fara sa mai încerce să o facă să se uite la el sau sa o sărute. Oricum ceva i se parea schimbat la el. Claudia înghiți în sec când auzi ușa închizandu-se in urma lui. Ce fusese asta? De ce venise să o dea iar peste cap? Singura explicație era că venise pentru copil. Dar de ce îi pasa lui de copil? Ar fi vrut sa plângă, sa alerge în urma lui și să-l lovească, să-l facă să simtă durerea care o măcinase pe ea atâtea luni, gândul că va avea un copil fara tata, că nu fusese în stare să aleagă pe cineva cum trebuie pentru copilul ei.
Iar el defila din nou prin viața ei, de parcă nimic nu s-ar fi întâmplat. O lua și o lasa după bunul plac. Și se pare că nimeni nu îl împiedica. Trebuia să vorbească din nou cu Andreea. Abia ajunsese și ea în State, într-o vizită fulger. Organiza și o petrecere de strângere de fonduri în organizație pentru copiii orfani și avea să participe și ea. Trebuia să facă ceva, orice... Până când avea să mai suporte vizitele inopinate ale lui... Și pasiunea care mocnea in ea de fiecare dată când o atingea.
CITEȘTI
Un trandafir de gheata
RomanceViața fusese nedreaptă cu Claudia de când se știa. Singura pe lume, mereu se simțise folosita. Când se crezuse la adăpost de tenebrele vieții alaturi de un traficant de droguri și își găsise liniștea alaturi de un bărbat cinstit, Claudia rămâne vădu...