8

12 0 0
                                    

Merg la idiotii ce păzesc casa sa aud explicațiile lor, cum a reusit sa plece fără sa o vadă cineva .

Merg la ei și zic.

Me: Pentru ce va plătesc eu?

X: Ca să păzim casa șefu.

Me: Dacă era să o păziți cum trebuie, Ella nu ar mai fi plecat .

Y: Cum a plecat, prin fața nu a mers.

Me: Prin spate boule.

X: Ne pare rau , noi cind am trecut pe acolo nu am văzut-o trecînd.

Me: Normal ca nu ați văzut-o pentru ca voi ati mers să controlați după 10 minute după ce ea plecase.

Y-X: Ne pare rau.

Me: Acum gasitio ce mai stati.

Y: Bine.

Imbecilii au plecat să o caute iar eu am mers să caut proprietarul masinii în care Ella să urcat. Îi stiam numărul de înmatriculare și o să aflu cinei și unde sta.

După o oră.

Am gasit in sfirsit unde sta proprietarul acelei mașini. Acum ma indrept către adresa lui.

Cine ajung merg și bat la usa, peste cîteva minute imi deschide un băiat.

X: Cu ce va pot ajuta?

Me: Unde e?

X: Cine?

Me: Ella unde e?

X: Nu cunosc nici o Ella.

Eu îl dau la o parte și întru intru în casa și încep să o caut.

Ella

Stateam la masa cu Richard pînă bate cineva la usa. El merge și deschide. Deodată aud o voce cunoscută...era a lui Suga.

Fug în camera mea si o încui.

Peste 10 min aud pași care se îndreaptă spre usa camerei si pe Suga spunînd.

Sg: Ella, stiu ca esti aici. Nu mai e nevoie să te ascunzi.

El sparge usa , cind ma vede spune.

Sg: Să știi că dacă mai fugi, oricum te găsesc.

Me: Ce vrei? Ce ai cu viață mea? Dece trebuia să apari tu să imi strici viața, dece?

Îi spun eu nervoasă dar o lacrima mi se prelinge pe obraz.

El nu mai spune nimic si ma trage afara. Cind ajungem la masina lui imi spune :

Sg: Urcă.

Me: Si daca nu vreau?

Sg:Te rog doar urca.

Eu urc în masina la fel făcînd si Suga.

Cind ajungem acasă eu merg direct în camera mea si ma arunc în pat gândindu-mă la ce viața frumoasa aveam înainte.

Deodată aud o bătaie în ușa și se deschide pe ea intrînd Suga.

Sg: Deseara vin baietii aici.

Me: Aham.

Am putut observa cum sa uitat la mine cu o fața îngrijorată. Nu a mai spus nimic și a plecat.

Am aprins Tv-ul din camera mea si ca sa ma mai înveselesc puțin mi-am pus o comedie.

După două ore sa terminat si filmul, acum ma simt mult mai binedispusa.

Merg jos si il vad pe Suga cum se uita cu baietii la un film de acțiune. Eu nu îi bag în seamă si merg la bucatarie ca să beau niște apă.

În timp ce beeam apă simt o mină pe umăr. Ma intorc si il vad pe Jungkook.

Jk: Ce faci?

Me: Beau apă tu?

Jk: M-am plictisit sa ma uit la film si am venit sa vad ce faci.

Me: Mmm bine.

Jk: Vrei sa mergem la o plimbare?

Me: Sigur. Merg sa ma schimb atunci.

Jk: Sigur, te astept în living.

Eu dau aprobator din cap si merg în camera mea sa ma schimb.

Ma imbrac așa si merg jos unde il vad pe Jungkook cum ma așteaptă

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Ma imbrac așa si merg jos unde il vad pe Jungkook cum ma așteaptă. Cind vreau sa ies il aud pe Suga cum spune.

Sg: Unde pleci?

Jk: Merge cu mine la o plimbare.

Me: Nu-mi spune că nici măcar la o plimbare nu am voie.

Sg: Poti merge.

Me: Oricum nu ti-am cerut permisiunea.

Eu ies pe usa iar Jk era în spatele meu. 

Ajungem într-un parc și incepem sa ne plimbam.

Jk: Din cîte observ nu prea te întelegi cu Yoongi.

Stiu ca postez cam rar dar nu prea am avut timp. Sper ca va plăcut noul capitol. (。>‿‿<。 )

Iubire din ură Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum