17

17 0 1
                                    

Eu ies din cabinet si ma indrept spre ieșirea din spital. Cind ies din spital il sun pe Suga.

Conversație

Me:Alo.

Sg: Alo, ce faci ?

Me : Tocmai ce am ieșit din spital.

Sg: Si ce a zis doctorul.

Me: Era doctorita.

Sg: Mai conteaza?

Me: Nu, mi-a zis ca crește cîte puțin si ca am nevoie de odihnă.

Sg: Mmm bine.

Me: Vorbim mai încolo ca acum trebuie sa merg acasă.

Sg: Ok, pa.

Apel încheiat .

Suga

Sa facut deja seara ceea ce înseamnă ca mi-am terminat ziua de lucru si pot pleca acasă. Imi strâng lucrurile si ies din birou. Pe hol spre lift dau de Jimin.

Jm: Esti gata?

Me: Pentru ce?

Jm: Ai uitat ca mergem in club.

Me: Nu nam uitat, hai.

Noi iesim din clădire si plecam spre club. Cind ajungem mergem înăuntru unde îi vad pe restul băieților stind la o masa.

Me: Buna baieti.

All: Buna.

Noi incepem sa bem si sa vorbim.

Peste o ora. Am băut cam mult si sunt puțin amețit.

Me: Baieti eu cred ca o sa plec acasă.

Jm: Bine, ne vedem mîine.

Me: Ok pa.

Eu ies din club si ma urc în masina si încep să conduc pînă acasă.

Ella

E așa tîrziu si Suga încă nu să întors, oare o fi patit ceva. Mai stau puțin pe gînduri pînă aud usa de la intrare cum se deschide. Eu merg să vad daca e el. Cind ajung la intrare il vad pe el abia ținându-se pe picioare, cred ca e beat.
Eu închid usa si il ajut să meargă . Cind ajungem în living el se oprește si spune.

Sg: Stai puțin.

Me: Ce e?

El își întoarce privirea spre mine si spune.

Sg: Vreau ceva.

Me: Ce.

Sg: Un sărut.

Me: Cred ca ai băut cam mult si ar...

El nu ma lasa sa imi continui fraza ca ma saruta apăsat. Eu incerc sa il dau la o parte dar nu pot. El vede ca nu îi răspund sărutului si spune.

Sg: Nu ma mai iubesti?

Me: Cind am făcut-o ?

El încearcă iar sa ma sărute dar eu dau capul la o parte.

Me: Suga mai bine mergi sa dormi si vorbim mîine.

El nu zice nimic si pleacă sus. Eu stîng luminile si plec si eu în camera mea.

Suga

Dimineata.

Ma trezesc cu o durere de cap. Merg la baie si ma spal pe fața , mai apoi merg să maninc .

Cind ajung în bucatarie o vad pe Ella cum mănîncă.

Me: Neatza.

Ella: Buna dimineata.

Iau si eu o clătită si încep s-o maninc.

Me: La ce oră am ajuns aseara acasă?

Ella: Nu mai țin mine, dar era tîrziu.

Me: Ok.

După ce maninc merg sus și ma schimb și plec la companie. Cind ajung merg în biroul meu unde îl văd pe Jimin .

Me: Ce faci aici?

Jm: Vroiam sa ma asigur ca ai ajuns aseara întreg acasă.

Me: Dece nu aș ajunge?

Jm: Pentru ca erai beat și ai condus pînă acasă.

Me: Pai vezi sunt bine.

Jm: Ok, eu plec.

Me: Ok.

El iese din birou iar eu ma apuc de treabă.

Ella

Suga a plecat la companie iar eu stau la TV. Azi voi sta acasă uitându-mă la Kdrame.

În timp ce priveam drama imi aduc aminte de ce sa întîmplat aseara. Suga băuse cam mult de aia ma și sărutat, cel puțin așa cred. Gîndul ma duce la Suga și simt un gol în stomac. Revin la realitate și imi continui drama.

Ma uit la TV deja de cîteva ore și sincer mam plictisit. Cred ca o sa merg sa ma plimb puțin.

Ma imbrac așa și plec într-un parc din apropiere

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ma imbrac așa și plec într-un parc din apropiere.

În timp ce ma plimbam vad un magazin de animale nu foarte departe de unde ma aflăm și ma decid să merg acolo. Cînd ajung înăuntru vad multe animalute . Eu de mult timp imi doream foarte mult un catelus și cred ca o să imi iau unul doar ca nu stiu daca Suga ar fi de acord, mai bine îl sun să îl intreb.

Conversație.

Me: Alo.

Sg: Da

Me: Pot să te rog ceva?

Sg: Spune.

Me: Pai pot să-mi iau un catelus, e mic și no să facă mizerie.

Sg: Ok.

Me: Chiar pot ?

Sg: Da.

Me: Mersi.

Sg: Cu plăcere.

Apel încheiat.

Eu merg la doamna ce îi vindea și spun.

Me: Buna ziua, aș dori să cumpar catelus acesta alb.

Y: Sigur.

După ce cumpar cățelușul și tot ce are nevoie ma indrept spre casa. Cind ajung  acasă merg să îi dau să mănânce și îi pun lucrurile la mine în camera iar mîncarea în frigider.

Eu stateam în camera mea pe telefon pînă îl vad pe catelus cum se urcă pe pat și vine la mine iar eu încep să ma joc cu el.

În timp ce ma jucam cu el imi dau seama că ar trebui să îi pun un nume. Hmm cred ca o să îl numesc Flopy, cred ca asta ise potriveste.

Buna, stiu ca postez cam rar dar nu prea am avut idei sincer, daca ati vrea să ma ajutați cu ideile puteți scri în comentarii.   :)))

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 10, 2021 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubire din ură Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum