Eltelt 1 hónap. Ma van a nagy nap. Nagyon sokat foglalkoztunk az elmúlt hetekben az esküvővel. Anna és anya is itt vannak. Nagyon örülök neki, hisz ez sokat számít nekem.
Éppen a ruhámat segítettek felvenni, amikor Anna és anya rontottak be a szobába.
-bocsi, de muszáj voltunk látni! -mondta Anna.
Miután kész lettem oda fordultam hozzájuk és azt amit láttam, sosem felejtem el. Amint megláttak elsírták magukat mindketten. Annyira aranyos reakció volt ez tőlük.
-hogy a francba lehetsz ilyen gyönyörű? -kérdezte Anna.
-kislányom... hát ez csodálatos. Gyönyörű vagy. -mosolygott anya a könnyeivel küszködve.
-gyertek ide! -tártam szét a karomat.
Egyből oda is jöttek és megöleltek.
Amint kiléptem az udvarra minden szem engem figyelt. Végig sétáltam Domenico nagybátyjával a székek közötti részen és megálltam Domenicoval szemben. Végig csak mosolyogtunk egymásra. Miután kimondtuk az igent megcsókoltuk egymást. Annyira gyönyörű volt ez az egész. Életem férfiával álltam ott, a legfontosabb személyek az életemben ott voltak. Elmondani nem lehet mennyire boldog voltam. Miután vége lett, kezdődött a buli. Felmentem a szobánkba átöltözni, majd csatlakoztam a többiekhez.
-annyira büszke vagyok rád! -ugrott a nyakamba Anna.
-el sem hiszem hogy ez megtörtént. Annyira boldog vagyok! -mondtam neki miközben ölelkeztünk.
-olyan gyönyörű voltál abban a ruhában! Alig bírtam ki hogy ne sírjak!
-annyira szeretlek! -öleltem meg újra.
-én is téged te ribi! -ölelt vissza.
-anya hol van? -kérdeztem miután eltávolodtunk egymástól.
-asszem azzal a pasassal beszélget aki oda kisért az oltárhoz.
-na a végén még anya is bepasizik. -nevettem- jut eszembe. Neked nincs senki aki bejönne? Például... Diego? -húzogattam a szemöldökömet.
-észre sem vett. De láttad már azt a szexi testőrödet? -mutatott Carlora.
Igazat megvallva tényleg elég jó pasi.
-Carlo a neve. Menj oda nyugodtan. Vagy tudod mit? Gyere! Mondtam majd megfogtam a kezét és elindultunk Carlo felé.
-Carlo!
-igen asszonyom?
-beszélgetne egy kicsit a legjobb barátnőmmel? Lenne egy kis dolgom és nem szeretném egyedül hagyni, nem ismer itt senkit.
-persze.
-köszönöm. -mondtam majd ott is hagytam őket.
Ahogy elnéztem tetszett neki, mert kb. végig Annat nézte amég beszéltem hozzá.
Én oda mentem Domenicohoz aki éppen valami számomra ismeretlen, de mégis ismerős férfval beszélgetett.-szia. -csókolt meg.
-szia. -mondtam miután megcsókolt.
-ő itt az öcsém, Luca.
-örülök hogy megismerhetlek sógornő! -mosolygott rám.
-szintúgy. -mosolyogtam vissza.
-éppen arról beszéltünk, hogy édesanyád milyen jól el van a nagybátyánkkal. -biccentett feléjük a fejével Luca.
Oda néztem és igazuk volt mert szinte le sem vette a szemét róla és folyton mosolygott meg nevetett. Igazából örültem neki, hisz nagyon hosszú évek óta nem volt férfi az életében. Igazából apám után nem volt senkie.
-igen, örülök neki hogy jól érzi magát. -mondtam mosolyogva.
-ex veszély! -mondta Luca és bele kortyolt a piába amit fogott.
Egy pillanatra nem értettem hogy mi van, erre megjelent egy csaj aki eléggé mű volt és senki másra nem nézett csakis Domenicora.
Miután sikerült a sokk után felfognom hogy ő volt az exe, hát hogy is mondjam... nem örültem neki hogy ez a mű nő itt van. De most komolyan. Ennek szerintem egy testrésze sem volt eredeti. Undorító volt. Hogy tudott vele együtt lenni?-sziaa. De rég láttalak! Annyira örültem amikor meghívtál az esküvőre. -tette magát meg vinnyogott Domeniconak.
-én csak apádat hívtam. -mondta neki nulla érzelemmel az arcán.
Elég furcsa volt látni hogy egy perce még csak mosolygott, most meg semmi érzelem nem volt az arcán. És ez nem tetszett. Nem tudom miért mentek szét annó, de akkor sem tetszett. Mint ahogy az sem, hogy ide jött.
-öhm. Valószínüleg nem veszed észre de, senki sem kiváncsi rád. -szóltam oda a csajnak.
-hozzád meg ki szólt? -nézett le.
-nem kellett hozzám szólnod, ahhoz hogy tudjam hogy senki sem kiváncsi rád. Úgyhogy el lehet innen menni.
-nem te fogod megmondani. Különben is meg vagyok hívva.
-ó dehogynem...! -mondtam volna tovább de Domenico közbe vágott.
-figyelj. A feleségem azt mondta, hogy menj el. Ez az ő háza is, úgyhogy megmondhatja. Engem azt sem érdekel ha maradsz, de minket hagyjál békén jó? -nézett rá mérgesen.
A csaj csak lenézett engem majd elment. Szívesen kiosztottam volna, de lehet jobb is, hogy Domenico küldte el.
-fú ez a nő... -mondta Domenico.
-hát bátyó... a te nődet sem kell félteni! -nevetett.
-az biztos! -karolt át mosolyogva majd megcsókolt.
-na én megyek, iszok még valamit. -mondta Luca aztán elment.
-azért késöbb ezt még átbeszéljük hogy mit keres itt ez a csaj. -mondtam neki kissé ingerülten.
-csak az apját hívtam meg, mert üzlettársam. Nem gondoltam hogy ő is jön. Nem gondoltam volna hogy lesz képe ide jönni azok után hogy.... áh.. mindegy.
-azok után hogy? -néztem rá.
-ezt nem fogom elmondani. -nézett rám komolyan.
Én válasz helyett csak mérgesen ránéztem, majd bementem a lakásba.
Rohadt jó, hogy a felesége vagyok de ennyit nem mond el nekem. Megálltam a konyhában, és amik voltak ott piák, elkezdtem iszogatni. Leültem a pulthoz és csak ittam miközben gondolkodtam.Miért olyan rohadt nehéz elmondani nekem hogy mi volt? Én egyből elmondanám neki hisz a férjem. És szeretem és ha érdekli akkor el mondom neki mert megbízom benne. De ő miért nem őszinte velem?
Ittam volna bele a piámba amit kiöntöttem magamnak, de hirtelen nagyon erősen hányingerem lett, így kénytelen voltam futni a fürdőbe. Épp hogy beértem oda, már ki is jött belőlem minden. Miután végeztem kiöblítettem a számat majd bementem a szobánkba és lefeküttem az ágyba. Nem éreztem magam valami jól...Legközelebb már csak arra keltem fel hogy Domenico lefeküdt mellém.
-jó éjt gyönyörűségem. -mondta majd megpuszilt.
Levetkőzött boxerba, majd vissza feküdt és el is aludt. Én kb. félig fent voltam ez alatt, de nem szóltam hozzá. Elég hamar el is nyomott újra az álom.
• • • • • • • • • • • • • • •
Sziasztok!
Remélem tetszett! Ha igen kérlek vote-oljatok. 🤗
Köszönöm szépen! 😇
ESTÁS LEYENDO
Az Olasz maffia | ✔
RomanceA 25 éves Rose egy nagyon híres vállalatnál dolgozik asszisztensként. Egy nap Olaszországba utazik Isaacel, a főnökével és annak barátnőjével egy tárgyalás miatt. De arra nem számított, hogy ez az utazás az egész életét meg fogja változtatni. A 29...