Merhaba kuzularım, nasılsınız?
Size bir değişiklikten bahsedeceğim minicik kısacık bir değişiklik. Karakterlerimiz yani benim yavrularım 11. sınıftı fakat bir değişikliğe giderek 12. sınıf olmalarına karar verdim. Olay akışı açısından bu yaptığım minik değişikliği sizlere söylemek istedim. 3. bölümde bu değişikliği bulabilirsiniz.
Şimdi sizi yeni bölümle baş başa bırakayım, yorumları eksik etmeden oy vermeyi de unutmazsanız çok sevinirim.
İYİ OKUMALAR 🧡🌷
------------
Oturduğum sırada stresin etkisiyle tek ayağımı sallamaya başladım. O kim olabilirdi.Kim.
Düşün İzel düşün.Gediz olabilir miydi? Hayır olamazdı, ben değilim demişti, ona inanmalı mıydım? Yanında olurdum dedi, inanmalısın.
Telefonumu çıkarttım ve Whatsapp'a girdim. Dün anonimin yazdığı mesajı tekrar tekrar okudum. Bir de seni seviyorum demişti.
Hayır kim beni sevebilir ki, kim öyle bir aptallık yapabilirdi.Gelen bildirim sesiyle gözlerim bildirim çubuğuna kaydı.
+90: Sürekli attığım mesajı mı okuyorsun yoksa?
Kapıdan kovsan bacadan giriyordu. İlla sövmem mi gerekiyordu gerçekten.
Ama Allah'tan Gediz benim bu anonime yaptığımı bana yapmamıştı. Yoksa şimdiye böyle konuşamazdık. Maşallahtı bize.
İçimde düşen sıkıntının etkisiyle nefes verdim.
Bu mesaja neden cevap verme ihtiyacı hissediyordum. Sen de onunla aynı durumdasın Gediz'in sana böyle davranmasını istemediğin için ona öyle davranıyorsun. Empati İzel.İzel: Evet, kim olduğunu bulmaya çalışıyorum.
Ve bulacağım da.
+90: Evet ben de bundan korkuyorum. Belki de sen bulmadan ben senin yanına gelirim ve anonim benim derim.
İzel: Madem geleceksin, neden uzatıyorsun?
Senin yaptığın gibi mi İzel?
+90: Seni hazırlıyorum, beni bir anda görsen kalp krizinden gidersin.
İzel: NE?
LKFNJLIDVJDFJNVDKFJVS
Tamam bak bu gerçekten komikti.
Güldük eğlendik şimdi adını söyle.
+90: Olmaz.
Seni seviyorum. Ve evet bunu yüzüne de söyleyeceğim.
Bu bana bir yerden tanıdık geliyor ama hadi hayırlısı.
İzel: ...
+90: Dün sırandaki çikolatayı neden yemedin?
Merak etme zehirlemem seni.
Zehirlenirsen de hastaneye yetiştirim.
İzel: Hem zehirleyip hem hastaneye mi yetiştireceksin?
Allah razı olsun ya. Zahmet olur sana.
+90: Ne demek güzelim, hiç önemli değil.
Güzelin miyim gerçekten.
İzel: Bak seni tanımıyorum, bana güzelim falan deme.
Yanlışlıkla düşerim falan.
Yiğidime ayıp olmasın.
+90: Yiğidin mi?
Sevgilin olduğunu bilmiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lale Hissi
Teen Fiction+90 :Bir gün seni evimin direği çocuklarımın babası yapacağım. - : Ne diyorsun be, sen kimsin? +90 : Evleneceğim seninle, aşığım sana. - : Bana? Tamam evet ondan. Görürsem söylerim +90 : Ee ne zamana gidiyoruz nikah dairesine Ne oldu ya foto...