Intru în apartamentul său cu cardul pe care mi l-a dat acum câteva zile și merg în bucătărie, crezând c-o să dau de șatenul care-mi face inima să-mi zboare din piept.
— Yuta? strig, dar fără vreun răspuns înapoi.
Două brațe se înconjoară în jurul meu, trăgându-mă în spate, ca apoi să mă lovesc de un trup tare și înfierbântat. Inima începe să-mi pompeze puternic în piept, mai să-mi explodeze. Nu mi s-a mai întâmplat asta de când eram în liceu.
Ambele palme îi urcă pe burtica mea până la sâni, strângându-i ferm. Un geamăt răgușit îmi părăsește buzele, în timp ce ochii mi se dau peste cap, închizându-se. Una dintre palmele sale continuă să urce de pe piept, pe gât și apoi pe bărbie, prinzând-o, cât timp două degete îmi mângâie buza inferioară, strecurându-se printre buzele mele moi și împingându-se în cavitatea gurii mele.
— Sugele, Siyeon, îmi ordonă, mușcându-mi lobul urechii, iar eu mă conform, răsucindu-mi limba în jurul degetelor sale lungi și subțiri, sugându-le din când în când.
Mâna sa stângă îmi eliberează sânul, coborând până în partea mea intimă, apăsând. Îmi strâng coapsele datorită senzației ce mă acaparează, însă el le depărtează imediat, băgându-și întreaga palmă între picioarele mele. Împunge cu degetul mijlociul în centrul meu, iar picioarele încep să-mi tremure incontrolabil. Un geamăt puternic îmi iese din gât, uitând să mai continui să mă joc cu limba pe degetele sale. Mintea pur și simplu mi se golește în totalitate, nemaiputând să fac nimic în afară de a geme.
Îmi eliberează maxilarul, ducându-și mâna în jos, infiltrându-și-o în lenjeria mea, adâncindu-și cele două degete umede în mine, iar cealaltă mână urcând pe sub cămașă la celălalt sân, aplicându-i același tratament precum celuilalt. Șoldurile încep să mi se împingă în ale sale, simțindu-i umflătura pe care o are în pantaloni.
— Ești o fată atât de dornică, micuță Siyeon, îmi șoptește cu vocea sa groasă, în ureche, respirația sa lovindu-se de pielea mea, creându-mi fiori și furnicături pe șira spinării.
— Yuta, îi gem eu numele.
Abia pot să rostesc ceva fără să scot, accidental, vreun geamăt.
— Te-aș asculta gemându-mi numele pentru o veșnicie, Siyeon, îmi șoptește el la ureche.
CITEȘTI
Iubire forțată || k.th
Fanfiction[PROZĂ SCURTĂ] || [ÎN CURS DE EDITARE] ㅡ Domnule Kim, nu pot înțelege. ㅡ Înseamnă că ai nevoie de câteva meditații. Începută: 4 mai 2021 Terminată: 17 iulie 2021 Copertă: JiaHeng- fckboihan©2021