resim : muhiku.com ; wikipedia.com
Rasa, duştan sonra, bornozuyla yatakta bir süre uzanmıştı. Günün yorgunluğunu bir nebze azaltmanın yolunu böyle bulmuştu.Özellikle akşam dışarıda programı olduğunda bu şekilde kısa bir dinlenme çok iyi geliyor, aynı zamanda gün içinde işte önemli gördüğü, aklında takılı kalan konuları yeniden gözden geçirme imkanı da buluyordu. O gün Leon'un enerjikliğini hatırladı. Leon'a çok güveniyordu Rasa. Onu ekibindeki ilk gününden hatırlıyordu. Bakışlarındaki kararlılık ve delicilik onun özelliği gibiydi. Bugünkü enerjik görüntüsüyle, onu ilk tanıdığı gün geldi aklına ve bundan mutlu oldu. Çünkü yaptıkları çalışma, yoğun bir motivasyon ve enerji gerektiriyordu. Zaman zaman bezgin de görünse, Leon bu projeyi başaracak potansiyelde bir gen uzmanıydı aslında. Rasa'nın da okuduğu üniversiteden mezundu. Geçirdikleri kariyer süreçleri benziyordu. Rasa'nın en son tamamladığı ekstra kuantum felsefe uzmanlık eğitimi, onu müdürlüğe taşımış, böylece yaptığı gen çalışmalarında felsefik boyutları da göz önüne alıp,manevi bir çıkarım veya varoluşsal bir olgu üzerinden de incelenmesi gerekliliğini vurgulamışlardı bir bakıma. Kuantum felsefesi uzmanlık eğitimi alırken, tam iki yıl boyunca kız arkadaşı Asen'dan uzak kalmış, sadece birkaç kez kısa görüşme imkanı tanımıştı eğitim aldığı kurum. Bu, kurumun katı bir uygulamasıydı; ancak bu şekilde tam konsantrasyon ile ve çok boyutlu, mükemmele yakın bir eğitim sağladıklarını düşünüyorlardı. Uzun süreli ayrılık artık birkaç aydır sona erdiğinden, neredeyse iki üç günde bir Asen ile dışarıda birlikte yemek yiyorlar, çeşitli etkinliklere katılıyorlardı.
Bu akşam da birlikte yemek yedikten sonra eğitim aldığı kurumun felsefe sohbetine katılacaklardı. Bu akşam yine 2 yıl önceki eski günlerine dönebileceklerini ümit etmekten kendini alıkoyamıyordu Rasa. Iki yıl önce çok mutlu ve geleceklerinden umutlu bir çift olarak günlerini geçirirlerken, Rasa'nın eğitiminin olduğu dönem boyunca ve eğitimden sonra da giderek bir soğukluk dönemi araya girmiş; ancak eğitimin bitişinden bugünlere kadar Rasa'nın ısrarlı ilgisi ve Asen'i tekrar güzel günlere dönmeye ikna etmeye çalışması, meyvelerini vermeye başlamış; son zamanlarda giderek artan görüşmelerinin yoğunlaşmasıyla da bir nebze olsun eski günlerine doğru bir gidişatın habercileri olmuştu buluşmalarındaki sıcak bakışmalar. Bu gidişatın sekteye uğramasını hiç istemeyen Rasa, dinlenmesini kısa tutması gerektiğini fark edip yataktan fırlamıştı. Çıplak vücudunu aynada fark edince, iki yıllık eğitimin statikliği göbek çevresinde bir miktar kilo artışına neden olduğundan, Rasa'nın gözleri aynadan daha belirgin şekilde kendini gösteren göbeğine takılmıştı. Göbeğinin fark edilmemesi için bu akşam yeni aldığı gömleği giymeye karar verip, hızlıca hazırlığını tamamlayarak yola koyuldu. Asen ile tekrar tazelenme emareleri gösteren ilişkilerinin tekrar bir uzaklaşmaya dönüşmesine fırsat vermemek için, yolda daha önceleri de uğradığı çiçekçiden Asen'in hoşlandığı bir demet mimoza almaya karar vermiş ve bunun küçük bir saygı ifadesi olacağını düşünmüştü.
Bu esnada Asen da hazırlıklarını tamamlamış, yemekte buluşacakları mekana varmak üzere idi. Aklına, Rasa ile olan ilişkilerinin daha iyi olması için ne yapması gerektiği takılmıştı. İlişkinin düzelmeye başlaması onu mutlu ediyor ve daha iyiye gitmesini O da istiyordu aslında; ama araya iki yıllık bir kesinti girmesi, Asen'e iyi gelmemişti. Bir süredir ilişkiye adapte olmaya çalışıyor olsa da, kendini kandırıp kandırmadığı şüphesi onu tedirgin ediyordu. Bu akşam içini açıp, ilişkilerini eskiden olduğu gibi güzel bir dengeye getirmeye kararlıydı. Rasa'dan da aynı karşılığı aldığı müddetçe ilişkileri düzende yürürdü. Bunları düşünürken buluşacakları yere gelmişti bile. İçeri girdiğinde Rasa kendisini bekliyordu. İçi rahatlamıştı. Hele sonradan fark ettiği elindeki mimozaları görünce ayrı bir güzel duygu yayıldı bedenine, rahatladı.Sarıldılar ve her ikisi de bedenlerindeki olumlu duyguların kanlarına karışıp dans etmesini izler gibi ayrılmadılar bir süre.
Asen de, Rasa gibi görüşmedikleri dönem boyunca hafifçe kilo almış olsa da, alımlı ve endamlı vücut yapısına aykırı kaçmıyordu.Hatta çok çekici bir dolgunluk vermişti tüm vücuduna orantılı bir şekilde. Asen de bunu fark etmek durumunda kalmıştı, çünkü son zamanlarda erkeklerin gözlerindeki bakışların daha uzun süre vücudunun üzerinde takılı kaldığını hissediyor, bu durumdan oldukça zevk alıyordu. Hatta bu olumlu duygu, onun yürürken daha bir ritmik ve alımlı adımlar atmasını teşvik ediyordu.
Aynı güzel ve neşe dolu hisleri yemek boyunca da devam etti. Sonrasında katıldıkları felsefe sohbetini de tüm ilgi ve dikkatleri ile izleyip, katılımcılar ile fikirlerini de paylaştılar.
Sohbetin etkisi ile çıkışta, Asen ile Rasa bir süre ilişkilerini de konuya dahil ederek konuşmalarına devam ettiler. Artık Asen'in evine gelmişlerdi. Rasa'nın iyi geceler deyip gitmesi gerekirken bir türlü ayrılamaması, Asen'i içten içe sevindiriyordu. Tam da ilişkilerinin eski güzel günlere dönmesi için, akşama başlarken aklına takılmış olan "ne yapmam gerekiyor?" sorusunun yanıtını bulması gereken andı işte bu an. Şimdi ne yapması gerektiğine karar verme zamanıydı. Ilişkilerinde yeni bir dönüm noktasının eşiğinde hissediyordu kendini.
Rasa'nın elinden tuttu Asen. Evin kapısını birlikte açarak içeriye girdiler. Duygusal anlamda güzel geçen bir akşamdan sonra, artık bedenlerinin de güzel hislerle buluşmasının zamanı gelmişti.Sanki evin ruhu da bunu hissetmiş ve sessizliğe bürünmüş, Rasa ve Asen için kucağını açmış, aralarındaki elektriğin ışığında tek vücut olmalarının ortamını sunmuştu onlara.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUTSAL DÖNGÜ
Science FictionDora neredeyse bir Tanrıça ilan edilmek üzereydi Geos halkı tarafından. Geçmişimizi görmüş ve geleceğimizi bilen birisiydi artık o. .... Kafasında dolanan düşünceler her zamanki soğukkanlılığını koruması gerektiğini hatırlatıyordu ona. Tauru için sa...