Ajungem într-un parc și incepem sa ne plimbam.
Jk: Din cîte observ nu prea te întelegi cu Yoongi.
Me:Nu prea.
Jk:Tu , esti bine?
Me: Da, dece?
Jk: Pai esti de o lună și ceva împreună cu el și deja nu va mai intelegeti .
Me: Ce zici sa nu vorbim de asta.
Jk: A scuze, atunci ce zici sa mergem într-un parc de distracții ca sa te mai înveselesc puțin?
Me: Nu e o idee rea.
Ne-am urcat în masina lui și am pornit spre parcul de distracții.
Cind ajungem mergem sa luăm bilete de intrare și mergem la un rolorcoaster .
După cîteva ore.
Ne-am distrat chiar foarte bine. Acum mergem sa ne luăm cate o inghetata. Dacă era sa fie și Suga la fel de grijuliu și prietenos ca Jungkook poate nu il mai uram dar aia e.
În timp ce ma plimbat cu Kookie , lui îi suna telefonul.După ce termină de vorbit imi spune.
Jk: Ma sunat Suga și mea spus sa te duc acasă.
Me: Bine.
Urcam in masina lui și pornim spre casa.
Jungkook
În timp ce conduceam mam uitat la Ella sa vad ce face dar observ ca a adormit.
Fata asta chiar ca e specială. E atît de sensibilă dar și directă . Are o personalitate mai diferită de alte persoane.
Azi ne-am apropiat încît pot spune că suntem prieteni foarte buni. Ma bucur sa o am ca prietena dar sper doar ca Yoongi sa nu o rănească .Cind ajung în fața casei lui Suga merg și o i-au în brațe pe Ella și o duc în casa. Cind intru în casa Suga ma vede ca e în brațele mele și spune
Sg: Doarme?
Me: Da a adormit cind veneam aici.
El o ia in brate și spune.
Sg: Mersi ca ai stat cu ea.
Me: Eu o sa plec.
Sg: Ok.
Eu ies pe usa si plec acasă.
Suga
După ce Jk pleacă urc sus și o duc pe Ella la ea în camera. O așez usor pe pat și o învelesc.
Imi pare rau dacă ea ma urăște și crede că i-am distrus viața. Eu doar o vreau lîngă mine. De la început a fost doar o atracție și am crezut că însă fie așa de moment dar cred ca m-am îndrăgostit de ea.
O sărut pe frunte și merg și eu sa ma culc.
Ella
Dimineața
Ma trezesc si merg la baie ca sa imi fac rutina.
După imi iau niște sportivi cu un tricou alb larg si merg jos ca sa fac micul dejun.
Timpul petrecut aseara cu Jk ma făcut sa înțeleg că trebuie să imi trăiesc viața chiar dacă am fost răpită si nu pot sa fiu liberă .
După ce fac micul dejun mers sa il cheam pe Suga la masa. Ura mea pe care i-o purtam parca scade treptat, doar simt ca ma obisnuisc cu stilul asta de viața.
Merg la el în camera dar vad ca nu e acolo. Cobor jos si merg în bucatarie ca să imi iau telefonul ca să il sun. Pînă să imi iau telefonul zăresc un bilețel lipit de frigider în care scria :
" Buna dimineata Ella, eu azi nu o să fiu toată ziua acasă căci am niște treaba azi. Daca vrei poti sa il chemi pe Jungkook sa stea cu tineSuga "
Pun biletul pe masa si merg sa maninc.
După ce imi termin mîncarea ma decid să il sun pe Jungkook ca să meargă cu mine pînă la cofetărie ca să vad ce mai e pe acolo.
Imi iau telefonul si il sun.
Conversație
Me: Alo.
Jk: Alo, da Ella.
Me: Esti ocupat?
Jk: Nu , dece?
Me: Pai poti te rog sa mergi undeva cu mine?
Jk : Sigur, în jumătate de ora o sa vin sa te iau.
Me: Mersi, pa.
Jk: Pa.
Apel încheiat.
Merg sa ma schimb si sa ma machiez puțin .
După jumătate de ora primesc un mesaj de la Jk în care mi-a spus că a ajuns.
Buna,sper ca va plăcut noul capitol,imediat vine si urmatorul.Scuze pentru greșeli.O sa incerc sa postez mai des!!! ᕦ( ᐛ )ᕡ
⠀
○_____
∥ |
∥ BTS |
∥ |
∥ ̄ ̄ ̄ ̄ ̄
∧_∧ ∥
('・ω・ ) ∥
ヽ つ0
し―J
CITEȘTI
Iubire din ură
RomanceHey, sunt Ella . Am 21 de ani . Am o viață perfectă înafara de faptul că am rămas fără părinți la 19 ani . Continuarea citițio