14

10 0 0
                                    

Noi ne întoarcem acasă iar eu merg direct în camera mea și ma gîndesc daca sa ii spun lui Suga ca am rămas însărcinată .

Am decis să merg la cofetărie ca să vorbesc cu Ria poate o să ma ajute.

Merg la Suga si spun.

Me: Suga eu merg pînă la Ria.

Sg: Azi parca trebuia să stai acasă.

Me: Stiu doar ca trebuie să vorbesc ceva cu ea.

Sg: Ok, ai grija la drum  .

Eu am plecat cu un taxi acolo. Cind ajung merg înăuntru si o vad pe Ria cum deservește trei clienți. După ce ei pleacă merg la ea.

Me: Buna Ria.

Ria: Buna, azi parca aveați zi liberă.

Me: Stiu dar poti sa ma ajuți cu ceva te rog.

Ria: Sigur cu ce?

Me: Dar te rog ca ce iti voi spune sa ramina între noi.

Ria: Ok.

Me: Pai azi am aflat ca am rămas însărcinată cu Suga si nu stiu ce sa fac. Încă nu i-am spus si nici nu aș vrea.

Ria: Dece nu vrei sa ii spui?

Me: Momentan nu o să-i spun dar poate peste puțin timp cind o să fiu sigură că trebuie să îi spun îi voi spune.

Ria: Cum te simti?

Me: Am o stare de greata dar sunt bine.

Jungkook 

Am venit la cofetărie ca să o ajut pe Ria căci oricum nu aveam ce face. Cind ajung intru dar nu era nimeni, merg la bucatarie și le aud pe Ria și Ella cum vorbesc.

Ella: Pai azi am aflat ca am rămas însărcinată cu Suga si nu stiu ce sa fac. Încă nu i-am spus si nici nu aș vrea.

Ria: Dece nu vrei sa ii spui?

Ella: Momentan nu o să-i spun dar poate peste puțin timp cind o să fiu sigură că trebuie să îi spun îi voi spune.

Ria: Cum te simti?

Me: Am o stare de greata dar sunt bine.

Nu pot să cred Ella e însărcinată și nu vrea să îi spună lu Suga .  Eu ma dau mai după perete ca să mai ascult puțin din ce vorbesc dar dau peste o vază care cade și se sparge.

Ella 

Vorbeam cu Ria pînă aud cum o vază se sparge, merg să vad cine e, îl vad pe Jungkook care asculta conversația mea cu Ria.

Me: Stii ca nu-i frumos să asculti pe după perete? Ce ai auzit?

Jk: Pai mai nimic.

Me: Orice ai fi auzit doar nu spune nimănui ok?

Jk: Dece?

Me: Deci ai auzit ceva?

Jk: Da, am auzit ca esti însărcinată și ca nu vrei sa ii spui lui Suga de sarcină.

Me: Te rog sa nu-i spui, o să-i spun eu cind o sa fie momentul.

Jk: Dece nu vrei sa ii spui acum?

Me: E complicată situația.

Cum aș putea sa ii spun eu ca prietenul lui ma răpit și ca aceasta copil nu cred ca va fi dorit de Suga .

Jk: Bine dar primiți ca o să-i spui?

Me: Da.

Jk: Pai felicitări pentru bebe.

Me: Mersi.

Eu deja trebuia să plec acasă așa ca mi-am sunat un taxi și am pornit spre casa.

Cind ajung acasă îl vad pe Suga cum se uită la TV.

Me: Buna.

Sg: Hey, ți-a foame?

Me: Da

Sg: Ok în jumătate de ora mincam.

Me: Ok.

Eu merg și fac un dus și mai apoi cobor jos unde ma pun la TV pînă e gata masa. În timp ce stateam la TV vine Suga și spune :

Sg: Masa e gata.

Me: Bine.

Eu merg și ma așez la masa.

Me: Miroase bine.

Sg: Stiu.

Noi incepem sa mincam pînă mie iarăși imi vine sa vomit și fug la baie. Suga vine după mine.

Sg: Dece iarăși vomit?

Me: Cred ca e din cauza ca am mîncat prea mult și stomacul meu nu a digerat toată mîncarea.

Sg: Nu stiu ce sa zic, mai bine mergem la un doctor .

Me: Am fost dată trecută si mi-a spun ca nu e nimic grav .

Noi ne întoarcem la masa iar el spune:

Sg: Oricum trebuie să mergem la un medic, o să vorbesc eu cu medicul să imi spună dece vomiti .

Me: Nu e nevoie.

Sg: Terminați mîncarea si mergem la spital pentru un control.

Me: Acum e deja tîrziu.

Sg: Nu conteaza.

Me: Ok.

Imi termin mîncarea si merg sus ca să ma schimb. O sun pe Ria poate imi da o soluție sa scap de mersul la spital.

Conversație.

Me: Alo, am problema.

Ria: Care?

Me: Iar am vomitat si Suga vrea să ma ducă la spital pentru un control si să vorbească cu medicul să vadă ce am dar asta ar însemna că ar află că sunt însărcinată.

Ria: Puteți vorbi cu doctorul ca sa nu îi spuna ca sunteti însărcinată.

Me: Bine, mersi, pa .

Ria: La revedere

Apel încheiat.

Hei, sper ca va plăcut noul capitol  :3

Iubire din ură Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum