Mi-am petrecut mini vacanța alături de Taehyung, am uitat de stres și de liceu.
Momo m-a sunat disperată și în cele din urmă i-am zis unde mă aflu, ce fac și cu cine.
Nu a părut foarte surprinsă, mi-a zis doar să am grijă să nu apară o a treia persoană.
Aproape că am uitat, nu am primit un răspuns în legătură cu Jisung și cu „legătura” pe care el susține că o au.
— Nu mi-ai răspuns la întrebare.
— Hă? Ce întrebare?
— Ce treabă ai cu Jisung?
Taehyung își dă ochii peste cap, pare vizibil deranjat de întrebarea mea.
— Jisung a insistat să-l ajut la biologie pentru un examen. L-am invitat la mine acasă și m-am comportat normal. Cu timpul am înțeles care e scopul lui, mi-am dat seama că e gay și că mă place. M-am îndepărtat brusc de el și știu foarte bine că e deranjat de asta. S-a mutat în blocul meu și mai mult ca sigur mă urmărește. A fost și vina mea că l-am atins de câteva ori pe spate și i-am zâmbit. Probabil el a crezut că și eu simt la fel. Sigur știe de relația noastră, așa că ai grijă.
— Doar s-a prefăcut că are nevoie de ajutor ca să ajungă la tine, jenant.
— N-aș spune asta.
— De ce?
— Pentru că ai făcut exact ca el.
— Știai?
— Normal. Mi-am dat seama... Ai avut mereu note bune la biologie, dar am intrat în joc.
— Și acum?
— L-ai câștigat. Ai ajuns să ai o relație cu un profesor, nu asta ți-ai dorit?
— Taehyung, eu chiar te plac și te-am plăcut încă de când ai început să predai la clasă.
— Îți stătea mai bine brunetă...
— Ce vrea să însemne asta? Blondă nu-mi stă bine?
— Ba da. Să ziceam că și eu te-am ,,observat” de mult timp.
Nu știu ce să mai zic, așa că îl sărut.
CITEȘTI
Iubire forțată || k.th
Fanfiction[PROZĂ SCURTĂ] || [ÎN CURS DE EDITARE] ㅡ Domnule Kim, nu pot înțelege. ㅡ Înseamnă că ai nevoie de câteva meditații. Începută: 4 mai 2021 Terminată: 17 iulie 2021 Copertă: JiaHeng- fckboihan©2021