După jumătate de ora primesc un mesaj de la Jk în care mi-a spus că a ajuns.
Ies din casa și ma indrept către masina lui. Urc și spun:
Me: Buna, ce faci?
Jk: Nimic, unde te duc?
Me: La adresa *******.
Jk: Bine.
După 20 minute ajungem în fața cofetării.
Jk: Ai vrut să mergem la o cofetărie?
Me: Nu e o cofetărie oarecare, e cofetărie mea.
Jk: Serios?
Me: Da, vrei sa mananci ceva dulce?
Jk: Sigur că da.
Me: Ok
Intram înăuntru și o vad pe Ria care deservea un client.
După ce clientul pleacă ea vine și ma îmbrățișează. Eu la fel o imbratisez iar ea spune.
Ria : Mea fost dor de dvs.
Me: Și mie, cum mai esti?
Ria: Bine sa stiti ca cofetaria merge chiar foarte bine, avem mulți clienți care vin zilnic sa cumpere prajituri și alte deserturi. .
Me: Ma bucur.
Eu ma uit la Kookie și spun.
Me:Vrei o prajitura?
Jk: Mai intrebi.
Eu ma rîd și merg sa ii aduc o prajitura.
Jungkook
Cind am intrat în cofetărie am zărit o fată care cred ca e angajata lu Ella. Acum imi astept prajitura.
După două minute Ella se întoarce și imi da o prajitura care arată atît de apetisanta.
Ella: Uite și prajitura. E proaspătă făcută de Ria.
Me: Mersi.
Deci așa o cheamă, Ria. Ce nume frumos.
După ce imi termin prajitura Ella zice :
Ella: Kookie vrei sa te invat sa faci prajituri?
Me: Sigur.
Mergem in bucatarie și Ella începe sa pregătească aluatul. După ce la terminat incepem sa le facem. Ella imi arată cum și eu fac ca ea.
Peste cîteva minute Ella spune.
Ella: Eu tre sa merg pînă la magazin o sa o chem pe Ria sa iti arate cum sa le termini, bine?
Me: Ok.
Ea pleacă și o vad pe Ria care intră în bucătărie și ma salută . Ea începe sa imi arate cum trebuie să le fac dar mie nu prea mi se primește.
Ria: Să știi că nu e greu trebuie doar să te concentrezi.
Me: Dar eu ma concentreze dar nu se primește.
Ria: Vino aici.
Merg la ea și imi arată mai explicit cum trebuie să le fac și după ma pune sa incerc dar tot nu imi ies.
Ria: Nu inteleg dece nu ți se primesc, cred ca stiu cum sa te ajută și sa te invat.
Își pune mîinile peste ale mele și începe sa imi arate cum trebuie să mișc corect mîinele ca sa imi iasă forma aluatului.
În timp ce imi arată miam îndreptat privirea spre ea , e așa frumoasa.
Ella
I-am spus lui Ria sa mearga sa il ajute pe Kookie la bucatarie. Am ieșit din cofetărie și merg la magazin. Cind ajung merg sa imi iau ce aveam nevoie. Cind ma îndreptăm spre casa ca sa plătesc aud cum cineva ma striga. Ma intorc și il vad pe Richard.
R:Cum esti? Ce ți-a făcut acel Suga?
Me: Nu mi-a făcut nimic stai liniștit.
R: Tu cum esti?
Me: Bine, tu?
R: Eram îngrijorat pentru tine.
Me: Nu mai fi, stiu sa ma descurc în viața deci nu trebuie să îți faci griji.
R: Pai ma bucur ca esti bine. Unde mergi acum?
Me: La cofetărie.
R: Bine, atunci ne mai vedem.
Me: Bine.
Eu merg la casă ca sa plătesc și ies din magazin. În timp ce ma îndreptăm spre cofetărie imi suna telefonul era "Imbecilul" (Suga) .
Conversație
Me: Alo.
Sg: Alo, ce faci?
Me: Merg la cofetărie.
Sg: Esti cu Jungkook?
Me: Da doar ca el e deja acolo .
Sg: Ok.
Me: Vorbim mai încolo ca am treaba la cofetărie și acum ajung.
Sg: Bine, pa.
Me: Pa.
Apel încheiat.
Nu stiu cum de ma sunat Suga sa vada ce fac, de obicei nu ma suna mai niciodată.
Ajung la cofetărie și merg sa vad ce fac Ria și Kookie.
Merg în bucatarie și îi vad cum vorbesc. Eu ma uit la cuptor și vad ca prajiturile sunt gata și merg sa le scot din cuptor.Ria: Dmn Ella pot azi sa plec mai devreme de la serviciu?
Me: Sigur dar sa întîmplat ceva?
Jk: Va merge cu mine în oraș, îi dai liber te rog?
Me: Bine, distractie placuta.
Ei atunci ies din cofetărie și pleacă.
Eu merg sa pun prajiturile la vitrina și ma așez pe un scaun așteptând următorul client. Imi aprind telefonul și stau pe el. După vreo zece minute aud cum se deschide usa. Eu cu ochii încă în telefon spun.
Me: Buna ziua, cu ce va pot servi?
Cînd imi ridic privirea il vad pe Suga.
Buna, ce mai faceți? Cum vi se pare cartea? Scuze pentru greșeli și sper ca va plăcut acest capitol. (ʘᴗʘ✿) #843
✨✨🥞🥞✨🥞🥞✨✨
✨🥞💜💜🥞💜💜🥞✨
🥞💜💜𝗕u𝗧Ter 💜💜🥞
🥞💜💜 𝗕𝗧𝗦 ⟭⟬💜💜🥞
🥞💜💜💜💜💜💜💜🥞
✨🥞💜💜💜💜💜🥞✨
✨✨🥞💜💜💜🥞✨✨
✨✨✨🥞💜🥞✨✨✨
✨✨✨✨🥞✨✨✨✨
CITEȘTI
Iubire din ură
RomanceHey, sunt Ella . Am 21 de ani . Am o viață perfectă înafara de faptul că am rămas fără părinți la 19 ani . Continuarea citițio