4

13 1 0
                                    

Sg: In jumătate de oră niste oameni îți vor aduce aici toate lucrurile tale .

Me: Daca zici tu .

Bc: Domnișoară pastele sunt gata .

Me: Vin imediat .

Sg: Ți-am dat voie sa îmi folosești bucătarul ?

Me: Știi ceva , nici eu nu ți-am permis să mă răpești dar tu ai făcut-o oricum .

Ambii nu mai spunem nimic iar eu merg să mănânc .

In timp ce mîncam el vine la mine și îmi ia farfuria cu paste și începe el sa mănânce .

Me: Hello , e mincarea mea .

Sg: Ești în casa mea .

Me: Așa și oricum nu stau aici de buna voie .

El primește un mesaj și îmi spune sa stau acolo unde sunt . Oricum nu as avea unde să mă duc .

Suga

Am primit un mesaj de la Rm in care zice că în cinci minute vor fi la mine .

Momentan nu vreau că ei să știe că am răpit pe cineva așa că i-am spus lui Ella sa stea la bucătărie .

Băieții ajung și merg să le deschid ușa .

All: Buna Yoongi

Me: Hey. 

Tae: Ce mai faci ?

Me: Nimic special voi ?

Rm: Am venit să vedem ce mai faci .

Me: Mai nimic .

Ella

Suga e plecat de vreo 10 min și tot nu mai vine . Vreau la baie dar idee n-am unde e . Merg in living și zic

Me: Suga unde e ba...

Cînd văd un grup de 6 băieți care vorbeau ce el .

Suga vine la mine și îmi șoptește :

Sg: Parca ți-am spus sa stai acolo .

Me: Vreau la baie .

Sg: In camera in care te-ai trezit este baie mergi acolo.

Me: Ok .

Eu plec la etaj și intru in camera aia . Mă uit mai bine pe acolo și mai vad două uși . Pe unde e baia .

Intru in prima și acolo e un șifonier gol . Intru și în a doua încăpere și acolo e o baie . Mă uit la aspectul ei și e unul modern și frumos . Macar daca am fost răpită sa locuiesc într-o casă mare chiar îmi place.

După ce îmi termin treabă la baie ies din cameră vroim sa merg jos că să îl întreb dacă poate sa îmi de-a telefonul că sa o sun pe Ria sa îi spun sa nu o sa fiu o perioada la cofetărie .

Merg jos unde îl văd vorbind cu acei băieți .

X: Suga dar tot nu ne-ai spun cine e drăguța ?

Se vedea pe fata lui Suga că nu știa ce să spuna . Deodată zice .

Sg: E iubita mea .

De cînd sunt eu iubita lui . Mhh .

X: Și noua dece nu ne-ai spus că ai iubita ?

Me: Daca tot sunt iubita ta dece nu mii prezinți pe prietenii tai .

Suga sa uitat mirat la mine și a început să zice .

Sg: Ei sunt Kim Nam Joon , Kim Seokjin , Jung Hoseok , Park Jimin , Kim Taehyung și cel mai mic Jeon Jungkook

Jk: Eu nu sunt mic .

Eu mă rîd cînd spune asta .

Sg : Ba ești .

Me: Eu sunt Ella .

Jk: Incintat .

Rm : Acum că știu că ești bine sa că mai ai și o iubita care o sa aiba grija de tine noi o sa plecam .

Sg : Ok .

Băieții pleacă și Suga se apropie de mine , mă apucă de talie și spune :

Sg: Deci sunt iubitul tau ?

Me: In visele tale. 

Sg: Atunci sper sa te visez la noapte .

Me: Daca zici tu.  Apropo unde îmi e telefonul ?

Sg: Pentruce îți trebuie ?

Me: Trebuie sa îmi sun angajata sa îi spun că nu o sa ajung la serviciu din cauza că un bou mă răpit .

Sg: Ok o suni doar că depe telefonul meu și-i ii spui că trebuie să pleci urgent peste hotare pentru o  perioadă și că nu știi sigur cînd te vei întoarce.

Me: Aham.

Îi iau telefonul si o apelez pe Ria .

Hey, Sper că va plăcut noul capitol . ( ꈍᴗꈍ)

Iubire din ură Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum