Cînd imi ridic privirea il vad pe Suga.
Me: Tu ce cauti aici?
Sg: Am venit să imi vad iubita.
Me: Nu am fost niciodată iubita ta și nici no sa fiu
Sg:Dece esti așa sigură?
Me:Ca așa sunt eu.
Sg:Imi dai și mie ceva dulce ?
Me: Nu meriti esti prea acru.
Sg: Îndulceste-ma tu.
Me: Nu mersi
Sg: Atunci o fac eu.
El se apropie de mine din ce în ce mai mult.
Me: Ce vrei sa faci?
El numi spune nimic ci doar ma saruta scurt pe buze.
Sg: Sa stii ca ai buzele dulci.
Me: Dece ai facut asta?
Sg: Ce am facut?
Me: Hai ca acum ai uitat ca numai ce mai sărutat.
Sg: Asta am facut?
Me: Tu esti prost sau te faci?
Sg: Nu ,nu sunt .
Me: Stii acum poti sa pleci căci am treaba de rezolvat
Sg: Ok, ne vedem diseara, pa.
Eu nu-i mai spun nimic și imi continui treaba.
Peste cîteva ore.
Sunt atît de obosită. Însfârșit mi-am terminat treaba la cofetărie și pot pleca acasă .
Ies din cofetărie, o încui și ma așez pe un scaun de afara. Acum cred ca ar trebui să îl sun pe Suga să imi spună cum să ajung înapoi acasă căci eu nu stiu cum.
Conversație.
Me: Alo.
Sg: Buna iubire, ți să facut dor se mine?
Me: Nu, boule, vreau sa ajung g acasă și nu stiu cum.
Sg: O sa vin eu sa te iau, așteaptă puțin că nu sunt așa departe de cofetărie .
Me: Ok.
Apel încheiat.
Pînă venea el m-am decis să ma uit pe Instagram puțin.
Dau scroll la multe poze pînă observ o poza. Ma uit mai bine și îl vad pe Jungkook și Ria cu două sucuri în mină. Cred ca între ei o să fie ceva, chiar le sta bine împreună.
Peste cîteva minute aud un claxon , imi ridic privirea și îl vad pe Suga asteptinduma să intru în masina , ceea ce fac.
Me: Mersi ca ai venit să ma iei.
Sg: Cu plăcere, înainte să mergem acasă hai să trecem pe la un magazin.
Me: Ok.
El pornește masina și mergem la un market din apropierea casei.
Intram în magazin și el merge să ieie un carucior. Mergem aprope în tot magazinul căci acasă frigiderul e aproape gol.
După cumpărături mergem acasă. Eu așez cumpărăturile la loc iar după imi fac niște popcorn și merg în living să ma uit la un film horror.
În timp ce ma uitam la film apare o scenă care ma sperie rau de tot plus ca eram singura în living și mai erau și luminile stinse. Deodată simt două mîini pe umerii mei și din cauza ca m-am speriat i-am dat acelei persoane cu bolul cu popcorn în cap. Ma uit mai bine și era Suga, el acum era întins pe jos. Aoleu doamne ce am facut. Dacă l-am omorât?
Merg la el și incerc să îl trezesc . Vad ca nu se trezește. Incerc să îl ridic și îl pun pe canapea. Merg la cei ce păzesc casa ca să vadă dacă e bine. Sper doar ca nu l-am omorât.
Merg la ei și spun.
Me: Repede, să vină cineva în living, Suga cred ca a leșinat.
X: Cum să întîmplat?
Me: Pai ma speriat si din reflex i-am dat cu bolul de floricele în cap .
X: Cred că doar a leșinat, Nu-i nimic grav.
Me: Huh.
Peste două ore.
Sunt la Suga în dormitor si trebuie să stau să îl supravegez , de două ore stau aici, mie așa somn.
Stau în continuu și ma uit la el, sper ca cind se trezește să nu ma omoare ca i-am dat cu bolul în cap .
Suga
Ma trezesc și sunt la mine în camera, ma doare așa tare capul. Ma uit prin camera și o vad pe Ella cum doarme pe fotoliul din dormitor. Cum am ajuns eu aici și ce să întîmplat nu stiu. O duc pe Ella la ea în camera și o așez pe pat.
Merg să fac un dus , după merg să ma uit pe camere de supraveghere să vad cum am ajuns în camera mea.
Ma uit și vad cum Ella se uita la un film horror și eu vin și am vrut să o sperii cred , iar ea imi da cu bolul de popcorn în cap iar eu cad jos. Pe urma vine Jack (cel ce păzește casa) și ma duce în camera mea.
Buna, sper ca va plăcut noul capitol, scuze daca sunt greșeli. Cred ca următorul capitol îl scriu imediat după ce îl postez pe asta. Pentru încurajare puteți să puneti un vot sau chiar să scriti un comentariu.
#805
Dynamite:
{\__/}
( • . •)
/ >🧨 I'll hold YouTube's record forever!Butter:
{\__/}
( • - •)
/ >🥞🧈🧈 Hold my soju
CITEȘTI
Iubire din ură
RomanceHey, sunt Ella . Am 21 de ani . Am o viață perfectă înafara de faptul că am rămas fără părinți la 19 ani . Continuarea citițio