18.

410 32 2
                                    

Cu țigara în colțul gurii, Adrian o admira pe Claudia care pășea nesigura spre limuzina neagra ce urma să-i ducă la cel mai mare cazinou din tara. Și era o adevărată apariție femeia asta, se gândea Adrian. Rochia scurta albastru electric ii îmbrățișa formele și îi sublinia talia subțire și picioarele delicate. Sânii plini de conturau in partea de sus, in timp ce soldurile se legănau seducator. Adrian se încruntă iritat când îi văzu chipul înfricoșat și privirea temătoare. La cat de bine arata, ar fi trebuit să debordeze de încredere. Cel puțin așa erau femeile cu care umblase el în ultimii ani.
Emoțiile din ultimele ore își spuseră cuvântul și Claudia fu cat pe-aci să se împiedice in tocurile înalte, dar se simți cuprinsă la.pieptul puternic al lui Adrian.
- Pentru o dansatoare profesionista ca tine e rușinos sa te împiedici de niste tocuri înalte, ii spuse el fără răutate.
Claudia ii simți răsuflarea in par și toate simțurile i se activara pe loc.
- Scuza-ma, reuși să bâiguie, in timp ce el îi mângâie gâtul și îi împinse bărbia în sus cu degetul mare ca să o privească în ochi.
- O să fie totul bine. E doar o ieșire.
- De ce am senzația că e mai mult de atât? întrebă ea șoptit.
Adrian o mai privi cateva secunde în tăcere, apoi îi deschise portiera și se așeză pe bancheta din spate langa ea. Timp de 20 de minute cat dura călătoria cu mașina mana lui nu părăsi piciorul ei. Din când în când urca spre coapsa, până la tivul rochiei scurte și Claudia avu senzația că inima o să-i spargă pieptul. Parca era un magician care din două mișcări putea sa o transforme în marioneta lui. Iar el părea atât de impasibil, ba chiar ochii lui nu părăsiră ecranul telefonului mobil și Claudia se întreba dacă el are măcar o idee vagă de ce îi făcea numai printr-o simpla atingere.
Cand se apropiară de cazino, peisajul liniștit cu vile se schimba brusc într-unul zgomotos, populat de clădiri cu fațade luminoase, unele înfățișând siluete de femei pe jumătate dezbrăcate, altele cu simboluri de dolari, totul dus la extrem pentru a-i atrage pe clienți. Pe cât de strălucitoare erau toate acestea, pe atât de cumplite erau sorțile nefericiților care-și îngropau și ultimii lei in placeri de moment. Claudia ura din tot sufletul genul asta de locuri pentru că de acolo pornise toată nefericirea ei și lăsase un copil orfan.
De cum coborâra din mașină, câteva gărzi de corp ce păzeau intrarea îi salutară respectuos, fara sa îndrăznească să-i arunce priviri lascive Claudiei. Adrian o cuprinse de talie și o ghida prin cazino. Totul era opulent, de la pereții îmbrăcați în tapet cu fir de aur până la ținuta animatoarelor, femei nu doar extrem de frumoase, dar cu o ținută impresionanta. Știau când să zâmbească și când să se retragă, cunoșteau cel puțin două limbi străine și serveau și drept iscoade pentru clan. Claudia se intimida și mai tare și ar fi fugit mâncând pământul daca Adrian nu ar fi strans-o cu fermitate. Ar fi crezut că asta fusese cel mai mare hop, dar imaginea celui care stătea la masa din centrul sălii de jocuri o dobora. Ținea în mână niste jetoane de poker și râdea satisfăcut la una din glumele spuse de o animatoare. Când o văzu, in privirea lui scânteie ceva sinistru, apoi îl privi pe Adrian și își disimula reacția, prefacandu-se bucuros că îl vede.
- Adrian, nu știam că ne onorezi cu prezenta in seara asta, ii spuse el. Și mai ales însoțit de o așa frumusețe.
- Cred că știai că voi veni dinainte ca eu însumi să știu, Daniel, nu-i așa? Doar ești șeful meu, îi răspunse Adrian pe un ton impasibil.
Claudia lăsase capul în jos, nemaisuportand contactul vizual cu cel care o amenințase chiar azi. Incerca din răsputeri să respire, dar îi tot reveneau in minte frânturi din conversația de azi dimineață și mai că se pierdu cu firea. Adrian o strânse ușor de cot ca să o atenționeze, dar nu avu cine știe ce efect asupra ei. Era prea înspăimântată de cel de la masa. Daniel.
- Ia loc lângă mine, frate, îi făcu semn Daniel pe un ton ironic.
- N-o sa stau mult. Am planuri mărețe pentru seara asta, spuse Adrian uitându-se posesiv către Claudia.
- Mi se pare normal, răspunse Daniel.
- Voiam doar sa te informez că nu am un răspuns sigur referitor la tranzacția de care vorbisem. S-ar putea sa nu iasă nimic din ea, până la urmă.
Daniel se încruntă și se abținu din răsputeri să nu ridice tonul. Geniul financiar al lui Adrian ar fi trebuit să-i aducă milioane dintr-o tranzacție cu acțiuni. Totul garanta reușita, iar acum ii venea cu placa asta. Și știa exact cine se face vinovat de problema. Tarfa din fata lui. Dar avea să pară înțelegător o vreme. Bănuia că Adrian vrea o felie mai mare din profit și se apropiase de parașuta pentru că era prietena buna cu sora lui, nevasta lui Cobra. Adrian era un om inteligent și știa să-si acopere spatele in caz de ceva. Avea să discute cu el, dar deocamdată nu voia război pe fata. Daca Adrian obținea sprijinul lui Cobra, el unul avea de gând să profite. Ori ca să profite, trebuia să fie de partea lui.
- Nu ne cramponam de mici tranzacții, Adrian, când avem un imperiu la dispoziție, nu? Las in seama ta totul. Știu că ai grija de ce e al nostru.
- Am grija mare de ce e al meu, in primul rand. Și oricine pune in pericol sau amenință ceva ce-mi aparține, e dușmanul meu declarat, ii spuse Adrian fără emoții de niciun fel în glas.
- Desigur, e de înțeles, spuse Daniel. Dar poate ar trebui sa ai mai mare grija la proprietatile tale. Nu ai vrea sa te înșeli asupra valorii sau importanței pe care le-o dai.
- Tot ce dețin eu e valoros, fii sigur de asta, spuse Adrian mangaind-o insistent pe spate pe Claudia, șocată de schimbul de replici. Mergem, draga? I se adresă Adrian.
- Da... Răspunse gâtuită de frica Claudia. La cat de periculos era tipul de la masa, se aștepta să iasă între patru scânduri din cazino.
- O seara buna! le ura Daniel, privindu-i inciudat.
Adrian o conduse într-o cameră, unde o masa fusese aranjata pentru ei doi, iar orașul era expus cu toate luminițele lui. Claudia se uită fascinata la oraș, dar tresări speriata când auzi ușa trantindu-se, apoi glasul furios al lui Adrian.
- Cred că e momentul sa avem o discuție serioasă.
- Ce... Ce vrei sa zici?
- Vreau să zic, și Adrian o apucă de braț ca să o întoarcă cu fata spre el, că o să-ți schimbi atitudinea imediat! Ce naiba a fost în capul tau de ai stat așa supusă in fața nenorocitului ăluia?
- Dar in capul tau ce a fost de m-ai supus unei asemenea torturi? Criminalul ăla mi-a amenințat fata acum câteva ore și tu mă pui fata in față cu el. Cum ai vrea sa reacționez?
- Draga mea, in atâția ani nu ai învățat să fii tare in fața dușmanului? Nu știi că trebuie să-ti privești dusmanul drept in fata?
- Nu mă interesează strategiile tale și nu știu ce vrei de la mine. Chiar nu știu... ii spuse ea, învinsă de emoțiile zilei.
- Vreau să înveți care-ți este locul. Locul tău e la brațul meu, cu capul sus, mandra de cine ești. Nu am glumit când i-am zis lui Daniel că tot ce dețin e valoros. Și tu ești ce am mai de preț acum.
Claudia se cutremura auzindu-l și se pierdu cu totul în ochii lui. O trase spre el și începu să o sărute, mai întâi metodic, urmând parca o strategie, apoi un val de pasiune îl cuprinse și se lasă purtat de sentimente încă nedeslușite. Nu era omul săruturilor pentru că i se păreau o pierdere de vreme. Trecea mereu la acțiune când avea de-a face cu vreo femeie. Dar pentru ea simțea o chemare deosebita, o nevoie imperioasă de a o gusta, de a o avea în toate modurile posibile. Și îi gusta dulceața buzelor, apoi gâtul unde-i lasă o urmă roșie, apoi ii depărta picioarele și o apucă cu ambele mâini de fund, îndemnând-o să-i cuprindă mijlocul cu picioarele. Strâns lipita de el, o conduse spre un birou cu tot felul de foi pe el și le aruncă dintr-o mișcare pe toate, apoi îi șopti pasional la ureche.
- Când lucrez aici, visez că-mi aduci cafeaua, că mi te așezi in poala dezbracata, că te am doar pentru mine in orice moment al zilei. Și acum că te-am adus, am de gând să profit la maxim, ii spuse muscand-o ușor de lobul urechii.
Claudia gemu excitata când Adrian o puse cu fundul pe birou, ii ridică rochia până în talie și îi scoase lenjeria intima, apoi o pipai expert in zona erogena, moment în care ea aproape că tipa de plăcere. Claudia se lasă pe spate și Adrian își trecu limba peste buricul ei, apoi mai jos, îi sărută interiorul coapselor și picioarele fine. Ea incerca sa se zbata, vrând să-l tragă spre ea, dar Adrian o împinse ușor înapoi pe birou.
- Nu fi nerăbdătoare. Vreau să mă delectez cu corpul tău de regina, ii spuse dezgolindu-i sânii și mangaindu-i.
Claudia simți că atinge apogeul, dar mâinile și gura lui experte nu o lăsara până nu o pătrunse năvalnic. Amândoi se eliberara după câteva minute, un sentiment de satisfacție supremă cuprinzandu-i.
Chinuindu-se sa respire, Claudia sparse tăcerea:
- Niciodată nu am simțit așa ceva, Adrian. Și mi-e frica... Mi-e frica de mine, de noi...
Adrian păstra tăcerea, pentru prima dată neștiind ce răspuns să-i dea.

Un trandafir de gheataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum