SugaMa îndrept spre cafeneaua in care trebuia să mă întâlnesc cu J-hope .
Peste câteva minute ajung . Merg înăuntru și îl văd la o masa cu o ceașcă de cafea în mînă.
Me: Buna Hobi .
Jh: Hey , și ce plan ai ?
Me: Pai mîine cînd o sa plece spre cofetărie o sa o asaltam și gata .
Jh: Mda , ești sigur că vrei sa faci asta ?
Me: E frumoasă , vocea și zimbetul ei mă înnebunesc purșisimplu .
Jh: Am înțeles .
Mai discutam noi mici detalii că după eu sa plec la firmă .
A doua zi .
Ella
Sunt in living uitîduma la TV . Mă uit la ora și văd că e 12:05 . Merg și incep sa mă pregătesc pentru a merge la cofetărie .
Ma imbrac așa și ies din casa . Merg pe o stradă fără pic de lume . De obicei asta era cea mai aglomerata strada la ora asta . Mai merg puțin pina simt cum cineva îmi spune ceva la gura și negru .
Suga
Am adormito pe Ella iar acum Hobi mă ajută să o duc la mașină .
O punem in mașină și Hobi zice
Jh: Eu mi-am făcut treabă acum plec .
Me: Mersi de ajutor , pa .
Pornesc mașină și mă îndrept către casa .
Cînd ajung o iau pe Ella și o duc într-un dormitor . O așez pe pat și zic :
Me: Îmi pare rau că te-am răpit dar alta alternativa nu am avut.
Ella
Mă trezesc într-o cameră în care nu am mai fost pina acum . Mă ridic din pat dar mă simt prea amețită și mă așez înapoi pe pat . Oare unde sunt și cine mi fi adus aici .
Îmi amintesc doar că mergeam liniștită pe strada și deodată nu mai îmi amintesc nimic .
Încerc să imi caut telefonul prin buzunare și geanta dar nu e . Daca cineva mă răpit și mia luat telefonul că sa nu pot contacta pe nimeni . Oare ce vrea de la mine .
Sunt întreruptă din ginduri cînd ușă camerei se deschide și cine crezi că intră pe ea . E chiar ăla care a venit de cite a ori la cofetărie . Ce mama drq vrea de la mine și dece ma răpit .
Sg: Văd că te-ai trezit .
Me: Ce vrei de la mine și dece mai răpit ?
Sg: Liniștește că faci supradoza de nervi .
Me: Așa și ? Dece mai răpit ? Ce vrei ?
Sg: Daca faci și tu puțină liniște o sa îți explic daca nu eu am plecat .
El dă să iasă pe ușă dar eu zic :
Me: Te ascult .
Sg: Ok , deci am pus ochii pe tine și cum nu cred că era să mă bagi vreodată în seama te-am răpit .
Eu mă rîd la spusele lui .
Sg: Ce e așa amuzant ?
Me: Că tu crezi că dacă mai răpit o sa te plac .
Sg: Nu o să mă placi , o să mă iubești .
Me: Cînd or zburat porcii .
Sg: Ai sa vezi tu .
Me: Ahamm .
Sg: Atunci eu plec .
Me: Stai bre puțin .
Sg: Cum mi-ai spus ?
Me: Taci și ascultăma . Daca mai răpit înseamnă că aici o sa stau de acum și asta înseamnă că devine și casa mea deci daca e și casa mea pot sa merg să fac ce vreau pe aici .
Sg: Da nu îți e puțin frica că te-am răpit ?
Me: Mie , frica , nu , la mine cuvintele asta nu exista .
Sg:Buna gluma .
Me: Crede-mă că după ce miau murit părinții n-am mai știut cei aia frica așa că nu mie frica nici de moarte .
Sg: Cum zici tu apropo îmi pare rau de părinții tăi .
Me: Știu că nu îți pasă oricum mie foame .
Ies din cameră și mă aflu pe un hol mare . Merg puțin și văd niște scări pe care cobor și văd un living. Mai merg pe acolo și dau de bucătărie . Intru acolo și văd un om care cred că e bucătar sau ceva .
Me: Buna ziua .
Bc: Buna , doriti ceva ?
Me: Mie foame .
Bc: Ce ați dori sa mincati ?
Me: Paste .
Bc: Bine.
Merg in living și mă pun pe fotoliu și aprind televizorul și pun la un serial la care mă uitam și cînd eram acasă sau pe telefon la cofetărie.
In momentul ăla Suga coboară in living și mă vede pe fotoliu cu picioarele pe masă din fata mea uitîduma la TV.
Sg: Așa repede te-ai acomodat ?
Me: Da te deranjează ? Daca sunt enervanta și nepoliticoasă poți să mă dai afara din casa și să plec acasă ce zici ?
Sg: Dece ,esti chiar drăguță nu enervanta .
Me: Da să știi că am nevoie de haine că sa stau aici .
Sg: In jumătate de oră niste oameni îți vor aduce aici toate lucrurile tale .
Buna,daca va plăcut noul capitol puteți să lăsați un vot de încurajare. (。•̀ᴗ-)✧
CITEȘTI
Iubire din ură
RomanceHey, sunt Ella . Am 21 de ani . Am o viață perfectă înafara de faptul că am rămas fără părinți la 19 ani . Continuarea citițio