5

12 1 0
                                    

Îi iau telefonul si o apelez pe Ria .

Conversație

Me: Alo , Ria sunt eu Ella.

Ria: Da, buna ziua .

Me: Eu acum sunt in drum spre aeroport căci trebuie sa plec urgent din tara la o mătușă de a mea , terog sa ai grija de cofetărie cît timp voi lipsi .

Ria: Sigur , nu vă faceți griji  , la revedere .

Me: La revedere.

Apel încheiat.

Me: Na telefonul .

Sg: Mai politicoasă nu poți fi ?

Me: Vorbește ăla care ma răpit .

Sg: Ahamm .

Me: Știi ce îmi place la faptul că mai răpit ?

Sg: Că tea răpit un bărbat frumos ?

Me: Pe naiba , că stau într-o casă mare dar dece nu-mi dai telefonul ?

Sg: Pentrucă poți sună poliția și să scapi de aici. 

Me: Crede-mă că dacă vroiam sa scap o făceam de mult .

Sg: Și cum scapi mă rog ?

Me: Am metodele mele .

Sg: Și care sunt ?

Me: Hai că dacă ți-le zic nu mai am șanse să scap așa că tac .

Sg: Treabă ta , eu merg in camera mea .

Me: Pa

Oare daca ies pe ușa din spate pot sa fug . Merg spre ușă din spate pe care intră personalul casei . Deschid ușa și acolo sunt întimpinată de o gorila .

X: Ce faci domnișoara ?

Me: Bine , tu ce faci ?

X: Păzesc intrarea că sa nu pleci .

Me: Eu am vrut doar puțin aer .

X: Și dece ai venit pe ușa din spate ?

Me: Era mai aproape de mine .

Ce miniciuna am scos pe gura cred că nici mama din mormînt nu mă crede.

X: Aham , daca nu vrei probleme mai bine intrii în casa . Dar dacă vrei afara trebuie să îl anunți pe domnul Yoongi .

Me: Aha .

Intru in casa și merg sus in camera mea . Mă trintesc in pat și mă uit in gol .

De o ora mă plictisesc nefăcând nimic . Merg in camera lui Suga că sa îmi de-a telefonul sa stau pe insta sau pe alte aplicații .

Ies din camera mea și mă uit la toate ușile depe hol neștiind care e a lui .

Merg la ușă depe sfârșitul holului . O deschid și nu e nimeni . Continui așa și cu celelante trei . Ajung și la cea de lîngă camera mea. 

Bat la ușă și nu răspunde nimeni. Sa mă bată  mama de nu  e asta camera lui .

Intru și merg puțin și văd un pat mare unde îl zăresc pe Suga dormind că o pisica sau mai bine zis motan cu ghiare .

Merg la el și îl trezesc .

Sg: Ce vrei ?

Me: Telefonul , mam plictisit.

Sg: In primul sertar din stingă .

Mă uit prin cameră și văd un birou . Merg acolo și deschid sertarul și îmi văd actele de identitate , cheile de la casa și telefonul .

Îmi iau telefonul și merg in camera mea . Îmi aprind telefonul și văd că are 45 % așa că îl pun la încărcat . Peste câteva minute aud cum cineva bate la ușă .

Me: Cine e ?

Bc: Bucătarul

Ma Ridic din pat și merg la ușă sa vad ce vrea .

Me: Da

Bc: Vau ajuns lucrurile sunt jos .

Me: Bine , mulțumesc .

Merg jos și incep sa îmi iau din lucruri și să le duc in camera .

Peste 3 ore

Am terminat insfirsit de despachetat . Vreau afara , nu mai pot sa stau in camera asta .

Merg iarăși în camera lui Suga . Merg la el și îl trezesc și zic :

Me: Hai afara .

Sg: Mie somn .

Me: Atunci plec singura

Sg: Mai încolo .

Me: Ok merg singura .

Dau sa plec dar el mă prinde de mînă și mă trage lîngă el . Am ajuns pe pat lîngă el .

Mă uit la el și deja adormise. Omu asta e nebun . Mă ridic de lîngă el și merg in camera mea .

Mă uit prin cameră și văd draperiile . Le dau la o parte că sa intre lumina in camera . Observ că am ieșire la un balcon .

Deschid ușa lui și ies pe balcon .

Me: Insfirsit afară .

Mai stau așa puțin pina îl văd pe Jung Jungkook care iese dintr-o mașină intreptinduse spre intrarea în curtea casei .

Eu merg repede la intrare și îi deschid ușa și zic .

Me: Buna , Jungkook , ce mai faci ?

Jk: Nimic , tu ești bine ?

Me: Da , defapt nu .

Jk: Ce ai ?

Me: Vreau sa ies să mă plimb dar Sugă doarme și a spus că va merge cu mine mai tîrziu dar eu nu mai pot sa stau doar în casa .

Jk: Pai hai sa ne plimbăm într-un park .

Me: Serios , hai .

Cînd ies din casa spun .

Me: Insfirsit aer curat .

Sper că va plăcut noul capitol (◠‿◕)

Iubire din ură Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum