Merge alături de Lisa către mașina lui, fără să observe că îi privesc de la distanță cu inima încolțită și plină de ură.
Dacă n-a reușit să facă nimic cu mine, măcar cu ea să facă. Îi deschide ușa, iar ea îi zâmbește timid. Așa timid, încât mă face să vreau s-o lovesc peste fața aia de drac ce este. Doar nu crede că el chiar o s-o învețe biologie fără practică.
Știam că a pus ochii pe el în același timp cu mine, dar am fost atât de proastă să nu-mi iau vreo măsură de precauție pentru sutele de avansuri pe care, cu siguranță, i le-a făcut cățeaua aia în călduri. Iar el, nenorocitul, i le-a acceptat repede în timp ce era într-o relație cu mine și acum mă evită ca să nu se simtă vinovat de ceea ce mi-a făcut. M-a aruncat ca pe o cârpă folosită.
Vrea să pornească, dar alerg și mă pun în fața mașinii, apoi îi bat în geam. Lisa mă privește cu o față speriată, iar Taehyung deschide geamul, înghite în sec și îmi evită privirea, uitându-se înaintea lui.
— Siyeon, ce faci? mă întreabă Lisa.
— Tu nu te băga, parașuto! i-o tai repede.
— Siyeon, revizuiește-ți vocabularul, își întoarce el privirea plină de nervi. O conduc pe domnișoara Manoban până în stație.
— Adică la tine în pat. Cât de javră poți să fii!
— Haide, Siyeon, nu te supăra.
— Să nu te mai văd.
— Lee Siyeon, așteaptă! strigă, deschizând portiera și venind după mine.
Vreau să fug, dar mă prinde de braț și mă trage spre el, forțându-mă să mă întorc cu fața la el. Maxilarul îmi este încleștat de nervi și-mi împiedică lacrimile din ieșit la iveală.
— Dă-mi drumul și pleacă din fața ochilor mei! Pentru ce mai vii după mine? M-ai folosit ca pe o cârpă! Ai folosit o elevă de-a ta pentru propriile dorințe sexuale și ai profitat la maximum de fiecare sentiment al ei. Ce mai vrei, omule? Ce mai vrei?! urlu în mijlocul drumului și mă smulg din strâmtoarea sa.
— Siyeon, lasă-mă să-ți explic!
— N-ai ce să-mi explici! O să-ți găsești scuze până la nesfârșit până o să ajungi să mă faci pe mine vinovată de tot ce ai făcut tu! Să nu te prind că mă mai atingi vreodată și să nu mai îndrăznești să apari în fața mea în speranța că vei mai avea un drept de a îmi explica totul cu alte minciuni! îi țip în față și mă întorc, plecând odată de-acolo, fără să mai fiu oprită de data asta.
Și acum presupun că s-a terminat toată iluzia de relație dintre noi. Nu regret nimic, nici măcar timpul în care se presupune că m-a mințit sau doar s-a jucat cu mine. L-am plăcut, l-am dorit, l-am avut...
Adio, domnule Kim.
CITEȘTI
Iubire forțată || k.th
Fanfiction[PROZĂ SCURTĂ] || [ÎN CURS DE EDITARE] ㅡ Domnule Kim, nu pot înțelege. ㅡ Înseamnă că ai nevoie de câteva meditații. Începută: 4 mai 2021 Terminată: 17 iulie 2021 Copertă: JiaHeng- fckboihan©2021