Ușile mari se deschid și pășesc copleșită de emoții pe covorul roșul cu voalul subțire din tul alb ce îmi acoperă capul și fața, la brațul lui Jisung. Toate privirile sunt ațintite spre mine și-mi simt picioarele tremurând sub greutatea rochiei, în timp ce tocurile mă incomodează și mai mult.
Poți s-o faci, Siyeon. E ziua ta cea mare, ziua la care orice fată visează să fie ca de basm. Îmi vine să fug și să mă ascund din cauza presiunii puse de ziua asta, dar îl privesc pe Yuta care se uită la mine din fața altarului, având lacrimi în ochi și un zâmbet plin de fericire pe buze, și îmi vine să-i sar în brațe. Iar asta îmi dă curaj.
Merg sigură pe mine până la altar, recăpătându-mi zâmbetul și mă opresc în fața bărbatului de care sunt îndrăgostită nebunește și de care îmi voi petrece viața alături, împreună cu Aera.
— Ești superbă, iubito, îmi șoptește, sărutându-mă pe obraz în taina sălii și a luminilor reflectoarelor puse pe noi.
Maestrul de ceremonie începe ceremonia care mă ține ca pe ace, atunci când îmi vine rândul să repet cuvintele lui, iar vocea îmi tremură.
— O iei pe Lee Siyeon să-ți fie soție? O vei iubi, o vei alina și o vei prețui, și le vei părăsi pe toate celelalte, rămânându-i fidel, atâta timp cât veți trăi amândoi?
Privirile noastre se întâlnesc, iar inima îmi bubuie în piept.
— Eu, Nakamoto Yuta, te iau ca să fii soția mea și, înaintea lui Dumnezeu și a acestor martori, promit să îți fiu un credincios și adevărat soț.
— Îl iei pe Nakamoto Yuta să-ți fie soț? Îl vei iubi, îl vei alina și îl vei prețui, și îi vei părăsi pe toți ceilalți, rămânându-i fidelă, atâta timp cât veți trăi amândoi.
Înghit în sec, rugându-mă să nu mă bâlbâi sau să uit să zic ceva din jurământ.
— Eu, Lee Siyeon, te iau ca să fii soțul meu și, înaintea lui Dumnezeu și a acestor martori, promit să fiu o credincioasă și adevărată soție.
Și, după ce termin de rostit, o piatră mi se ia de pe inimă. Maestrul de ceremonie întoarce capul către Yuta.
— Puteți săruta mireasa.
Șatenul îmi ridică voalul, în timp ce degetele îi tremură pe el, și mi-l dă peste cap. Își apropie fața de a mea, la fel și eu, și buzele noastre se cuprind unele pe altele într-un sărut întâmpinat de ropote de aplauze.
CITEȘTI
Iubire forțată || k.th
Fanfiction[PROZĂ SCURTĂ] || [ÎN CURS DE EDITARE] ㅡ Domnule Kim, nu pot înțelege. ㅡ Înseamnă că ai nevoie de câteva meditații. Începută: 4 mai 2021 Terminată: 17 iulie 2021 Copertă: JiaHeng- fckboihan©2021