___flashback___
"Hey Dray, bugün Cedric ile astronomi kulesinde randevum var. Özür dilerim ama sonra buluşsak olmaz mı?" Kuzgun karası saçlı çocuk, 'yakın arkadaşının' omzunu sıvazlayarak özür dilerken sarışın çocuk alışkın olduğu için umursamamıştı.
"Peki, sonra görüşürüz Harry." sarışın çocuk, kaçar gibi hızlıca koşan 'arkadaşına' bakarken mırıldandı.
Her zamanki gibi onu tek bırakmıştı.
.
. (birkaç hafta sonra)
."Merhaba Harry. Bugün işin var mı?" Draco, cevabını bildiği halde bir kez daha sormuştu bu soruyu.
"Merhaba Draco! Çok üzgünüm, bugün Ced ile porsuk besleyeceğiz. Biliyorsun, onun 2. en büyük aşkı onlar ve bensiz gitmeyi sevmiyor o yüzden ona eşlik edeceğim. " Harry, cümlelerini sıralarken bıkmış şekilde bakan çocuğu gördü ve toparlamaya çalıştı. "Ama söz veriyorum bunu telafi edeceğim! Haftaya Ron ve Hermione ile Hogsmeade'ye gideceğiz. Kesinlikle gelmelisin! Eğer istemezsen geziden sonra seninle bir dükkanda kaymak birası içeriz, ne dersin?"
"Peki."
___ flashback bitti___
Draco astronomi kulesinde bacaklarını aşağıya sarkıtmış şekilde otururken Harry ile geçirdiği zamanları düşünüyordu. Onunla o kadar süre yakın olmuşlardı ki... Yokluğu şu an çok zor geliyordu.
Yeşil gözlü çocuk onu bir süre sonra sürekli geçiştirmeye başlamıştı. Uzun bir süre sadece birbirlerine selam verir olmuştular.
Harry Potter'ın Draco Malfoy için asla yeterli zamanı olmamıştı.
Pekâlâ... Draco, Cedric ile Harry çok yakın olduğu için biraz kıskanmış ve bok atmış olabilirdi ama kötü hissediyordu yani biraz daha kendini üzmek için kötü olan zamanları düşünüyordu canım yoksa Harry ile kötüden çok iyi anısı olmuştu.
Neyse şu an konumuz bu değil...
Draco, Harry ile arkadaşlığını bozmadan önce astronomi kulesinde aynı bu şekilde oturuyordular.
Neredeyse senenin başlarında Draco, Harry ile arkadaşlığını bitirmek istemişti ve şimdi senenin bitmesine 2 hafta kalmıştı...
___flashback___
Harry ve Draco yemekten sonra astronomi kulesine çıkmış oturuyorlardı.
Harry bir şeyler hakkında konuşurken Draco başka bir şey düşünmekle meşguldü...
"Sana sesleniyorum. Ne zaman cevap vermeyi düşünüyorsun acaba?! "
"Üzgünüm. Moralim bozuk o yüzden dalgınım biraz
Harry'nin sinirli yüzü anında yumuşamıştı.
"Okul başlayalı çok olmadı. Ne ara moralin bozuldu? "
"Birkaç senedir olan bir şey yüzünden. Yeni bir şey değil yani. "
"Şey- Konuşmak ister misin...? "
"Sanırım... " sarışın derin bir nefes aldı ve devam etti. "Harry, her ne kadar sen unutsan da seni seviyordum. Ki hâlâ seviyorum...
Ve bazen Cedric'ten sık sık bahsetmen kırıcı oluyor. ""Arkadaş olduğumuzu biliyorum. " Draco, cümlelerini toparlamaya çalışırken boğulur gibi hissediyordu. "Ama elimden gelen bir şey yok, durduramıyorum.
Üzgünüm ama arkadaşlığımızı bozmak istiyorum.
Yeniden düşman olalım demiyorum. Ama arkadaş olduğumuz sürece sadece üzüleceğim... "