Adrian se uita plictisit la tablourile de pe pereții biroului lui Daniel de la club in timp ce și-o imagina Claudia urcând în avion însoțită de fetiță. Făcuse și sacrificiul asta pentru liniștea ei. Era necesar. Dureros, dar necesar. Spre norocul lui, îl chemase Daniel de urgență și reușise să-si înăbușe instinctul de a da fuga la aeroport și a o lua pe Claudia cu el. Respinse pentru a doua oară apelul de la Sebastian când Daniel intra in birou, zâmbind ca un șarpe.
- Mă bucur că ai venit așa de repede! Am o surpriză pentru tine.
Pe maxilarul lui Daniel se vedea o zgârietură proaspătă și Adrian îl întrebă ironic:
- Te-ai luptat cu o pisică?
- Ai putea sa spui și așa, începu să râdă acesta. Dar i-am arătat eu cine e stăpânul, nu-ți face griji, continua el pe un ton sinistru, apoi deschise ușa larg și îl pofti pe Adrian să-l urmeze.
- Mergem undeva?
- Da, in sala pentru show-uri private.
Adrian se încruntă auzind asta.
- De ce?
- Ca să-ți vezi surpriza, spuse Daniel și îi făcu cu ochiul șmecherește.
Doua fotolii erau așezate la mica distanta unul de altul, iar între ele, stătea o bara de striptease.
- La naiba, Daniel! Chiar crezi că am chef de show-uri erotice? Spuse Adrian trantindu-se plictisit pe unul dintre fotoliu.
- Relaxeaza-te, frate! O să te simți bine!
Daniel făcu semn unuia dintre agenți care micșora lumina neoanelor și porni muzica. O muzica senzuală, potrivită pentru ocazie. Adrian pufni și se pregăti mental pentru o jumătate de oră plictisitoare. Exact când gândurile începură să vagabondeze către femeia cu par blond care-i bantuia visele, își făcu apariția o silueta îmbrăcată într-o pereche de pantaloni scurți de piele și un top ce nu lasa prea mult loc imaginației. Avea ciorapi de plasa și tocuri înalte, lăcuite. Iar machiajul... Era oribil. Ochii păreau doua orbite înecate în tuș negru, iar pe buze purta un ruj roșu aprins. Parul, in schimb, era la fel de frumos ca întotdeauna. Curgea ca o cascadă blonda pe spatele ei. Când se apropie de bara, in zona cea mai bine luminata, pe unul din obraji se vedeau urmele vineții ale loviturilor, urme pe care nu reușise să le ascundă fondul de ten.
Adrian se încorda pe loc și îi caută ochii, ochii ei albaștri, oglinda sufletului ei. Dar ea își ținea privirea fixata într-un punct și refuza cu încăpățânare sa se uite spre el. Apoi începu calvarul lui. Claudia începu să se unduiască pe lângă bară, cu mișcări precise și senzuale.
- Băieți, veniți și voi să vedeți, îi chema Daniel pe cei doi agenți de pază. Asta-i cea mai noua achiziție a mea. E buna, nu? V-o dau și vouă începând de mâine. Uite ce fund are, ce craci! Cum îți place, domnul Adrian? îl întrebă provocator.
Adrian se ridică brusc, își scoase sacoul și îl puse pe Claudia care tocmai își scotea topul, eliberandu-si astfel sânii în văzul lor. Claudia începu să se zbata în brațele lui, dar Adrian o ținu cu fermitate.
- Show-ul s-a terminat!
- De ce, Adrian ? Nu împarți cu frații tăi?
- Ce să împart? Nu vezi că e o târfă obosita, cu sânii lăsați? E expirata, Daniel. E un spectacol penibil și am pierdut timp important cu căcatul asta.
Daniel se ridică și îi spuse lui Adrian.
- Ce vrei sa zici? Nu te mai interesează târfa? Parcă îți spusesem sa o lichidezi.
- Știu, am incercat de mai multe ori, dar nu a mers și îmi pare rau. O să mă ocup de ea. Las-o naibii, dar abia mi-am găsit o bucățică de 18 ani să mă binedispună și tu-mi vii cu asta...
- Ai 24 de ore sa o lichidezi, Adrian. Ti-o las la dispoziție. Fa ce vrei cu ea, dar mâine pe vremea asta vreau s-o vad cu mâinile pe piept.
Claudia asculta înghețată schimbul lor de replici și se gândea disperată că e ultima zi din viața ei. Macar daca ar fi reușit să salveze fata. Nici nu voia să-si imagineze ce avea să se întâmple cu ea după moartea ei. Poate dacă-l implora pe Adrian. Oricât de umilitor era, pentru Maria merita sa încerce.
Daniel ieși furios din sală și Claudia ar fi căzut dacă Adrian nu ar fi sustinut-o.
- Bun! Pune mâna și te acoperă, îi zise el pe un ton autoritar.
Claudia își strânse mai bine sacoul în jurul ei, dar îi evită privirea cât putu de mult. Adrian începu să tot scrie pe telefon și în următoarele 5 minute, nu o baga deloc în seama. Picioarele o dureau îngrozitor din cauza mușchilor tensionați și a tocurilor foarte înaltă. Fără s aridice ochii din telefon,Adrian îi spuse poruncitor:
- Stai jos!
- Nu!
- Cu ce s-ar îmbunătăți situația ta daca ai cadea acum și ți-ai fractura picioarele? Vrei sa te ajut eu sa stai jos?
- Nu! Nu te mai las sa pui mana pe mine.
- Asta rămâne de văzut.
După ce termină cu scrisul, Adrian își îndreptă atenția asupra ei.
- O sa stai aici. Nu ai voie sa ieși, orice ai auzi. Orice, înțelegi? Daca ieși, poți muri. Înțelegi, Claudia?
- Pleacă! Nu vreau sa te mai vad!
Adrian se aplecă asupra ei și îi mângâie parul, apoi obrazul lovit.
- Nu știam că lovește femeile fără apărare.
- Nu te îngrijora, m-am aparat cât am putut. Refuz sa mai fiu victima ta sau a lui.
- Offf, Claudia, dac-ai ști... șopti el, apoi vru să-i sărute tâmpla, dar ea întoarse capul și se feri.
- Mi-e scârbă de tine, de mine că am putut crede in tine și de toată situația. Omoara-ma mai repede și să terminăm!
- Nu te interesează situația Mariei?
Claudia întoarse pentru prima data privirea către el.
- Te rog, daca poți, crut-o. Du-o la Andreea! Știu că poți. Așa te-ai pune bine și cu Sebastian. Ai putea avea avantaje.
- Ești naiva , Claudia! Chiar crezi că nenorocitul ăla ne-ar mai lasa în pace după ce te-am lichidat ? Ar căuta să se răzbune. In fine... zise el și se ridică. Trebuie sa plec pentru moment. Nu uita sa faci ce ți-am zis. Nu ieși de aici!
Claudia îi privi silueta eleganta, perfecta și mersul nonșalant și îl ura din tot sufletul. Cu câtă ușurință dispunea de viața ei și a Mariei, de parcă nu ar fi fost nimic între ei, de parcă nu ar fi făcut dragoste cu ea atat de pasional cu doar 6 zile in urma....
CITEȘTI
Un trandafir de gheata
RomanceViața fusese nedreaptă cu Claudia de când se știa. Singura pe lume, mereu se simțise folosita. Când se crezuse la adăpost de tenebrele vieții alaturi de un traficant de droguri și își găsise liniștea alaturi de un bărbat cinstit, Claudia rămâne vădu...