Intru în sala de sport. Nu văd pe nimeni și decid să intru în vestiar. Nu apuc să fac ceva pentru că el mă trage de mână.
Mă pune să stau cu spatele la el și îi simt respirația lângă ureche. Cu o mână mă îmi strânge sânul, iar cu cealaltă îmi pătrunde în zona intimă. Mă las purtată de plăcerea pe care el mi-o oferă. Îmi sărută gâtul și umărul, iar eu gem. Mă lipește de un dulap şi îmi trage de tricou în timp ce ne sărutăm, dar îl opresc. Mă privește lung și confuz.
— Nu mă simt prea bine...
— Cum adică?
— Îmi e rău...
— Sau nu ai chef de mine. Mai bine spune așa.
— Taehyung...
Își dă ochii peste cap și pleacă.
— La naiba...
Nu vreau să dau de el așa că aleg să merg pe ușa din spate. Trec pe lângă biroul profului Jeon și mă opresc. Din biroul lui se aud gemete și râsete. Sunt mult prea curioasă așa că deschid ușa, dar în cele din urmă o trântesc de perete și privesc uimită.
Momo e pe biroul lui, iar el se joacă foarte lejer cu sânii ei. Domnul Jeon îi dă tricoul de jos și își freacă ceafa.
— Eu vă las să vorbiți.
— Nu e nevoie, domnule Jeon, vă rog să continuați. Momo se udă repede, e păcat s-o lăsați așa.
Dau să plec, însă Momo mă strigă.
— Siyeon, hai să vorbim!
— Scutește-mă, te rog. Te-am întrebat de nenumărate ori dacă ai o relație cu el, dar am primit mereu același răspuns negativ din partea ta, în timp ce tu erai singura care știa de relația mea cu profesorul Kim. Am terminat-o, Hirai. Pentru totdeauna.
CITEȘTI
Iubire forțată || k.th
Fanfiction[PROZĂ SCURTĂ] || [ÎN CURS DE EDITARE] ㅡ Domnule Kim, nu pot înțelege. ㅡ Înseamnă că ai nevoie de câteva meditații. Începută: 4 mai 2021 Terminată: 17 iulie 2021 Copertă: JiaHeng- fckboihan©2021