În viața mea nu m-am simțit atât de dezamăgită. Poate Momo a avut motivele ei, dar n-am s-o iert niciodată.
Ies nervoasă din școală și mă opresc la poartă pentru a căuta un număr de taxi. Lângă un stâlp îl văd pe Jisung, fumând. E așa liniștit și calm. Mă observă și el și vine înspre mine.
Dacă are de gând să îmi facă ceva, Taehyung nu e aici să mă apere, iar Jisung nu e așa scund încât să-l pot lovi.
— Hei, mă salută timid.
— Ăm, hei...
— Îmi pare rău, Siyeon. Am fost așa idiot și orb...
— Te-am iertat, Jisung...
— Nu știu ce a fost cu mine, cum am putut să cred în el. Așa cum m-a fraierit pe mine, a făcut și cu tine.
— Nu înțeleg, la ce te referi?
Jisung scoate telefonul din buzunar și îmi arată două poze.
În prima poză Taehyung o îmbrățișează pe Lalisa Manoban, o tipă pe care de altfel nu prea o înghit, dar mă port drăguț cu ea pentru că e prietenă cu Momo. Iar în a două poză, la naiba, o sărută și poza pare să fie făcută în bibliotecă.
— Când au fost făcute? Tu le-ai făcut?
— Le-am făcut în urmă cu o săptămână, cred. I-am văzut în bibliotecă...
— Ce nenorocit...
— Mai bine o termini cu el. Găsește o persoană potrivită și specială așa cum am găsit și eu...
Nu apuc să-l întreb despre persoana specială din viața lui pentru că o maşină roșie oprește în fața noastră. La volan e un băiat drăguț, cu chip angelic care zâmbește larg. Jisung mă salută, urcă în mașină, îl sărută pe tip pe obraz și pornesc în trombă.
Îmi vine să râd acum că, în sfârșit, realizez cum este Taehyung cu adevărat.
O văd pe Momo cum vine împreună cu Jungkook și fug peste drum de școală.
Se asigură că nu e văzută și urcă în mașina lui.
— Trădătoarea...
Anul acesta a fost la modă să ai o relație cu un profesor. Măcar la facultate sper să găsesc un tip ok. Nici măcar nu pot să-mi dau seama dacă Taehyung m-a rănit și, vorbind de el, la dracu'... E chiar în fața mea și nu e singur.
CITEȘTI
Iubire forțată || k.th
Fanfiction[PROZĂ SCURTĂ] || [ÎN CURS DE EDITARE] ㅡ Domnule Kim, nu pot înțelege. ㅡ Înseamnă că ai nevoie de câteva meditații. Începută: 4 mai 2021 Terminată: 17 iulie 2021 Copertă: JiaHeng- fckboihan©2021