Eu nu îi răspund si coninui sa ma uit la TV pînă il vad cum îmi i-a din prajituri.
Me: Hei sunt ale mele.
El continuă să mănânce iar eu nu îi mai zic nimic.
Peste o oră
Stau în pat și ma plictisesc. Vreau sa merg la cofetărie sa mai vad ce se mai intimpla pe acolo dar nu pot. Dar ce ar fi dacă aș încerca să fug.
Imi fac un plan cu care să scap. Cind Suga o să plece la compania lui eu o să sar de pe balcon și o să fug cît de tare pot pînă ajung undeva departe de el. El doar mi-a distrus viața iar pentru asta il urasc. Nu imi era de ajuns ca nu mai am părinți mai trebuia să ma răpească un idiot.
Merg la usa balconului și il vad pe Suga cum se urcă în mașină lui și pleacă.
Eu îmi dau seama că dacă ies pe aici posibil să ma vadă ăia ce păzesc casa așa că voi merge pe balconul lui Suga și o să s-ar gardul iar după o să fug.
Merg în camera lui și ies pe balcon . Ma uit în jos și e o înălțime considerabil de mare. Pînă la urmă am sărit cumva.
După ce sar gardul merg și vad niște oameni ce treceau pe acolo iar eu ma ascund după un copac.
Ma decid să il sun pe Richard că sa vina sa ma ia de aici și sa ma ducă undeva unde sa nu ma găsească Suga.
Conversație
Me: Alo.
R: Alo , Ella ce faci?
Me: Poti te rog sa vii sa ma iei de la adresa ***** , urgent.
R: Bine vin, dar ce sa întîmplat?
Me: O sa iti spun mai multe cind vii acum nu mai pot vorbi te rog grabestete.
R: Bine.
Apel încheiat.
După zece minute il vad pe Richard cum se coboară dintro masina venind spre mine .
Me: Hai sa ne urcam în mașină că sa nu ma vadă cineva.
R: Ok.
El se urcă la volan iar eu în spate că sa nu fiu văzută de cineva.
Richard pornește mașină și spune :
R: Imi zici și mie ce se intimpla și ce făceai aici singura ?
Me: Acum o lună am fost răpită . Am încercat de cîteva ori sa fug dar nu mi-a mers. Acum am scăpat însfirsit.
R: Cum adică ai fost răpită. Hai sa mergem la poliție
Me: Nu vreau sa implic poliția în asta.
R: Dece?
Me: Asa, te rog sa nu le spui polițiștilor de asta ok?
R: Bine, ai unde sa stai?
Me: Cam nu.
R: Atunci vei sta la mine.
Me: Esti sigur?
R: Da.
Me: Ok.
Peste 20 minute ajungem în fața unei case.
R: Am ajuns
Me: Mersi de ajutor.
R: Cu plăcere
Intram în casa și el ma duce într-o cameră ca sa ma odihnesc puțin că mai apoi sa merg jos sa maninc.
Suga
Mi-am terminat treaba la companie iar acum ma indrept spre casa.
Cind ajung acasa merg sa vad ce face Ella. După ce o caut prin toată casa imi dau seama că nu e nicăieri. Merg și ma uit pe camerele de supraveghere și o vad cum sare de pe balcon și mai apoi se urcă într-o mașină și pleacă.
Merg la idiotii ce păzesc casa sa aud explicațiile lor, cum a reusit sa plece fără sa o vadă cineva .
Hey, sper ca va plăcut noul capitol. Puteți să puneti un vot și un comentariu pentru susținere. (◍•ᴗ•◍)
╭══💜═════ღ❦ღ══╮
🇮 🇵 🇺 🇷 🇵 🇱 🇪 🇺
╰══ღ❦ღ═════💜══╯
CITEȘTI
Iubire din ură
RomanceHey, sunt Ella . Am 21 de ani . Am o viață perfectă înafara de faptul că am rămas fără părinți la 19 ani . Continuarea citițio