Me: Suga hai acasă.
Sg: Acus mergem.
Me: Acum.
Sg: Ok, mergi la masina eu acus vin.
Eu ies afara și merg la masina. Nu stiu cum am ajuns pînă aici căci abia ma țin pe picioare. Cred ca și Suga a băut cam mult cum va conduce nu stiu, ce o fi o fi.
Suga vine și ne urcam în masina. El pornește masina iar eu intreb.
Me: Auzi da tu ai băut cam mult și esti cam beat cum vei conduce?
Sg: Poate ca is puțin beat dar stiu sa conduc.
Me: Ok.
Peste 20 min ajungem acasă. Eu vroiam sa merg în camera mea dar Suga mi-a spus sa vin puțin pina la el în camera.
Eu merg la el în camera și ma așez pe fotoliu iar el spune.
Sg: Stii cat de frumoasa esti?
El nu ma lasa sa mai spun ceva ca se năpustește asupra buzelor mele. Ma saruta flamand iar eu ii raspund dar faceam ceva împotriva voinței mele dar corpul meu făcea total opusul a ce trebuia.
El ma ia în brațe, eu imi încolăcesc picioarele în jurul lui iar el ma lipește de perete și continuă cu săruturile. El începe să imi dea rochia jos iar după am facut ceea ce posibil voi regreta mîine.
Dimineata
Ma trezesc cu o durere de cap și observ ca nu sunt în camera mea ci a lui Suga. Ma uit la el și vad ca doarme. Ridic cearceaful și vad ca sunt goală. Ce naiba să întîmplat aici. Ma ridic din pat și iau cearceaful acoperinduma și plec în camera mea.
Fac un dus și imi iau niște haine largi. Oare chiar sa întîmplat ce cred eu . Nu mai beau niciodată.
Suga
Ma trezesc căci mie frig. Observ ca sunt doar în boxeri și ca cearceaful meu nu e pe pat. Ma uit pe jos ca să îl iau și să imi continui somnul. Jos nu vad cearceaful ci hainele mele și a lu Ella de aseara împrăștiate prin toată camera. Imi aduc aminte ce să întîmplat aseara și ma imbrac și merg la Ella să vad cum e.
Merg la usa ei și bat la usa. Ea deschide și zice.
Ella: Neatza, ce faci aici?
Me: Pai, ce să întîmplat aseara.
Ella: Am băut prea mult și a urmat ce a urmat dar putem te rog sa nu vorbim de chestia asta.
Me: Bine dar tu esti ok?
Ella: Da, cred .
Me: Bine, tie foame?
Ella: Da.
Noi mergem jos și îi spun bucătarului sa pregătească micul dejun .
Peste două saptamini.
Ella
Sunt la cofetărie și deservesc un client. După ce pleacă eu merg să vad ce face Ria. Merg în bucatarie și vad ca pregătește niște turte.
Me: Se primesc?
Ria: Da.
Mie deodată imi vine o stare de greata și merg la baie și vomit.
Ria vine după mine și imi tine părul.
Ria: Esti bine.
Me: Da, și dimineata am vomitat, cred ca am mîncat ceva stricat.
Ria: Să chem un doctor?
Me: Nu trebuie.
Eu ma intorc la treaba.
Peste cîteva ore merg acasă. Cind ajung îl vad pe Suga cum sta cu prietenii lui.
Me: Bun baieti.
All: Hey Ella.
Me: Eu merg în camera mea.
Eu urc sus și merg să fac un dus. Cind ies din baie ma imbrac și merg jos să maninc ceva. Cobor și îi vad pe băieți ca mănîncă și ma pun și eu să maninc.
În timp ce mincam iar imi vine să vomit și merg la baie. Toți vin să vadă ce am.
Sg: Esti bine?
Me: Nu.
Sg: Hai să mergem la un medic.
Me: Sunt bine nu e nevoie.
Sg: Azi ți-a fost rau?
Me: Am vomitat de două ori asta e a treia.
Sg: Mîine de dimineata mergem la un doctor să vedem ce ai, bine?
Me: Ok.
Noi ne întoarcem la masa și continuam să mincam.
Dimineata.
Ma trezesc din cauza lui Suga care imi spune să ma imbrac căci mergem la doctor. Azi aveam si eu o zi liberă și trebuie să merg la doctor. Merg la baie și imi fac rutina. Ma imbrac :
Cobor jos unde îl vad pe Suga care ma așteaptă.Me: Mergem?
Sg: Da.
Iesim din casa și ne urcam în masina. Pornim spre spital. Cind ajungem mergem ca să fac un control. După ce doctorul ma examinează imi spune.
Dc: Felicitări ! Sunteti însărcinată în două săptămâni.
Me: Ce? Sunteti sigur ?
Dc: Da.
Me: Multumesc.
Eu ies din cabinetul medicului și merg la Suga care stătea pe scaun.
Me: Mergem?
Sg: Ce a spus doctorul?
Me: Ca nu am nimic grav.
Sg: Sigur?
Me: Da.
Noi ne întoarcem acasă iar eu merg direct în camera mea și ma gîndesc daca sa ii spun lui Suga ca am rămas însărcinată .
Buna, ce mai faceți. Am facut și capitolul asta sper ca va plăcut.
( *¯ ³¯*)♡
CITEȘTI
Iubire din ură
RomanceHey, sunt Ella . Am 21 de ani . Am o viață perfectă înafara de faptul că am rămas fără părinți la 19 ani . Continuarea citițio