Muggle AU.
"Ne yapacağını anladın mı Harry? "
"Elbette Hermione, otuz sekizinci defa söylediğinde anlamıştım. "
"Bu çok önemli Harry!
Eğer batırırsan hepimizi işten atarlar. Bu riski almak bile benim için çok ürkütücü! ""Her şeyi anlıyorum. Ama neden ben?!
Yani- o psikopatın erkeklerden hoşlanıp hoşlanmadığından bile emin değiliz! Hoşlanıyorsa bile- neden ben?! Ron'u falan görevlendirebilirdiniz! ""Eh, bildiğimiz kadarıyla; siyah saçlı ve yeşil gözlü tiplerden hoşlanıyormuş. Yani, bu yüzünden elimizdeki tek kurban sensin. "
"Pekala... "
Harry Potter, bir polis ekibinde üst düzeyde çalışıyor.
Ve uzun süredir aranan bir mafyanın peşinde.Onun hakkında bildikleri şeyler ise;
Lakabının 'Dragon' olduğu,
Görünüşünün sarı saçlı, uzun boylu ve mavimsi gri gözlü biri olması,
Ve genellikle 'Lovsex' adında bir barda takılması.Fakat ne zaman oraya baskına gidilse, ortadan kayboluyor.
Bugün ise ,yardımcı komiser, Hermione Jean Granger'ın planı ile onu yakalamayı ümit ediyorlar.
Planı: Harry Potter'ın, bara gidip Dragon'u baştan çıkarması üstüne kutulu.
Potter, Dragon'un kafasını bir şekilde dağıtacak.
Ve ikisi yalnızken- ekipleri, o mafyayı yakalayacak.En azından öyle olmasını planlıyorlar...
___
"Neden dar bir pantolon giymem gerek?! "
"Çünkü kıçını belli etmeliyiz! Eğer farketmez ise planımız boşa gider! "
"Anladım, tamam. Kusura bakma, hergün Ron gibi takılamıyorum! "
"Hey! Başka türlü nasıl Blaise'yi etkileyebilirdim ki?! "
"Konuşarak m-"
"Pekala beyler! Bu kadar oyalanma yeter! Plan başlasın! "
___
"Aptal pantolon... Senden nefret ediyorum Hermione- AOW! "
Harry, barın içerisinde ilerlerken birden önüne çıkan genç ile sarsılır. Şah ve mat.Dragon'un tarifine uyan birisi şu an tam karşısında.
"Ah, üzgünüm. Bir yerinizde herhangi bir sorun var mı? "
Lanet olsun.
Herif, dünden azgın.
"Hayır, teşekkürler. " Harry, bunu söylediği an da kulağına yakın bir yerde olan ses cihazından cızırtılı bir ses geldi.
"HARRY! İŞİMİZE YARAYABİLECEK BİR FIRSATI KAÇIRIYORSUN ŞU AN! "
"İyi ama ne söylememi istiyorsun...? "
"Efendim? "
"Ah, kusura bakmayın. Kendi kendime konuşmak- hoşuma gidiyor... Sesli söylediğimin farkına varmamışım! "
"İyi kurtardın. Ona 'pantolonumda bir sızı var. Nolur yardım et bebeim.' de. Kesinlikle yapacaktır. "
"nE? " Siyah saçlı genç, farkında olmadan yüksek bir ses çıkartır. Daha sonra ise ne yaptığını fark edip kızarmaya başlar...
"Yine mi? "
"Ahaha! Üzgünüm... Ben sadece- "
"Pekala. Flört yöntemin kötü fakat seninle zaman geçirmek isterim. "
"Ha? "
"Seninle işimiz cidden zor olacak... "
Dragon, Harry'yi kolundan tutup bir odaya sürüklerken; Harry, kulağına gelen fangirl çığlıklarını dinleyip yüzünü buruşturmamaya çalışıyordu.
"Sanırım burası boş. Değilse bile artık olmak zorunda... "
___ (smut atlaması-ertesi gün) ___
"Harry!? "
"Yaşıyorsun!- Ah, yani 'gelmişsin' diyecektim... "Hermione ve Ron, etrafa melül melül bakan arkadaşına sarılmak için tüm koridorda koşmuş ve herkesin gözünü üzerlerine çekmiştiler.
"Ne oldu, sana zarar verdi- ah, pekala verdi, bir sorun çıktı mı? "
Hermione, hızlı ve telaşlı bir şekilde konuşurken; Ron, arkadaşını omzundan tutup sarsıyordu."TELSİZİ NEDEN KAPATTIN- FARK MI ETTİ YOKSA?! "
"Ron, Herm... Sakın olun. Biraz dinlenmek istiyorum. Daha sonra her şeyi anlatacağım. "
İki arkadaş, önce birbirlerine daha sonra karşılarındaki dağınık çocuğa baktıktan sonra aynı anda "Peki Harry... " dediler.
'Uzun bir gece geçirmiş olmalı. Yani- umarım....' diye düşündü Hermione.
Planları boşa gitmemiştir değil mi...?
___
"Dinlediğine göre anlat. Neden telsizi kapattın? Neler oldu? Bir bilgi edinebildin mi? "
"Sesimizi dinlemek mi istediniz mınkoyim? "
"nE? Tabii ki hayır! Biz şey- "
"Her neyse, pekala. Öğrendiğim kadarıyla; ismi Draco Malfoy. Yaşadığı kesin bir yer yok. Onunla ilgili bilgileri ismi sayesinde elde edebiliriz diye umuyorum.
Yakalamak için size haber verecektim fakat yanlışlıkla telsizin üstüne basmışız- yakalanmamak için parçalarını topladım.
İkinci kez olacağını söyledi...
Bir dahaki sefere yakalamamız daha olası bir durum. ""Waow... Harry- bu cidden harika! Dediğin gibi; ikinci sefer yakalamamız daha olası! Başaracağımıza eminim artık! "
"Evet.
Bu başarı bana bir kıç kayıbı yaşatıyor. ""Vay... Bu, neden bu kadar huysuz ve aksi olduğunu açıklıyor... "
"Kes sesini Ronald! Harry, sen git biraz daha dinlen. Bugün izinlisin. "
"Teşekkürler... "
Devam?