CLARIFICARE

685 31 3
                                    

Și aici s-a terminat povestea de viață a iubitei noastre Siyeon. După 65 de capitole și un epilog. Încă mă doare că ne despărțim de toate personajele acestea de care am prins drag într-un timp atât de scurt.

Iubire forțată a fost o carte ce trebuia să bată clișeul cu profesorul până la sfârșit, iar asta s-a întâmplat de când Siyeon a aflat că Taehyung a înșelat-o cu Lisa și a pus piciorul în prag, devenind mai puternică și nemaifiindu-i o slăbiciune când a reapărut în viața ei. Aera nu a fost un copil care să-i apropie din nou, ci a fost un copil pe care Siyeon l-a vrut departe de viciile toxice ale lui Taehyung. Acesta a fost și un motiv pentru care l-a vrut pe Yuta ca tată al ei și ca partener de viață, pentru că ei doi sunt diferiți. Pe Yuta îl interesează mai mult fericirea lui Siyeon și sentimentele ei, decât pe Taehyung, care din capitolul 29, unde Siyeon și Momo discutau despre mutatul ei la el, iar el nu i-a respectat decizia, supărându-se pe o liceană de 19 ani care n-a vrut să se mute cu profesorul-iubit de 25 ani sub acoperișul lui, în capitolul 34 dându-se toate cărțile pe față. În capitolul 56 a fost o viziune mai clară a situației, unde Siyeon a spus tot ce avea pe suflet, iar Yuta a stat alături de ea, având încredere în ea și nevrând să se bage doar dacă situația ar fi luat o întorsătură rea. În acel capitol s-a făcut și contrastul dintre relația dintre Siyeon și Yuta și vechea ei relație cu Taehyung.

Diferența dintre cei doi și relațiile lor cu Siyeon a fost maturitatea relației ei cu Yuta, unde el o respecta și îi voia binele, în ultimul capitol dezvăluindu-se faptul că aia a fost prima lor noapte oficială, și imaturitatea relației ei cu Taehyung, unde el doar o folosea pentru plăcerile lui carnale și își voia drepturile ca tată când s-au revăzut față-n față, deși încă nu scăpase de viciile sale.

Dacă veți vrea vreodată o relație, alegeți pe cineva ca Yuta cu care să aveți o relație sănătoasă, în care să fiți respectate.

A fost ca o lecție de viață întreg subiectul și am avut în plan asta încă de la primul capitol până la epilog, unde am arătat gestul de omenie al lui Siyeon.

Și cu asta spus...

DREAMCATCHER au comeback pe 11, so stan them, it's never too late.❤️

Iubire forțată || k.thUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum