"I'm in pain. Please help me"

964 46 46
                                    


"Pfft- seni seviyorum Bay Malfoy."

"Seni kendimden daha çok seviyorum, Harry." Draco Malfoy, Harry Potter'a sarılırken birden dökülmüştü ağzından bu cümle.

3. senelerinden beri sevgiliydiler, herkes onların aşkına hayrandı...

Lucius Malfoy hariç herkes.

6. seneleri bittiği zaman, trenden inen Draco, Harry'ye son kez sarılmış ve evine gitmişti. Hogwarts'ta herkes sevgili olduklarını bilirken; Malfoy ailesinde (Narcissa Malfoy hariç) kimse bunu bilmiyordu.

Öğrenenlerden sonra ise olanlar pek güzel değildi zaten.

___

"EVİMDE BİR İBNE İSTEMİYORUM! " Lucius Malfoy, Draco eve geldiği an da ona bir lânet atmış ve bağırmaya başlamıştı.

"AH, AMA EVİNDE BİR ŞEREFSİZ İSTİYORSUN, DEĞİL Mİ?

AKSİ TAKDİRDE, SENİN BU EVDE BULUNMANIN BAŞKA AÇIKLAMASI OLAMAZ! "

"Aşağılıksın, Draco. Sectumsempra! "

Lucius Malfoy, asasından çıkan lânet ile oğluna acı çektirirken,

"Ailemiz için yüzkarasısın! "

Draco Malfoy sadece boşça bakıyordu.

Acıyı hissetmesine rağmen, hâlâ aklında olan yeşil gözler yüzünden, tek bir damla yaş bile akıtmıyordu.

Ne de olsa Hogwarts'a geri dönecek ve sevgilisine sarıldıktan sonra tüm olanları unutacaktı.

...

Hiçbiri gerçekleşmedi.

Hogwarts'a dönmesine izin verilmedi.

Son kez olsun görmek için kaçtığı zaman, sevgilisi ondan ayrılmak istedi.

Ona son kez bile olsa sarılamadı.

Acısı geçmedi.

Unutamadı.

Daha sonra ise asla tekrar kavuşamamaları için, babası onu bir safkan kız ile evlendirdi.

Bir kaç ay sonra Astoria hamile olduğunu açıkladı.

Bebeğin babası olmadığı hâlde, çocuk ona çok benzedi. Bu sayede babasının hiçbir sorusuna mâruz kalmadılar.

Harry ve Ginny evlenmişti.

Çocukları olmuştu.

Scorpius ile aynı yaşta olan bir çocukları vardı.

Hatta kendi çocuğu ve onun çocuğu en yakın arkadaş olmuştu!

Hahaha!

Harry ile barışamadılar.

Harry ile Draco (çocuklar için) arkadaş olmaya çalışmışlar fakat ilk ve tek buluşmalarında öpüştükleri için bir daha yan yana gelmemeye çalışmıştılar.

Arkadaşları hatta Ginny ve Astoria bile onları tekrar bir araya getirmeye çalışmış fakat ikisi de geçmişi bırakamadıkları için hep bir bahane ile oradan uzaklaşmıştılar.

Ta- daa!

Mutsuz son!


OF ÇOK ÖZÜR DİLERİM
BU BÖLÜM NİYE BÖYLE OLDU AB

DMEJFKWLFJWMLXJEMEO SİNİRİM BOZULDU

Neyse bir dahaki bölüm güzel bir şeyler yaparım.

Bu bölümü yazarken hep bir mutlu son yazmamam gerektiğini farkettim ve yazdığım 5482537283 (salladım şuan) kelimeyi silip bunu yazdım

Kısa falan ama idare edin nlfzfbözögjzg

Gaywarts • OneshotsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin