Terminam de mîncat și ne întoarcem la treabă .
Peste câteva ore .
Am terminat treabă la cofetărie . Acum merg spre market că sa cupar niste produse că după sa plec acasă.
Am ajuns la magazin și merg spre rafturile cu lactate . Am luat două sticle de lapte , iaurt cu căpșuni și niște ouă . Merg la casa să plătesc , ajung acolo și văd o fața cunoscuta . Daca nu mă greșesc e băiatul ce a venit să ia turte dulci în acea dimineață .
Îmi achit lactatele și plec acasă. In scurt timp ajung acasă , îmi pun produsele in frigider și merg să fac un duș că mai apoi sa mă culc .
Dimineața
"Ding ding ding" îmi sună alarma . Mă ridic din pat și merg la baie sa îmi fac rutina .
Ma imbrac așa și ies din casa . Azi și mîine o sa fiu singura la cofetărie .In drum spre cofetărie am văzut un mini magazin cu parfumuri . Am intrat înăuntru și mi-am luat o sticluță .
Peste puțin timp ajung la cofetărie și o deschid . Peste câteva minute de la deschidere văd și primul client .
Me: Buna ziua , cu ce va pot servi ?
X: Buna ziua mai aveți turte dulci ?
Me: Acum nu dar peste 2 ore o sa fie .
X: Bine o sa revin atunci .
Me: La revedere .
Clientul asta a mai fost odată aici și tot turte a luat. Oare ii plac atît de mult .
Îmi revin din ginduri și merg să fac turtele .
Suga
Am ieșit din cofetărie și merg la mașina . Ce sa fac în astea doua ore. Mai bine sa mă gindesc cum o fac pe fata aia sa mă placa .
Peste puțin timp de gindit îmi vine o idee. Daca aș...răpi-o . Hmm nu e o idee rea . Ok acum sa fac un plan .
Peste 2 ore .
Ies din mașină și merg in cofetărie și spun :
Me: Buna , turtele sunt gata ?
Y: Da , cite doriți ?
Me: Cinci .
Y: Poftiți .
Fata îmi dă o punga in care se află turtele dar eu întreb :
Me: Cum te numești ?
Ea se uită puțin ciudat la mine și spune
Y: Ella .
Me: Suga.
Ea se tot uita cu o fața ciudata . Eu am plecat din cofetărie îndreptîndumă spre mașină . Urc în ea și îl apelez pe J-hope .
Conversație
Me: Alo Hobi , ce faci ?
Jh: Stau tu ?
Me: Vreau să mă ajuți cu ceva .
Jh: Cu ce ?
Me: Pai știi și tu că am pus ochii pe o fata și ... m-am tot gindit cum sa fac că sa mă bage macar in seama și mia venit ideea sa o răpesc .
Jh: Jur că ai înnebunit .
Me: Mă ajuți sau nu ?
Jh: Cu o condiție .
Me: Care ?
Jh: Sa nu îi distrugi viața fetei !
Me: Nai tu grija , deci ma ajuți ?
Jh: Da .
Me: Hai sa ne vedem peste jumătate de oră la cafeneaua ******* .
Jh: Ok .
Ella
Tocmai ce ieșise acel client din cofetărie . E așa ciudat . Dece l-ar interesa cum mă numesc . Cine știe o fi vreun nebun ...
Mă apuc sa mai fac niste prăjituri . Dupa ce le termin îmi sună telefonul .
Conversație
Me: Alo .
Ria : Buna , dmn Ella mîine o să vin la cofetărie . O sa deschid eu , bine ?
Me: Sigur , dar mama ta cum se mai simte ?
Ria: Mai bine .
Me: Bine , eu o sa vin mîine pe la prînz .
Ria: Bine , la revedere.
Me: La revedere .
Apel încheiat .
Sper că va plăcut noul capitol . Imediat îl voi face și pe următorul . Daca va place puteți să puneți un vot și un comentariu pentru susținere. ( ╹▽╹ )
CITEȘTI
Iubire din ură
RomanceHey, sunt Ella . Am 21 de ani . Am o viață perfectă înafara de faptul că am rămas fără părinți la 19 ani . Continuarea citițio