Capitolul 27

1.1K 70 5
                                    

     Îl privesc, gâfâind și fiind aproape secată de puteri, în timp ce se ridică de pe scaun, venind lângă mine și așezându-se în genunchi pe pat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

     Îl privesc, gâfâind și fiind aproape secată de puteri, în timp ce se ridică de pe scaun, venind lângă mine și așezându-se în genunchi pe pat. Se apleacă deasupra mea, lipindu-și fruntea de a mea, privindu-mă fix în ochi și simțindu-i respirația mângâindu-mi pielea. Privirea mea întrerupe pentru câteva secunde contactul vizual, doar pentru a-i privi rânjetul meschin de pe buze.

     Își duce o mână pe abdomenul meu, trasând linii de foc până între picioarele mele, masându-mi ușor clitorisul și frecându-l din ce în ce mai repede. Gemete și suspine îmi părăsesc buzele, iar spatele mi se arcuiește. Își introduce indexul și mijlociul în mine fără pic de anunțare. Îmi străpunge feminitatea într-un mod agresiv și excitabil care înnebunește fiecare celulă din mine. Buzele mi se întredeschid, iar picioarele îmi alunecă pe cearșaf, lăsând emoțiile să-mi traverseze trupul înfierbântat și mintea să mi se golească total. Scot gemete răgușite pline de extenuare și simt cum broboane de sudoare curg pe pielea mea arzinte. Îmi plesnește ușor vulvele umflate, provocându-mă să scot un icnet de plăcere maximă.

     Îmi trece cu limba peste buze, prinzându-mi-o pe cea inferioară între dinți și sugându-mi-o. Se ridică și se așează în genunchi între picioarele mele. Își linge degetele, gustându-mi dulceața și zâmbindu-mi pervers.

     — Ești o fată așa de obraznică, dar atât de dulce, Siyeon.

     — Numai pentru tine, iubitule.

     Își dă slipul jos, aruncându-l pe jos. Prinzându-și mădularul în mână, începe să mi-l plimbe pe de-a lungul feminității mele. Mă penetrează brusc și adânc, prinzându-mi coapsele și lovind scurt în interiorul meu. Geme înfundat, iar eu simt cum feminitatea mi se rupe în bucăți de după toate tratamentele speciale aplicate de mine însămi și de el. Se apleacă deasupra mea și-mi prinde buzele într-un sărut binemeritat.

     Îmi dau ochii peste cap când își dezlipește buzele de ale mele. Corpul îmi tremură, iar pereții mei se contractă în continuu în jurul său. Simt că-nnebunesc la fiecare penetrare a lui, cu cât mărește ritmul și-l rărește, ca apoi să mă zguduie cu totul.

     Iese din mine și mă-ntoarce, punându-mă în patru labe și prinzându-mi părul în pumn, ținându-și palma pe șoldul meu pentru a mă susține. Mă plesnește puternic peste fesă din când în când, strângându-mi-o și mă penetrează adânc, omorând spațiul dintre noi. Se oprește adânc înfipt în mine și-și dă drumul, ieșind dintre pereții mei fierbinți. Își prinde penisul în palmă și-mi mângâie feminitatea cu sămânța care încă i se mai scurge din vârf, ca apoi să mă mai penetreze încă o dată și să cadă lat lângă mine, gâfâind și având un zâmbet larg pe buze.

     — Ai fost superbă, iubito, mă complimentează el, ferindu-mi o șuviță răzleață de pe frunte.

     — Ai fost superbă, iubito, mă complimentează el, ferindu-mi o șuviță răzleață de pe frunte

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
Iubire forțată || k.thUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum